Ga naar inhoud

Catch Me If You Can

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
7 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Catch Me If You Can

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Steven Spielberg
Met: Leonardo di Caprio, Tom Hanks, Christopher Walken, Jennifer Garner, Amy Adams
Duurt: 140 minuten
Release: 6-2-2003

Waar gaat de film over:
Frank Abagnale (Leonardo DiCaprio) werkt achtereenvolgens als dokter, advocaat en copiloot - en dat alles voordat hij 21 wordt! Hij kan zich meesterlijk vermommen en hij is in staat om allerlei dingen verbluffend goed na te maken. Zo heeft hij een fortuin geïncasseerd met vervalste cheques. FBI-agent Carl Hanratty (Tom Hanks) heeft gezworen dat hij deze gewiekste oplichter achter de tralies zal zetten, maar de zwendelaar is hem telkens een stapje voor. En dat niet alleen. Elke keer weer spoort Frank Abagnale FBI-agent Hanratty ertoe aan om de jacht met nieuwe energie en grotere intensiteit voort te zetten.

#2 -

• Guests

Gepost 24 januari 2003 - 12:06

Steven Spielberg heeft wederom een meesterwerk afgeleverd met Catch Me If You Can.

De prachtig mooie, ingetogen beelden uit de jaren 60 en het schitterende acteerwerk zetten de stempel op deze film.

Leonardo DiCaprio is de hoofdpersoon en zet de gewiekste Abignale briljant neer.

Ook Tom Hanks alias Hanratty speelt erg stabiel als FBI agent.

Het verhaal is zo enorm leuk en amuserend, dat je er van het begin tot aan het einde helemaal in zit.

Hilarische situaties te over, als Leo zich voordoet als zelfverzekerde dokter, advocaat en piloot, terwijl hij hier uiteraard compleet niet voor is opgeleid.

Een meesterwerkje. Let ook even op de muziek van John Williams. Prachtig. Ook de 60's-gedesignde opening is fenomenaal!

#3 -

• Guests

Gepost 14 februari 2003 - 14:29

Het is een goede film, ik vond hem in het begin een beetje gesapig. Maar als hij eenmaal begint te rollen is ie niet meer te stoppen. Goed acteerwerk ook!

#4 -

• Guests

Gepost 01 maart 2003 - 03:34

Goed verhaal. Ondanks de tijd (60 jaren) toch leuk neergezet.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:37

Wtf, we waren 15 en wilden naar The ring, maar we mochten er op t laatste moment niet in.
En dus moesten we de kaartjes omruilen voor deze film.

En hij was echt zoooo stom :S
Was echt supersaai.

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:39

Ik heb hem gezien op school omdat we niet kon gymen maar na een dik halfuur kijken lagen ik en een paar al te slapen ... te saaie film , weinig actie :S

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:59

Verschikkelijk!
Echt te saai voor woorden

#8 -

Beginner

• Members

Gepost 17 mei 2006 - 10:18

veels te saai, en te langdradig.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals