Ga naar inhoud

The Da Vinci Code

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
30 replies to this topic

#21 -

Beginner

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 14:17

Ik vond de film niet mooi, ik had er veel meer van verwacht, ik vond hem echt veel te donker, dat zie je vaak bij dat soort films enzo maar daardoor vond ik hem echt onduidelijk. Ik snapte hem wel, maar dat kwam doordat ik het boek had gelezen. Ik vond hem dus niet de moeite waard, en als je hem dan kijkt kun je hem beter gewoon thuiskijken (was onze conclusie)...
Het boek vond ik zeker beter..!!

#22 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 14:24

Ik wil er ook nog steeds heen.
Vond het boek ook best goed :)

#23 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 14:52

ik heb hem gezien is best wel vet , vooral dat ze ze de laatse avondmaal gaan analysren etc , echt een aanrader ! ;)

#24 -

Beginner

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 15:01

Het iis wel een leuke fiilm...!! ^_^

#25 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 15:05

hij lijkt mij niet echt super leuk eerlijk gezegd

#26 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 16:42

heb hem op dvd ga hem vanavond misschien kijken, maar volgens kenissen valt hij tegen ;)

#27 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 juni 2006 - 12:01

ga ik vrijdag heen :)
Ben wel benieuwt!

#28 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 juni 2006 - 12:02

ik heb m gezien! op zich best aardig, wijkt soms af van het boek, maar een enorme flop vind ik het niet( ook geen geweldige film hoor) maar wel weer de moeite waard.

#29 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 juni 2006 - 12:09

heb het boek net uit en ga binnenkort de film kijken, we hebben de dvd.

#30 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 14 juni 2006 - 12:28

Ik vond hem zwaar tegenvallen. Boek is veel beter.

#31 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 02 oktober 2006 - 18:46

Ik heb eerst het boek gelezen en daarna de film gezien. In het begin vond ik echt dat het boek veel beter was, maar op begeven moment begon alles van de film veel vloeiender te lopen. Ik had me alleen Robert Langdon heel anders voorgesteld, en die oude man ook. Die dus de leermeester was... Maar nog steeds vind ik het jammer dat er zoveel dingen zijn weggelaten in de film. Zoals dat stukje in het vliegtuig, dat ze achter het 'wachtwoord' komen: Sofie, en dat er daarna nog een cryptus komt. Zo heet dat ding toch? Nou ja... Het was wel een hele mooie film... Ik hoop dat er nog een vervolg ofzo opkomt!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals