Ga naar inhoud

[PAS OP!] Wil je model worden?

97 replies to this topic

#81 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 augustus 2007 - 11:28

als je uit de kleren gaat voor de cam omdat ze je zouden willen als model vind ik je gewoon echt dom :blush: sorry hoor, maar dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat er iets niet pluis is?!

#82 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 05 augustus 2007 - 11:32

wij zijn al model, en het bevalt best hoor:)

#83 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 december 2007 - 15:28

Maar vaak hoe vaak je het ook tegen die meisjes zal zeggen..
ze horen het tog niet.. die mensen komen vanzelf bij de 'goeie e'uit (Degene die het wel doen)

Kijk maar naar die loverboy sdie onschuldige meisjes zoeken om de prostitutie in te gaan. ze pikken ze er zo uit. terwijl je toch zou denken dat er al zoveel inlichting is geweest dat ze verstandig zouden moeten zijn.

#84 -

Beginner

• Members

Gepost 15 april 2009 - 13:15

Hey,

Grappig ik wist dat helemaal niet, maar ja wou ff zeggen dat ik een model ben.(ik loop dan niet op catwalks ofso, dan sta ik gewoon in tijdschriften) het is hartstikke leuk maar ook erg vermoeiend. Het is echt super veel werk, wat vooral zo jammer is, is dat ze geen rekening met je houden zoals met school enzo.

Ik werd `ontdekt` in een winkel in Rotterdam. rolleyes.gif
Maar ik heb het gevoel dat een model zijn voor mij niks aan is.

xx

#85 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 13:39

anders haal je even een 4 jaar oud topic omhoog... whistle.gif

#86 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 14:36

QUOTE(Leah @ 15-04-2009: 13:39:27) Bekijk Post

wat is er erg aan? de inhoud van de beginpost is niet na vier jaar ineens op miraculeuze wijze minder relevant geworden hoor.

#87 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 15:38

QUOTE(L0tte @ 05-08-2007: 09:35:46) Bekijk Post
Kwerd ook eens op pp(partypeeps) gevraagd, en dan zeiden ze: ja we vinden je looks goed enz! Terwijl er helemaal geen foto's van mij op stonden, hoezo dom.

Haha dat had ik ook ja
Eén grote fakezooi.

QUOTE(Leah @ 15-04-2009: 13:39:27) Bekijk Post

wow oeps
niet gezien mellow.gif

#88 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 15:59

@ la_kyra: Hahaha wat raar om zo te zeggen dat je model bent, vind ik dan maar oke innocent.gif. Bij welk bureau zit je?

#89 -

--

• Members

Gepost 15 april 2009 - 16:19

hahahaha ik zag niet dat dit zo'n oud topic was..
dus ik las cu2? hahaha ik dacht WIE zit daar nog op? tongue.gif

#90 -

Myrthe

• Members

Gepost 15 april 2009 - 17:27

QUOTE(L0tte @ 05-08-2007: 10:35:46) Bekijk Post
Kwerd ook eens op pp(partypeeps) gevraagd, en dan zeiden ze: ja we vinden je looks goed enz! Terwijl er helemaal geen foto's van mij op stonden, hoezo dom.

ahahahaha ja dat had ik ook. yeah right dacht ik toen.

#91 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 18:01

QUOTE(idylle @ 15-04-2009: 15:36:42) Bekijk Post
wat is er erg aan? de inhoud van de beginpost is niet na vier jaar ineens op miraculeuze wijze minder relevant geworden hoor.

Nee daar heb je helemaal gelijk in.
Zal ik dan ook even alle duizend andere topics omhoog halen over verliefdheid, ziek zijn, of what ever?

#92 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 19:42

QUOTE(Leah @ 15-04-2009: 18:01:30) Bekijk Post
Nee daar heb je helemaal gelijk in.
Zal ik dan ook even alle duizend andere topics omhoog halen over verliefdheid, ziek zijn, of what ever?

nou waarom niet? een oud topic is niet minder boeiend om te lezen, beginpost noch de rest van het topic. ik zie de relevantie van de aanmaakdatum niet, vooral als blijkt dat in het topic nog gewoon gepost kan worden net zoals in het begin.

#93 -

Music is my religion

• Members

Gepost 15 april 2009 - 21:22

Toevallig. Ondanks dat dit topic oud is, heb ik er 2 weken geleden nog een boek over gelezen smile.gif.
Chatroom van Heleen Vreeswijk, dacht er meteen aan. Lees het maar eens, kun je zien hoe goed het mis kan gaan =O.

#94 -

Beginner

• Members

Gepost 22 februari 2010 - 18:04

daar ging ook zo'n boek van carry slee over...

#95 -

Beginner

• Members

Gepost 02 april 2010 - 17:29

ikwilookwelmodelworden,
maar zoiets zou ik echt nooit doen..

#96 -

Beginner

• Members

Gepost 17 juni 2010 - 20:01

als je dat doet ben je wel heel naief.

#97 -

Beginner

• Members

Gepost 18 juni 2010 - 09:44

Ha, ik ben al ''model''. xD
Nou ja, ik doe ''Photoshoots'', dus dat vind ik al goed/leuk genoeg.

#98 -

Beginner

• Members

Gepost 11 april 2012 - 09:28

Bekijk Postmarloesjee, op 04 september 2005 - 10:44, zei:

Dat mensen zo dom kunnen zijn om daar in te trappen. Iedereen kent toch printscreen..TADA! Sta je mooi in je niksie derop! *Zuchtt* |-|

Zoiets kun je eigenlijk niet zeggen. Het is net als met loverboys. Meisjes die onzeker zijn genieten eigenlijk wel ervan als iemand helemaal aardig tegen hun zijn. Dan kunnen ze iets terugvragen, bijvoorbeeld dat je je uitkleedt.

Ik kan hier nou ook wel zo gaan zeggen dat ik dat nooit zou doen, maar je weet niet in welke situatie je dan zit. Daarom ga ik dat nou ook niet zeggen, alhoewel ik hoop dat het nooit zou gebeuren en ik mijn verstand gebruik, maar er zeker van zijn dat het jou niet gebeurt..., dat weet je nooit van tevoren.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals