GirlsOnly: Ibrahim Afellay - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Ibrahim Afellay

• (11 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • -----

#1  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:32 (Zware gebruiker) Posts: 3793

hallo allemaal..
ik denk ik maak eens een topic over Ibrahim afellay..
want volgens mij is die er nog niet
maar goed
ibrahim is dus een voetballer van psv 19 jaar oud en voetbalt echt geweldig goed..
en hij ziet er ook nog eens goed uit (vind ik dan)

Geposte afbeelding

oordeel zelf maar :P
Marielle (L) Jan <3

#2  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:35 (Zware gebruiker) Posts: 2130

Oohh hij :P
Daar zijn de meisjes bij mij in de klas helemaal gek van..
Ik vind hem niet veel bijzonders eigenlijk (A)

#3  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:36 (Zware gebruiker) Posts: 3569

hij ziet er daar wel cute uit!!

#4  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:37 (Zware gebruiker) Posts: 3793

eindelijk een paar fotos dat hij lacht.. als we op de training zijn staat hij altijd sjaggerijnig te kijken :P kheb pas 3 fotos samen met hem waar hij lacht :| echt slecht :P
Marielle (L) Jan <3

#5  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:38 (Normale gebruiker) Posts: 273

Ibrahim (l)

#6  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:38 (Zware gebruiker) Posts: 3313

Beter dan Aisatti :P

#7  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:45 (Zware gebruiker) Posts: 5153

Hij is wel schattig, verder niet
I never knew there was love, love like this before.

#8  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:47 (Zware gebruiker) Posts: 3793

Crazy-Lisanne zei:

Beter dan Aisatti :P

haha ja vind ik ook maar kim is helemaal gek op ismail :P dus ja ieder zijn eigen mening
Marielle (L) Jan <3

#9  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:49 (Zware gebruiker) Posts: 2717

Mmm.. hij ziet er wel lief uit :)
My name is Robin.
(was ikk_gek -> Mrs. Scofield -> *Robin* )

#10  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:51 (Zware gebruiker) Posts: 13269

WAUUUUWWWWWW

hys echt superlekker.

precies mn type (l)
Io e te tre metri sopra il cielo.

#11  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:52 (Normale gebruiker) Posts: 541

Oeh hij is zo schattig!
ik was eerst op de training ging die allemaal vragen aan mij " ja hoe oud ben je ? " "waar woon je? " " kom je hier vaak? " mwuahaha en toen lachte die zo kei lief naar mij..wooeeh echt schattig :)

#12  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 15:58 (Zware gebruiker) Posts: 3793

hij is gewoon keischattig en als hij praat tegen je doet ie altijd lachen,, maar als je met hem op de foto gaat trekt hij altijd zoon raar gezicht :P
zoiets als dit :P

Geposte afbeelding

of deze met ibi en issy samen :S

Geposte afbeelding
Marielle (L) Jan <3

#13  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 16:01 (Zware gebruiker) Posts: 12686

ahw.. dies leukk!! :D
Find a place to stand and move the world.

#14  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 16:11 (Normale gebruiker) Posts: 541

woeh hij is zoooo schattig...ik zie hier elke dag die dure auto's afslaan ( mijn stage zit schuintegenover de herdgang) en ik hoop uhm elke dag stiekem te zien enzo :P maarja ik heb thuis ook nog een foto van hem die ik gemaakt heb die zal ik ook wel posten als ik thuis ben :)

#15  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 16:12 (Zware gebruiker) Posts: 3793

Tamara__* zei:

woeh hij is zoooo schattig...ik zie hier elke dag die dure auto's afslaan ( mijn stage zit schuintegenover de herdgang) en ik hoop uhm elke dag stiekem te  zien enzo  :P  maarja ik heb thuis ook nog een foto van hem die ik gemaakt heb die zal ik ook wel posten als ik thuis ben  :)

oke gaaf woon je in eindhoven dan? en kom je vaak op de training? want misschien heb k je daar wel eens gezien :P
Marielle (L) Jan <3

#16  Gebruiker is online   --- Gepost 29 november 2005 - 16:17 (Zware gebruiker) Posts: 4164

mariiellekuh1060 zei:

haha ja vind ik ook maar kim is helemaal gek op ismail :P dus ja ieder zijn eigen mening

VERBETERING: ben niet GEK op em.., tis nou eenmaal gewoon een schatjhe kan ik ook nix aan doen dak da vind :P maar ibi is en blijft idd wel beter.., en roy is ook een schatjhe hoowr.., (y)
* Noem mij maar gewoon Kim =) *

#17  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 16:18 (Normale gebruiker) Posts: 541

mariiellekuh1060 zei:

oke gaaf woon je in eindhoven dan? en kom je vaak op de training? want misschien heb k je daar wel eens gezien :P
Ik woon in Nuenen (vlakbij eindhoven) en ik kom best vaak op de training aangezien mijn beste vriendin echt helemaal fan is enzo..word ik nogal eens meegesleept :P waar woon jij dan?

#18  Gebruiker is online   --- Gepost 29 november 2005 - 16:19 (Zware gebruiker) Posts: 4164

Tamara__* zei:

Ik woon in Nuenen (vlakbij eindhoven) en ik kom best vaak op de training aangezien mijn beste vriendin echt helemaal fan is enzo..word ik nogal eens meegesleept  :P waar woon jij dan?

Mariiellekuh1060 woont in Gerwen.., Ik in Lieshout.., (ben goede vriendin van Mariiellekuh1060 vandaar )
* Noem mij maar gewoon Kim =) *

#19  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 16:20 (Zware gebruiker) Posts: 4883

Hij is wél moooi!!

#20  Gebruiker is offline   --- Gepost 29 november 2005 - 16:23 (Normale gebruiker) Posts: 541

kimmetjuhhhh zei:

Mariiellekuh1060 woont in Gerwen.., Ik in Lieshout.., (ben goede vriendin van Mariiellekuh1060 vandaar )
Ah zo!! gaaaf! dan wono ik in dezelfde gemeente als Mariiellekuh (nuenen,gerwen,nederwetten he ;) ) op welke school zitten jullie dan ? misschien ken ik jullie wel van zien ofzo :P

• (11 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics