Ga naar inhoud

Bridget Jones's Diary

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
11 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:51

Bridget Jones's Diary

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Sharon Maguire
Met: Rene Zellweger
Duurt: 126 minuten
Release: 7-6-2001

Waar gaat de film over:
Bridget wordt wakker met een kater en haar baas ligt naast haar. Help ! De week moet nog beginnen. Een jaar uit het leven van de gevoelige maar goedgebekte Britse Bridget die, zoals zo veel dertigers, worstelt met haar gewicht en steeds weer de verkeerde mannen tegenkomt.

#2 -

• Guests

Gepost 02 april 2002 - 02:08

Wat een heerlijke film! Een topper in haar (of zijn...) soort! Bridget (Renee Zellweger) die op een verjaardagsfeestje een leuke man tegen het lijf loopt, die jammer genoeg enorm op haar afknapt omdat ze een kater heeft, rookt en een stomme trui van haar moeder (!?) aanheeft.

Vervolgens komt ze op een hoeren- en pooiersfeestje van één of andere oom verkleed, terwijl juist dat jaar de verkleedpartij niet doorgaat... Je begrijpt hilariteit ten top!

Een heerlijke comedy waarbij het einde in de sneeuw niet romantischer had gekund. Als je 'm nog niet gezien hebt moet je absoluut gaan kijken. Een bijzonderheidje is overigens nog om Hugh Grant hier eens in de rol van slechterik te zien!

#3 -

• Guests

Gepost 05 augustus 2002 - 14:16

redelijke film. Een soort van hugh Grant film met een vrouw in de hoofdrol. helaas zijn ze daar niet echt helemaal in geslaagd. toch nog een 7 voor deze film.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:31

Vond 't een hele leuke film. :rolleyes:
Zo ongeveer de enige film die je met je moeder kunt kijken, terwijl je de film allebei leuk vindt. :rolleyes:

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:32

Die kijk ik echt super vaak met een vriendin, zoooooo leuk

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:43

Jaa hele leuke film B)

#7 -

Just dance

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:41

Ooh, echt HE-LE-MAAL geweldig, elke keer als hij op t.v. is kijk ik hem weer! :lol:

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:42

super film!!

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 11:23

Ik vind het werkelijk waar een kut film!

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 12:13

haha hij lijkt me echt vet B) :P

daar is toch ook een boek van?

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 12:15

Ja klopt.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 12:19

Dan heb ik het boek gelezen :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals