Ga naar inhoud

Stijldans Topic

66 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 12:03

Hee meiden,
ik meen me te kunnen herinneren dat hier al een topic over was maar dat was een héle tijd geleden en kan ook met de zoekfunctie nergens het topic nog vinden.
Dus ik denk ik maak voor de stijldansers onder ons weer even een nieuw topic aan waar je weer lekker kunt babbelen over stijldansen :).
Dus barst maar los!

Ben trouwens zaterdagavond in Oldenzaal wezen kijken naar een wedstrijd waar mijn vriend en zijn danspartner aan meededen, was erg gaaf! Julie van Dancing With The Stars zat ook bij de jury, was wel apart. :)

Bovendien zag ik net opeens in de krant dat mijn dansschool in de zondagskrant staat, vond ik erg leuk. ^_^

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 12:12

Ik zit ook op stijldansen, maar als dit jaar is afgelopen in april stop ik er mee. Ik ben al 2 keer naar zo'n feest geweest en daar vond ik echt niks aan... Mjaa.. is wel leuk om te kunnen stijldansen verder!

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 12:24

ik zit der ook op
vin t echt heeeel leuk
zit nu 2de jaar(zilver) :)
edit:vin bij latin de samba t leukste
en bij ballroom de quickstep :)

Deze post is bewerkt door xx_eef: 23 januari 2006 - 12:25

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 12:31

@ Luvya16; Wat bedoel je, met zo'n feest? En zou je alleen vanwege zo'n feest eraf gaan of ga je eraf omdat je het zélf echt niet leuk vind en er geen plezier in hebt :o?

@ xx_eef;
Bij Ballroom vind ik de quickstep ook 't leukst :D Kan ik trouwens uit je bericht opmaken dat je Zilver Ballroom én Zilver Latin doet? Of hebben ze bij jouw dansschool gewoon Ballroom én Latin bij alles samen? Op mijn dansschool moet je namelijk na Brons gaan kiezen of je Zilver (en wat daarna komt) Ballroom wilt gaan doen of puur Latin, óf allebei natuurlijk :)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 14:08

Zijn er trouwens meiden die zelf wat cd's in hun bezit hebben met latin en/of ballroommuziek?

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 14:16

jaah bij mij zit da allemaal in een
ik heb ck met stijldans muziek
cd van jim » dance with me :D
is leuke cd

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 14:24

yeah ik doe ook stijldansen
ook bij eef
ben alleen nog nooit naar vrijdansen geweest :blush: :P

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 14:25

ik ook nie
alleen meej kerstmis
k zou afgelope vrijdag wel gegaan zen mar da was toen meej me oma weet je wel
dus toen ging ik nie meer

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 17:42

Ik ga vaak naar vrij dansen :) Zie ik als een leuk 'uitje', lekker een avondje dansen, en tegelijkertijd is dat ook een goede manier om te kunnen oefenen en dingen herhalen en om aan dingen te werken :)

En die cd van Jim... Tsja, vind dat er best leuke nummers opstaan, vind alleen persoonlijk zijn stem niet zo geweldig :rolleyes:. Maargoed, dat neemt niet weg dat er niet op gedanst kan worden ;)

#10 -

Twijfelaar

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 17:44

Ik ben tot goud ster gekomen.. en toen ben ik gestopt.. -_-

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 januari 2006 - 17:45

Wow, dat is ver :) Waarom gestopt?

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 11:58

Ik wil zó graag de beginnerscursus nog een keer overdansen :) Ik ga nu zelf Brons doen en bij ons geldt de regel dat als je een cursusje overdoet dat je daar dan niks voor betaald, alleen ik baal heel erg want je kunt dus een cursus alleen overdoen als er ook vraag naar invallers is. En bij de beginnerscursus hebben ze áltijd meisjes over en zijn er áltijd jongens invallers gevraagd. *Grom* :angry: :unsure:

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 12:03

Ik zit bij Jac vd Elshout op streetdance en toen wij moesten afdansen zie je ook van die stijldansers dansen en dan krijg je gewoon zin om mee te doen dus nu zit ik erover te denken om ook op stijldans te gaan maar ik weet niet of ik het allebij magdus ik moet nog ff slijme en dan miss volgend seizoen :D

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 12:05

spenderella, op 24-01-2006: 12:03:32, zei:

Ik zit bij Jac vd Elshout op streetdance en toen wij moesten afdansen zie je ook van die stijldansers dansen en dan krijg je gewoon zin om mee te doen dus nu zit ik erover te denken om ook op stijldans te gaan maar ik weet niet of ik het allebij magdus ik moet nog ff slijme en dan miss volgend seizoen :D

Bekijk Post

Wie ben jij dan? want ik heb ook bij Jac gedansd :P

Wel stijldansen maarja :P

Ik lees het vanmiddag wel, heb nu weer les.

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 12:05

Haha, cool dat je zo geinspireerd bent geraakt :D!
Wanneer moest je afdansen?
Mijn vriend doet buiten stijldansen om trouwens ook streetdance, al 4 jaar :)

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 12:16

ik wil ook op stijldansen maar ik durf niet alleen :(

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 12:35

Dan zoek je een jongen die ook op stijldansen wilt :) En anders, don't worry. Als je je in je 1tje inschrijft krijg je als het goed is bij je dansschool gewoon een danspartner aangewezen. Dat is wel eng in het begin, maar onthoud wel dat die jongen ook graag wilt dansen en dus kennelijk net als jij geen partner heeft :). If you like to dance, then just dance, no matter what. Komt wel goed ;)

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 24 januari 2006 - 15:05

Ik heb zondag mijn eerste les! Ik ga er met nog wat vriendinnen op en 3 jongens. We hadden dus niet jongens genoeg, maar ze hebben voor ons jongens geregelt die er al op zitten. Gelukkig, want anders moesten we de stappen van de meisjes en jongens leren <_<

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 30 januari 2006 - 18:36

Oeh, dat is fijn dat ze al jongens voor jullie hebben die er al opzitten. Dat danst een stuk fijner, geloof me :)! Althans, ik vind van wel.

Moest afgelopen zaterdag afdansen, ging echt supergoed :D! Aankomende zaterdagavond krijg ik mijn cijfers te horen en krijg ik m'n certificaat, ben benieuwd!

11 februari heb ik mijn eerste les voor de cursus Brons, voor mijn les begint de beginnersles weer, die dans ik nog een keer over met een goede vriend van me. Die wou graag op stijldansen en wou graag zijn eerste cursus met mij doen, ik mocht 'm gratis overdoen als ik maar wel betaalde voor Brons :D. Echt zooo leuk :). En ook een voordeel, dan kan ik alles nog een keer herhalen enzo, da's nooit verkeerd ;)!

#20 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 30 januari 2006 - 18:44

Kzit ook op stijldansen!..
Kga nu voor brons.. Kheb dr al 3 lessen opzitten voor brons..
mn cijfers voor afdansen van de beginners waren ;
cha cha - 8.0
quick step - 8.1
engelse wals - 7.9
kheb afgedanst voor de euro-ring test ofsow..
B)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals