Ga naar inhoud

Bruce Almighty

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
20 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Bruce Almighty

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Tom Shadyac
Met: Jim Carrey, Jennifer Aniston, Morgan Freeman, Lisa Anne Walter
Duurt: 101 minuten
Release: 26-6-2003

Waar gaat de film over:
Bruce Nolan (Carrey) woont in Buffalo, New York en is tv journalist. Ondanks zijn populariteit en de liefde van zijn vriendin Grace (Aniston) is Bruce op persoonlijk vlak totaal niet gelukkig. Alles verandert als Bruce aan het einde van de slechtste dag van zijn leven, kwaad wordt op God, Hem belachelijk maakt… en God, tot zijn verbazing, antwoord geeft! God verschijnt voor Bruce in Zijn menselijke vorm (Freeman), schenkt hem Zijn goddelijke krachten en daagt hem uit de grote baan over te nemen om te zien of hij het er beter vanaf brengt. Bruce aarzelt geen seconde en gaat de uitdaging aan.

#2 -

• Guests

Gepost 19 juni 2003 - 23:42

Auw... ik heb nog steeds buikpijn van het lachen. De trailer was geweldig en zo ook de film. Van tevoren was ik bang dat we weer een kloon van The Cableman of Ace Ventura te zien kregen. Maar deze film was boven mijn verwachtingen. Uiteraard zit er weer de nodige humor a la Jim Carrey in, maar toch is hij een stukje volwassener geworden. Op sommige momenten komt hij toch wat serieuzer over.

De film is echt een aanrader, het einde had wel iets romantischer gemogen. Een huwelijksaanzoek ofzo in plaats van die vrachtwagen.

Marit

#3 -

• Guests

Gepost 20 juni 2003 - 22:30

Ja, weer enorm gelachen in de bioscoop. Natuurlijk komt dit voornamelijk door meester-komiek Jim Carrey die een type als Bruce met zijn tijdelijke gaven als geen ander kan vertolken.

Tom Shadyac was trouwens ook regisseur van Liar Liar, en dat merk je. Dezelfde stijl, het leuke concept, dit op een zorgvuldige manier uitwerken, en het geheel aan het einde moraliserend onderuit halen.

Dat is nou eigenlijk hét minpunt van de film. Na een uur en kwartier in complete staat van hilariteit te hebben gelachen, maakte deze euforische uitspatting plaats voor verbazing en zo nu en dan een schuddend hoofd door de kleffe laatste scènes die me werden voorgeschoteld.

Jammer, want als ook het einde leuk was, zal dit voor mij een van de groten zijn in de categorie humor. Bruce Almighty haalt het net niet wat dat betreft, maar laten we het geweldige eerste uur niet vergeten (en Jennifer Aniston ook niet ;) ).

#4 -

• Guests

Gepost 26 juni 2003 - 18:47

Ik zo giga genoten van deze film. Hij had iets weg van de Truman Show. Als je die film leuk vond moet je vooral deze gaan kijken. Toch lijkt het bijna alsof ze aan het einde nog een boodschap moesten meegeven. Maar dat weegt niet op tegen het eerste uur op.

Ik denk alleen als je een Jim Carrey fan bent je deze film niet mag missen, maar ook als je gewoon van Amerikaanse Comedy houdt is deze film een regelrechte aanraden.

#5 -

• Guests

Gepost 18 augustus 2003 - 16:23

Ja ja ja. Carey in tha house again!

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:32

Whaha heb deze film 4 x in de bios gezien. Hij is zoo grappig :P

Normaal houd ik niet echt van Jm Carrey, maar deze film is cool =D

B-E-A-uuuuuuuuuuuutiful (H)

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:33

Whaaa! Zalige film! Had echt tranen in m'n ogen van het lachen :lol:

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:34

Hahah, hijs geinig..

heb'm op dvd..
Maar al weer te vaak gezien :P

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:35

Deze is zoo grappig! :lol:

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:41

Ik vond hem echt níet grappig, zó overdreven. Ik vond hem helemaal nergens over gaan. Ik had er heel wat meer van verwacht na de trailer.

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:47

oeh ik vind em echt leuk! ^_^

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 15:52

ik vond het een stomme film toen ik hem keek <_< maar jah

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 maart 2006 - 16:07

Ik vind hem heel grappig:
'Heey, are my boobs bigger?' :huh:

:lol:

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:32

Hahaha, die heb ik echt te vaak gezien. ^_^
Maar hij blijft leuk. :)

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:53

briljant!

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:54

die is echt zo lachen!!!!!!! :D al 100 keer gezien, maar hij blijft super!!

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:57

Mooie film., maar vind hem na een paar keer flauw worden.,

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:59

Leuke film.. maar als je hem vaker kijkt, gaat hij vervelen..

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:02

Goede, leuke film :D

#20 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:14

Leuke film maar moet hem niet te vaak kijken dan gaat hij vervelen zoals Noukjah al zei

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals