Ga naar inhoud

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
3 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Michel Gondry
Met: Jim Carrey, Tom Wilkinson, Kate Winslet
Duurt: 108 minuten
Release: 16-9-2004

Waar gaat de film over:
Jim Carrey speelt de hoofdrol in Eternal Sunshine of the Spotless Mind, geregisseerd door Michel Gondry naar een scenario van de voor een Academy Award genomineerde Charlie Kaufman (Adaptation). De winnaar van twee Golden Globe Awards wordt bijgestaan door drievoudig Academy Award kandidate Kate Winslet, Kirsten Dunst (Spider-Man), Tom Wilkinson (genomineerd voor een Academy Award voor In the Bedroom), Mark Ruffalo (You Can Count on Me), en Elijah Wood (The Lord of the Rings).

Joel (Jim Carrey) is er nogal van ondersteboven dat zijn vriendin Clementine (Kate Winslet) al haar herinneringen aan hun nogal tumultueuze relatie heeft laten wissen. Wanhopig neemt hij contact op met de uitvinder van het bewuste proces, Dr. Howard Mierzwiak (Tom Wilkinson), om zo Clementine uit zijn eigen geheugen te laten verwijderen. Maar als Joel’s herinneringen aan Clementine langzaam beginnen te verdwijnen, begint hij zijn liefde voor haar opnieuw te ontdekken. Hij probeert uit alle macht het proces, dat zich diep in zijn hersenen voltrekt, tegen te gaan. Terwijl Dr. Mierzwiak en zijn crew (Kirsten Dunst, Mark Ruffalo, Elijah Wood) hem najagen door zijn eigen herinneringen, wordt Joel meer en meer duidelijk dat hij Clementine niet uit zijn hoofd krijgt.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 maart 2006 - 21:22

Deze film is serieus echt geweldig. Supergoed, goede casting, het verhaal zit fantastisch in elkaar.

Ik hou van deze film :wub:

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 maart 2006 - 21:34

ja geniaal gewoon!

eternal sunshine staat zeker in mijn top 10

alleen was het wel even wennen om Jim Carrey in een serieuze rol te zien

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 maart 2006 - 21:39

ik vond hem heel erg appart

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals