Ga naar inhoud

Jersey Girl

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
5 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Jersey Girl

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Kevin Smith
Met: Ben Affleck, Liv Tyler, Jennifer Lopez, Jason Biggs, Matt Damon
Duurt: 102 minuten
Release: 9-9-2004

Waar gaat de film over:
Ollie Trinke (Ben Affleck) is een gelikte zakenman uit New York met de wereld aan zijn voeten. Hij is onlangs getrouwd met de liefde van zijn leven, Gertrude (Jennifer Lopez) en hun eerste kindje is op komst. Zijn perfecte leventje verandert tragisch als zijn vrouw overlijdt. In één klap is hij een alleenstaande vader. Als hij dan ook nog eens zijn baan verliest, moet hij noodgedwongen weer bij zijn vader gaan wonen in zijn geboorteplaats New Jersey. Met hulp van de mooie, jonge Maya (Liv Tyler) probeert hij zijn leven weer op de rit te krijgen. Zij en zijn ontwapenende dochtertje Gertie laten hem inzien dat je soms het verleden achter je moet laten om gelukkig te worden.

#2 -

Beginner

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:12

Was gisteren op tv :rolleyes:
ik vond hem egt zwaar liief=)

xFragiile

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:16

ik heb hem zelf. Best wel leuke film :)

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:52

Ik had alleen het begin gezien en daarna nog een paar stukjes, dus niet eens het hele verhaal, maar toen Ben Affleck op een gegeven moment tegen dat slapende kind vertelde dat ie zijn vrouw zo miste enzo, schoten de tranen toch wel in m'n ogen.. :blush:

#5 -

Beginner

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:55

Ik vond 'm hip. Al een tijd geleden dat ik 'm geizen heb. En jaloezie naar Liv natuurlijk :P

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:57

Ik vond hem wel leuk. Alleen moest ik huilen toen J.Lo dood ging, omdat het J.lo was, niet om die moeder. Ik vond dus dat Liv en Jennifer rollen moesten omruilen xD

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals