Ga naar inhoud

Wiskunde :(

37 replies to this topic

#21 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:09

ik ben ook niet echt een kei in wiskunde.. vooral vorig jaar niet! maar er vooral heel goed op letten, zulke dingen ;)

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:12

jOyy.. zei:

Heb ik ook, mijn laatste punt voor wiskunde was een 2, (nogwa)
en ik had égt goed geleerd, nOu heb ik vrijdag weer een proefwerk en heb alles nOu egt al 100 keer gemaakt van da hoofdstuk, maar ben bang dat het weer niks gaat wordE:(
Mjaa heb ook rekendislectie waar geen rekening mee word gehOude,  :|
discalculie? is dat een keer onderzocht en is uit het onderzoek uitgekomen da tje dat hebt? anders houden ze er geen rekening mee nee, omdat je geen bewijs hebt

#23 -

Beginner

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:18

ik ben ook goed in wiskunde |-|

#24 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:19

Pff.. Ik haat wiskunde! Ben er echt zo slecht in. Maarja nu krijgen we maar 2uur wiskunde in de week i.p.v 4uur. Dus dat is wel beter! :D

#25 -

Beginner

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:20

tja dan heb je hetzelfde probleem als mij ik heb dat ook wel is maar zoals iedereen als zegt gewoon als je klaar ben met het proefwerk gewoon goed nakijken veel succes ;)

#26 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:22

je kunt een lijstje maken met dingen waar je nog aan moet denken en dan hou je die erbij.. gewoon bijv:

rond ik af op de juiste decimalen?

#27 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:22

Ik was keigoed in wiskunde (A) Ben met een 8 geslaagd op mn eindexamen en had een aantal keer een 10 gehaald voor toetsen enzo (A)

Maargoed, daar hebben jullie niks aan :/

#28 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 30 november 2005 - 15:30

vrijgezellige zei:

discalculie? is dat een keer onderzocht en is uit het onderzoek uitgekomen da tje dat hebt? anders houden ze er geen rekening mee nee, omdat je geen bewijs hebt
ik heb geen bewijs nee,
zou eigelijk een keer op de basischool zo'n toets moete make
maar da is nie doorgegaan :|

#29 -

• Guests

Gepost 30 november 2005 - 15:37

Ik ben ook opeens heel goed in wiskunde :o
1 10 voor pw en 4 10-en voor s.o's :o

#30 -

Beginner

• Members

Gepost 30 november 2005 - 16:14

Heel goed lezen, rustig werken en na afloop alles goed nakijken.

#31 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 november 2005 - 16:17

Jeuj. Volgens mij heb ik voor het s.o. wiskunde van vandaag een 9 ofzo. En dat had ik nodig.

#32 -

Beginner

• Members

Gepost 01 december 2005 - 16:23

Noukjah zei:

je kunt een lijstje maken met dingen waar je nog aan moet denken en dan hou je die erbij.. gewoon bijv:

rond ik af op de juiste decimalen?

Das wel 'n goeie Anouk...
Maar ik weet niet of ik dat erbij mag houden van onze lerares :/
Maarja wie niet waagt wie niet wint .. ik zal het vragen
Dankjullie allemaal voor alle tips :)

Kusjee (K)

#33 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 01 december 2005 - 16:32

k had een x ook zoiets doms.. was ik samen met nog 1 meisje de enige die wist hoe je een bepaalde som van natuurkunde pw op moest lossen.. had ik hele berekening enzo gemaakt.. moet ik 8x8 oplossen.. schrijf ik 61 op ipv 64 :o

mrjaa.. rustiger werken, goed de vraag lezen.. maar ik snap dat het moeilijk is, heb het zelf ook zó vaak!

#34 -

Beginner

• Members

Gepost 28 december 2011 - 18:10

Hoi meid. Ik weet niet welk niveau je doet, maar ik raad je aan om bij wiskunde stapsgewijs te denken. Hiermee bedoel ik dat je stap voor stap gaat nadenken en werken. Eerst lees je de vraag goed. Daarna bedenk je wat je moet doen om de vraag te beantwoorden. Vervolgens reken je het uit op kladpapier. Lees de vraag nog een keer en kijk of je wel goed hebt afgerond.

#35 -

..

• Members

Gepost 28 december 2011 - 18:14

Dit topic is uit 2005 :) lief dat je tips geeft. Maar met een beetje gokken, is zij al geslaagd.

#36 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 december 2011 - 18:15

Dit topic is ruim 6 jaar oud, ik denk dat het probleem nu inmiddels wel opgelost is ;)

#37 -

Beginner

• Members

Gepost 28 december 2011 - 23:31

Aahaha over het hoofd gezien. Oeps. Ze zal denk wel al geslaagd zijn.

#38 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 28 december 2011 - 23:57

whhahahhaha omg heel slecht om hier jezelf te zien reageren ;p wat een reacties zeg.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals