Ga naar inhoud

Sin City

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
5 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 08 februari 2006 - 02:52

Sin City

Geposte afbeelding
Geregisseerd door: Frank Miller, Robert Rodriquez
Met: Jessica Alba, Rosario Dawson, Josh Hartnett, Rutger Hauer, Brittany Murphy, Clive Owen, Mickey Rourke, Benicio del Toro, Bruce Willis, Elijah Wood
Duurt: 126 minuten
Release: 2-6-2005

Waar gaat de film over:
Regisseur Robert Rodriguez ('Desperado', 'Spy Kids') ziet met de verfilming van de gewelddadige futuristische strips van Frank Miller een langgekoesterde wens in vervulling gaan. Miller en Rodriguez hebben voor SIN CITY een topcast samengesteld met grote namen als Bruce Willis, Josh Hartnett, Mickey Rourke, Clive Owen, Benicio del Toro, Jessica Alba, Brittany Murphy en Elijah Wood.

In deze film noir lopen 3 verhaallijnen door elkaar:

De gespierde Marv (Mickey Rourke) is een bijna onoverwinnelijke straatvechter, die op zoek gaat naar degene die de mooie Goldie in haar slaap heeft vermoord. De ex-fotograaf Dwight (Clive Owen) heeft per ongeluk een beroemde politie agent gedood en probeert dit uit alle macht te verbergen. En dan is er nog Hartigan (Bruce Willis), een rechercheur die op het punt staat met pensioen te gaan maar achter de tralies komt te zitten voor een misdaad die hij niet beging.

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 juli 2006 - 17:48

k hebbum gezien maar je moetter seg maar van houwe...k kon mn aand8 er niet egt bij houwe maar dat zal ook wel kome omda een vriendin halverwege begon te huile (dr vriend haddet uitgemaakt)

xxx angel

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 juli 2006 - 17:49

Ja ik hou van die film :wub:
Zeer origineel en zo, echt alle elementen zitten er ook in ^_^

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juli 2006 - 17:50

Kvond hem echt stom :S

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juli 2006 - 17:52

ik vind dat echt een super slechte film

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juli 2006 - 18:01

Persoonlijk vind ik dit echt een baggerfilm. Filmtechnisch zit hij heel goed in elkaar (prachtige regie, goede CG, de spelers spelen hun rol geweldig en hun rollen komen ook goed naar voren) maar verhaaltechnisch is de film zoon rotzooi. De drie verhaallijnen lopen bijvoorbeeld langs elkaar en niet door elkaar, de openingscene heeft niks te maken met de rest van de film.. kijk, het zou een hele sterke film zijn geweest als aan het einde van de film de openingscene en de drie verhaallijnen bij elkaar kwamen tot een groot slot. Maar dat gebeurt dus niet. In plaats daarvan blijf je met een gevoel zitten van 'is dit het nou'?, geen enkele afsluiting, geen enkele conclusie... gewoon niks.

Ik krijg altijd een heel akelig gevoel bij deze film als ik m moet terugzien. Het is ellende en schokkeren zonder einde. Ik hou wel van ellende en schokkerende effecten in een film, maar hey, dan moet er wel een boodschap achter zitten en een einde van het verhaal. Dat is hier gewoon niet zo.

Mustsee voor filmstudenten. Andere mensen, gewoon skippen deze.

Erg jammer hoor..ik had er vrij veel van verwacht.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals