Ga naar inhoud

Stijldans Topic

66 replies to this topic

#61 -

Beginner

• Members

Gepost 11 april 2007 - 20:30

Bekijk PostLacrymosa, op 11-04-2007: 19:27:07, zei:

Ergens in mei kun je bij onze dansschool ook afdansen, maar ik heb nog steeds geen afdanspartner en zou ook niet weten wie ik moet vragen, want vrijwel alle jongens hebben zich samen met een vriendin ingeschreven en ik had me dus ingeschreven zonder danspartner en tijdens de lessen is dat geen probleem, want dan dansen er ook hogerejaars mee om het jongenstekort op te vullen, maar met afdansen mag dat dus niet en nu ben ik partnerloos.. :(

ooo dat is ook gek. Bij ons mag je gewoon met een hoger iemand afdansen, alleen moet jij dan dat nummer op, dan wordt hij niet beoordeelt.

#62 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 februari 2008 - 10:16

Mijn vriendin heeft het in der hoofd gehaald om de salsa te willen leren, en ergens lijkt me dat ook wel vet :P Het enige probleem is dat ik NIET kan dansen, ik ben te verlegen, heb waarschijnlikj een shit gevoel voor ritme en noem maar op :P Hadden jullie dat ook en kwamen jullie erachter dat dat wel te leren valt, of ben ik gewoon hopeloos en moet ik het maar bij kickboxen houden :rolleyes:

#63 -

~Paracetamolletje~

• Members

Gepost 14 februari 2008 - 10:19

Ik ben aan me tweede cursus bezig; basis B :D
Vind het erg leuk!

#64 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 februari 2008 - 19:21

Ohh ik heb weer zo zin om te dansen! heb er echt spijt van dat ik gestopt ben vorig jaar :( Ik was gestopt bij zilver standaard! omdat iedereen wedstrijden danste en ik niet, enzo. maar als ik nu weer begin kom ik in een groep met best veel kleine kinderen! :o

Bij ons mocht je trouwens ook gewoon met een hoger iemand afdansen, alleen moest jij idd het nummer op. En sommige jongens dansten ook wel met 5 meisjes af!

#65 -

Gewoon, omdat het kan.

• Members

Gepost 14 februari 2008 - 20:15

Ik wil ook stijldansen! :wub:

Maar ik ben een mietje en durf niet alleen. Mss over een paar jaar hehe. :P
Het lijkt me iig ontzettend leuk om te doen. :D

Deze post is bewerkt door #Jory ³: 14 februari 2008 - 20:15

#66 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 februari 2008 - 21:01

Bekijk PostYasmin, op 14-02-2008: 10:16:18, zei:

Mijn vriendin heeft het in der hoofd gehaald om de salsa te willen leren, en ergens lijkt me dat ook wel vet :P Het enige probleem is dat ik NIET kan dansen, ik ben te verlegen, heb waarschijnlikj een shit gevoel voor ritme en noem maar op :P Hadden jullie dat ook en kwamen jullie erachter dat dat wel te leren valt, of ben ik gewoon hopeloos en moet ik het maar bij kickboxen houden :rolleyes:

Haha, ik ben ook absoluut geen danstalent hoor; kon de pasjes nooit onthouden, geen maat houden enz, maar bij de dansschool waar ik nu zit leggen ze alles heel duidelijk stap-voor-stap uit en telt de leraar aan het begin van de dans vaak even mee totdat je het goede ritme te pakken hebt, dus het valt voor iedereen te leren ;) En ik vind het zelf echt supergaaf om te doen, dus kan het je echt aanraden! ^_^

Deze post is bewerkt door Lacrymosa: 14 februari 2008 - 21:01

#67 -

Beginner

• Members

Gepost 05 november 2011 - 18:53

Ik doe ook stijldansen, maar ik woon in belgië. bij ons zijn er eigenlek maar weinig jongeren die dat doen, ik ken persoonlijk in belgië zelfs niemand anders. vind het wel jammer dat het bij ons niet met afdansen en zo is, je gaat gewoon verder naar het volgende jaar bij ons ;o
en ik heb een vraagje: er is zo'n beweging in de samba en ik weet niet hoe die noemt, het is iets wat blijkbaar wel moeilijk is, maar ik kan het ook niet goed beschrijven eigenlijk, kan iemand me helpen door me een aantal namen van figuren te zeggen?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals