Ga naar inhoud

Topics over zelfbeschadiging

• Gesloten Topic Dit topic is gesloten
125 replies to this topic

#121 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2005 - 23:19

sorry voor de late reactie

ja idd
ik vind het hier veel fijner als daar
het is echt geen pretje als je leest hoe en wat
echt mensen die gewoon problemen ook opdringen omdat ze denken dat je dat wel aankunt
echt niet daar heen gaan
is geen pretje

wat is trouwens endorfine?

#122 -

Rocking moderator

• Moderators

Gepost 10 december 2005 - 23:22

Endorfine zorgt ervoor dat je heel 'gelukkig' bent. Het is zeg maar een soort pijnstiller. Is heel raar uitgelegd natuurlijk, maar je lichaam maakt bijv. endorfine aan bij het sporten (als je wint bijvoorbeeld) of zelfs als je chocolade eet.

#123 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2005 - 23:29

Heel goed..!
Je komt door die topic dingen te weten die je echt niet wou weten eigenlijk |-|

#124 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2005 - 23:46

ok. dat had beter neit gezegd kunnen worden denk ik... lokt wel uit.

#125 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 december 2005 - 23:51

Johanneke zei:

ok. dat had beter neit gezegd kunnen worden denk ik... lokt wel uit.
wat?

#126 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 11 december 2005 - 11:44

blieb zei:

Hmm. Eerlijk gezegd hoorde ik juist uit allemaal andere hoeken dingen over automutilatie, voordat ik het op het forum las. Aan de ene kant snap ik waarom het niet mag.  

Maar ehm, je mag dan dus wel topics over je problemen openen toch, zolang het gaat om het probleem en niet over de uitlaatklep, dus het snijden?  

Weet je wat het ook is, vaak krijgen mensen die ermee gestopt zijn, en er dan weer topics over lezen, juist weer slechte herinneringen en zo. Dat lijkt me ook heel vervelend.

Ja, dat mag. Topics over je problemen openen mag altijd. Maar het heeft dus geen zin erbij te vermelden dat je snijdt, want daar gaat je probleem niet om.

En jij hebt misschien uit andere hoeken over automutilatie gehoord, maar anderen niet :)

Goed, zoals ik zei, dit topic was voor één dag.

Hierbij een slotje.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals