Ga naar inhoud

Lucky Number Slevin

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
10 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 29 mei 2006 - 22:14

Film: Lucky Number Slevin
Genre: Thriller
Regisseur: Paul McGuigan
Acteurs: Morgan Freeman, Josh Hartnett, Sir Ben Kingsley, Lucy Liu, Bruce Willis
Hoe lang duurt de film: 108 minuten
Vanaf wanneer in de bios: 20 april 2006

Waar gaat deze film over: Het zit Slevin niet mee. Nadat zijn eigen flat onbewoonbaar is verklaard, trekt hij tijdelijk in het appartement van zijn vriend Nick Fisher in New York. Dit blijkt echter het begin te zijn van een reeks krankzinnige gebeurtenissen.

Al snel lijkt het voor Slevin onmogelijk om uit deze hopeloze situatie te ontsnappen.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 mei 2006 - 22:17

Even een offtopic vraagje:
Waarom zie ik de films in het 'in de bios' forum gedeelte niet meer op alfabetische volgorde Ceriel?
Was wel makkelijk eigenlijk :)

#3 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 mei 2006 - 22:19

Waardeloze opbouw, maar als je weet vol te houden is het het uiteindelijk waard. Geen biosfilm vind ik, maar da's mijn menig :P

#4 -

• Guests

Gepost 29 mei 2006 - 22:27

Bekijk PostGoSSiP~GiRL, op 29-05-2006: 23:17:46, zei:

Even een offtopic vraagje:
Waarom zie ik de films in het 'in de bios' forum gedeelte niet meer op alfabetische volgorde Ceriel?
Was wel makkelijk eigenlijk :)

Omdat we hebben besloten de films te categoriseren op release-datum zeg maar. Dus de nieuwste post komt nu bovenaan in dit gedeelte van de site. Ik denk dat hier binnenkort wel een oplossing voor kan komen, dat de films ook weer op alfabetische volgorde kunnen worden weergegeven. :)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 juni 2006 - 16:33

Bekijk PostCeriel, op 29-05-2006: 23:27:43, zei:

Omdat we hebben besloten de films te categoriseren op release-datum zeg maar. Dus de nieuwste post komt nu bovenaan in dit gedeelte van de site. Ik denk dat hier binnenkort wel een oplossing voor kan komen, dat de films ook weer op alfabetische volgorde kunnen worden weergegeven. :)

ja dat zou veel handiger zijn ^_^

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2006 - 16:18

Ik wil em wel graag zien, lijkt me een leuke/goede film :)

#7 -

Zware gebruiker

• Members

deze film moet je wel serieus gaan kijken, niet als lachtertje met je vriendinnen.
Dan mis je teveel!

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Sorry, ging iets mis :blush:

Deze post is bewerkt door **StarletZ**: 05 juli 2006 - 16:19

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 juli 2006 - 16:22

Lijkt me opzich wel goede film!

#10 -

Beginner

• Members

Gepost 21 augustus 2007 - 14:22

Woew met Josh Hartnett :wub: mega hot and cute :D, verhaallijn zit goed in elkaar, zeker kijken dus!!

#11 -

xoxo

• Members

Gepost 21 augustus 2007 - 14:33

Ik vond het een hele goede film. Maar als hij zo op tv zou komen denk ik dat velen hem afzetten, want je begint hem pas te snappen als de film al een hele tijd bezig is. Tenminste zo denk ik erover. En idd zoals Eefje zei moet je echt je aandacht erbij houden..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals