Ga naar inhoud

Ellis In Glamourland

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
6 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Ellis In Glamourland

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Pieter Kramer
Met: Linda de Mol, Chris Tates
Duurt: 100 minuten
Release: 30-9-2004

Waar gaat de film over:
Het leven van Ellis ziet er minder rooskleurig uit, dan ze in haar jongere jaren had verwacht; ze is een alleenstaande moeder en heeft een ex-man die zijn geld liever in zijn nieuwe vriendin steekt dan in z’n zoon. Daardoor moet ze er twee jobs op nahouden om alle rekeningen te kunnen betalen.

Daar moest maar eens verandering in komen! Ellis besluit de cursus ‘Hoe trouw ik een miljonair’ te gaan volgen. Samen met haar medecursisten zet ze haar nagels in rijke heren op de golfclub, cocktailparty’s en familiefeesten. Vol overgave storten zij zich in de wereld van glitter en glamour.

Terwijl de andere cursisten schaamteloos de ene na de andere poging doen om zich aan een miljonair te koppelen, bevindt Ellis zich in een luxepositie als verschillende mannen zich bij haar aanbieden. Op hun eigen manier weten zij haar te charmeren. Zo wordt Ellis overladen met kleding, verrast door een huwelijksaanzoek en overdonderd door liefde...

Uiteindelijk zal Ellis toch moeten kiezen, wordt het rijkdom, stabiliteit of passie?

#2 -

Beginner

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:10

Die vind ik nou egt goed ^_^
xFragiile

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:12

Ik heb hem nog niet gezien, lijkt me wel een leuke film :)

#4 -

Zware gebruiker

• Members

die is vet leuk :D

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Die is wel leuk :) . Heb hem al anderhalf jaar ofzo...

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:14

superleuke film!
dat huis van een van die rijke mannen, staat hier in eindhoven. In het echt is het lelijker :P

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 juni 2006 - 16:15

Haha ik ging daar heen met mijn toenmalige vriendje, hij vond het niet zo heel erg leuk geloof ik :P
Maar er lagen van een aantal vrouwen van rond de 40 echt helemaal dubbel, die lachten zo aanstekelijk dat de hele bios plat lag van het lachen :P
Maar de film is wel leuk ja! Vooral Chris Tates!!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals