Ga naar inhoud

Mean Girls

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
11 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Mean Girls

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Mark S. Waters
Met: Lindsay Lohan, Tina Fey, Lizzy Caplan
Duurt: 97 minuten
Release: 8-7-2004

Waar gaat de film over:
Mean Girls gaat over een ernstige zaak waar meisjes in het hele land mee te maken hebben. Het is het verhaal van Cady Heron (Lindsay Lohan) die volkomen onbekend is met sociale verhoudingen wanneer ze voor het eerst naar North Shore High School gaat in een klein stadje net buiten Chicago, Illinois. Cady heeft twaalf jaar in Afrika gewoond en ze heeft er geen idee van hoe 'barbaars' het toe kan gaan in de beschaafde wereld tot ze het pad kruist van een van de gemeenste soorten: de bijenkoningin. Op deze school is dat de coole en berekenende Regina George (Rachel McAdams).

Maar Cady kruist niet alleen het pad van de bijenkoningin: ze steekt haar zelfs wanneer ze verliefd wordt op Regina's ex-vriendje Aaron Samuels (Jonathan Bennett). Regina is vastbesloten om terug te steken en doet alsof ze nog steeds om Aaron geeft om hem ervan te weerhouden met Cady uit te gaan. En dat terwijl ze al die tijd doet alsof ze Cady's vriendin is. Er zit niets anders op dan op dezelfde manier te werk te gaan en de Girl World-strijd escaleert tot de hele school wordt meegesleurd in een ordinaire vuilspuiterij van jewelste. Omgeven door sporters, wiskundefanaten, geschifte docenten en plenty subculturen klimt Cady omhoog - en glijdt er weer af - op de schokkende sociale ladder van het derde jaar. Het leven in de jungle blijkt een makkie vergeleken met dat op de middelbare school.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:46

Dè meidenfilm. B) Echt heerlijk om te zien, dat bitchy gedrag enzo. ^_^

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:47

ik vind die film echty super!!!! :):):)
ik heb m op dvd, dus ik kan mkijken wanneer ik wil.. :P:P

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:48

ik vind dat echt een super heerlijke film om op een meidenavond te kijken!!!!! geweldige film :wub:

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:50

Jaaa die film vind ik echt zoo coooll :P

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:51

Heerlijke meidenfilm :wub:

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 09:54

ja hij is zooo leuk :)

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:06

niet gezien., maar lijkt me wel een mooie film.,

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:12

Leuke film voor in een filmmarathon

#10 -

Just dance

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:15

Whaha, dat is echt zo'n heerlijke 'zet-je-IQ-op-nul' film, echt megavet! Ik krijg er nooit genoeg van, :rolleyes:

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:28

Een vriendin van me gaf me plots de dvd ervan. Ik zo: "Wat moet ik daar nou mee?", bleek die van mij te zijn en had ze 'm 6 tot 9 maanden geleden een keer geleend maar vergeten terug te geven :P.
Dus toen bleek opeens dat ik Mean Girls op dvd heb... :)
Van 't weekeind weer gekeken, het blijft een leuke film vind ik :D.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2006 - 10:29

ik vind deze film echt geweldig

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals