Ga naar inhoud

Snow Fever

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
6 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Snow Fever

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Pim van Hoeve
Met: Eva van der Gucht, Daan Schuurmans, Hanna Verboom, Egbert-Jan Weeber
Duurt: 100 minuten
Release: 14-10-2004

Waar gaat de film over:
De verlegen Nicky gaat voor het eerst zonder haar ouders op wintersport. Ze droomt van prinsen, wil eigenlijk zelf een prinsesje zijn, maar in het werkelijke leven loopt het allemaal wat anders. Steeds weer verprutst ze het. Of valt ze op de verkeerde jongens. Nee, dan haar vriendinnen Max en Sam, populaire meiden en heel wat ervarener met jongens. Ze zijn vastbesloten deze vakantie een leuke skileraar aan de haak te slaan. Eef daarentegen, haar – letterlijk en figuurlijk – dikste vriendin is eigenlijk al blij als ze een beetje op de been kan blijven op de ski’s. In het wervelende Sölden waar alles draait om babes, booze en boarden is Nicky aanvankelijk niet op haar plek: ze durft geen jongens te benaderen en niet eens offpiste te skiën. Als Max en Sam laten merken dat ze haar gezelschap eigenlijk niet meer op prijs stellen, laat ze dat niet op zich zitten: zij zal bewijzen dat ze niets minder is.

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:12

ooh das egt een leuke film howr...zallum maar nie gaan verrade ofzow maar hijs gwoon wel leuk

xxx angel

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:14

Bekijk Postxxxangelxxx, op 23-07-2006: 17:12:09, zei:

ooh das egt een leuke film howr...zallum maar nie gaan verrade ofzow maar hijs gwoon wel leuk

xxx angel
Leuk voor je dat je al die films al hebt gezien, maar wil je ajb ophouden met al die filmtopics omhoog te schoppen? :)
__
OT: die film heb ik nog niet gezien..

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:17

Bekijk PostBientjah, op 23-07-2006: 17:14:40, zei:

Leuk voor je dat je al die films al hebt gezien, maar wil je ajb ophouden met al die filmtopics omhoog te schoppen? :) __
OT: die film heb ik nog niet gezien..

Idd -_-

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:21

Ik heb hem niet gezien, maar het lijkt mij een soort van Costa maar dat op wintersport. Niet echt mijn type flim.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:25

ik vind hem heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk ik heb hem echt heel veel gekeken in de winter. Maar hij is dus wel leuker als je hem s winters kijkt en niet zomers <_<

#7 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 23 juli 2006 - 16:31

Heb ik 'n keer gekeken met m'n feestje.. leuke film.. :)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals