Ga naar inhoud

[PAS OP!] Wil je model worden?

97 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 17:48

Djeez.

Ik zou het noooit doen, alleen al omdat ik me dan té hoerig zou voelen. Ook al was't mn vriend.

Maargoed,
model worden is inderdaad een droom van velen dusja.

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 17:49

Nou ik ben wel dom, maar daar zou ik nou ook weer niet intrappen. Wie kleed zich dan ook uit voor de cam, en hoe kun je met camfoto's nou model zijn :unsure:
En ik aan model ;P

#43 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 17:50

Ik zou mezelf nooit uitkleden voor de webcam. Goed van je dat je het hier neerzet. :)

#44 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 17:51

Goed voor de waarschuwing, maar ik wilde het al niet voor een bijna-vriendje doen, laat staan voor zo'n scout :)

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 17:51

Never zou ik mij uitkleden voor de cam. :mellow:
Ik heb een keer zo'n soort aanbod gehad via internet, ik trap er niet in.

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 18:00

Ja ik heb t zelf ook een keer meegemaakt. Ik werd toegevoegd door iemand die zei dat ze van Ford Models was en ze via de webcam modellen zocht. Nou mooi niet dat ik m aan heb gezet!!

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 januari 2006 - 18:00

Goede waarschuwing!

Ik zou het zelf nooit doen, maar misschien heb je hier toch wel wat mensen mee aan het denken gezet, die misschien in zon situatie zouden kunnen zitten

#48 -

Beginner

• Members

Gepost 07 januari 2006 - 13:29

Het is meestal zo duidelijk dat je wel heel erg blind moet zijn om er in te trappen.

#49 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 januari 2006 - 16:06

cold_start, op Jan 7 2006, 13:29:36, zei:

Het is meestal zo duidelijk dat je wel heel erg blind moet zijn om er in te trappen.

Bekijk Post

Mwoh, ik denk dat als het je overkomt je pas kunt zeggen hoe je zou reageren in zo'n situatie. Jij bent misschien goed gewaarschuwd maar dat is lang niet iedereen.

Denk maar aan mensen die serieus denken dat ze voor hotmail moeten betalen als ze het bericht niet naar tig mensen doorsturen. Net zo dom, maar het gebeurt net zo goed.

#50 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 01 juni 2006 - 20:29

Goed dat je het hier even neerzet. :)

#51 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 juni 2006 - 16:57

Woow das best wel kut! :o Goed dat je et hier neerzet trouwenss :)

#52 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 22:55

je bent ook wel erg dom als je erin trapt srry hoa :blush:

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 23:15

ik zou me toch nooit uitkleden voor de cam. zelfs voor mijn vriendje niet. je weet maar nooit wie er allemaal mee kan kijken.

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 23:20

Hoogstens me buik laat ik zien bij mensen bij wie die cam ook aan staat en die ik toch behoorlijk bevriend mee ben
Maar niet bij een onbekende..

#55 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 23:30

Ja, ik weet ook niet wat voor soort meisjes dat dan doet! Want niemand hier zou zoiets doen. Niemand zou zo dom zijn. Wie zijn dan al die mysterieuze meiden die erin trappen en in het nieuws komen? Dat zijn dan echt uitzonderingen... Ik denk dat ze wel zwakkere meisjes kiezen, die eerder bezwijken voor een bepaald aanbod. Maar goed.

#56 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2006 - 17:32

echt vervelend dat er zulke mensen die meisjes daar in laten trappen en daardoor in de shit komen... ik heb er geen woorden voor hoe meisjes tegenwoordig gebruikt worden, en dan heb ik het niet eens alleen over dit... :mellow: denk maar eens aan het aantal verkrachtingen e.d.

#57 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2006 - 17:33

Ik vind het meer naïef dan dom.

#58 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2006 - 18:08

Ik zou dat soieso niet doen eiglek!

#59 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2006 - 18:14

daar hadden ze n paar maanden geleden op sb ook voor gewaarschuwd ! :rolleyes:

#60 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2006 - 18:28

Wie kleed zich dan ook uit voor de Cam :| Zou ik sowieso nooit doen als iemand dat zou vragen..Ben niet gek zeg

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals