Ga naar inhoud

Day After Tomorrow, The

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
4 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Day After Tomorrow, The

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Roland Emmerich
Met: Dennis Quaid, Jake Gyllenhaal, Emmy Rossum
Duurt: 124 minuten
Release: 27-5-2004

Waar gaat de film over:
Het noordelijk halfrond van onze planeet zal veranderen in een ijslandschap. Wat als we teruggaan naar de ijstijd? Dit is de vraag die klimatoloog Jack Hall (Dennis Quaid) enorm bezighoudt.

Jack is al jaren intensief bezig met een onderzoek naar de gevolgen van de klimaatsverandering. Wanneer hij zelf getuige is van het losbreken van een enorme ijsrots (ter grootte van 2x de provincie Utrecht) op Antarctica, waarschuwt hij direct het Witte Huis. Op dat moment bevindt zijn 17-jarige zoon Sam (Jake Gyllenhaal) zich in New York. Zowel deze stad alsook de rest van de wereld wordt op hetzelfde moment getroffen door zware hagelbuien, orkanen, tornado’s en hevige sneeuwval. Jack waarschuwt zijn zoon, om ten koste van alles binnen te blijven in de openbare bibliotheek waar hij zich schuil houdt. Een massale evacuatie naar het zuiden wordt opgezet, omdat dit deel van de aarde nog veilig is. Jack daarentegen trekt noordwaarts om zijn zoon te redden. Zelfs hij is niet voorbereid op wat hij onderweg tegenkomt.

#2 -

• Guests

Gepost 10 oktober 2004 - 15:08

Het verhaal is echt goed, ook geweldige special effects, alleen zonde van het slechte acteerwerk. Totaaaal niet realistisch! Zonde, het zo veel beter kunnen zijn.

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:03

vond t egt supergoed gemaakt die film zeg! iedere keer als k uhm kijk krijg k t koud,...thuis hebbik uhm met mn zus gekeke...k had 2 t-shirts een trui en een deken aan.. :blush:

xxx angel

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:05

Had je een deken aan :P ? Nee grapje ik snap wat je bedoelt hoor.

Wij hebben hem op dvd ik vind hem opzich wel spannend. Wel een leuke film. En best een mooie jongen (A)

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:09

Ik vond het een leuke film.. maar soms snapte ik 'm niet helemaal (maar dan legde 'n vriendin waarmee ik die film aant kijke was, 't wel ff uit :P)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals