Ga naar inhoud

waar ben jij geboren?

903 replies to this topic

#901 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 september 2011 - 17:50

Haha grappig!

Ik ben ook wel een aantal keer verhuisd. Ben geboren in een minidorpje, tot mijn 4e jaar daar gewoond. Toen verhuisd naar een iets groter dorpje, tot mijn 9e daar gewoond. Toen verhuisd naar een nog groter dorpje :P, en binnen dat dorp nog een keer verhuisd naar een groter huis.

Al die dorpen liggen wel binnen een straal van 20 km van Nijmegen. Toen ben ik op kamers gegaan in Utrecht, een jaar gewoond. Toen 3 maanden terug naar mijn ouders, en toen verhuisd naar Nijmegen, waar ik nu 1,5 jaar woon!

Dus in totaal 5 keer? Vind het totaal niet erg, ken daardoor juist superveel mensen.

#902 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 september 2011 - 12:11

Emmeloord

#903 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 september 2011 - 15:44

Bekijk PostLelly__, op 05 september 2011 - 15:09, zei:

Jaaa! Niet in de stad zelf hoor, maar op Long Island.. Gingen wel bijna elk weekend naar de stad..!
Leuk zeg! Maar je woont nu in een dorp? Moest je niet onwijs wennen?

Ik ben in Spijkenisse geboren, was naast hoogvliet dus werd naar het dichtst bijzijnde ziekenhuis gebracht. Echt gaar staat dr overal zoooomaar spijkenisse op :P

Ik ben iets van zes keer verhuisd, laatste keer was anderhalf jaar geleden. Vond het alleen maar leuk als kind zijnde!

#904 -

Beginner

• Members

Gepost 07 september 2011 - 15:59

Neuh, niet echt.. Woonde daar ook gewoon in een rustige wijk enzo en woon nu alweer 15 jaar hier.. Heb ook nooit echt in een 'stad' gewoond ofzo..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals