Ga naar inhoud

Poseidon

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
28 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 29 mei 2006 - 22:53

Film: Poseidon
Genre: Actie/avontuur
Regisseur: Wolfgang Petersen
Acteurs: Josh Lucas, Kurt Russell, Emmy Rossum
Hoe lang duurt de film: 98 minuten
Vanaf wanneer in de bios: 31 mei 2006

Waar gaat deze film over: Het is nieuwjaar en het feest is in volle gang aan boord van het luxe cruiseship Poseidon dat op de Atlantische oceaan vaart. Wanneer een grote golf het schip midden op zee laat kapseizen, treft een groepje overlevenden elkaar als lotgenoten in de strijd voor hun leven.

Vastberaden om een weg te vinden naar de oppervlakte, zoekt de groep een weg door lagen van puin, terwijl het schip blijft zinken. Banden worden snel gevormd gedurende deze reis van steile beklimmingen, doodlopende gangen en diepe vallen naar beneden. Vertouwen is van vitaal belang, want naarmate de tijd begint te dringen, moeten ze voor hun eigen leven en dat van elkaar vechten.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 17:57

Hier ga ik misschien zaterdag met me vriend naar toe :)

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 17:58

Na-aperij van de Titanic maar ik ben eigelijk toch wel benieuwd naar de film zelf.

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 17:58

Volgens mij word ik in de bioscoop panisch.
Dus ik ga hem wel thuis een keertje kijken op dvd, hij lijkt me wel spannend!
Trailer leek trouwens erg op Titanic-dingetjes.

#5 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 17:59

Ik wil hem wel zien ^_^

#6 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 18:01

lijkt me opzich best een goede film :)
en ook geen na-aperij want de titanic heeft toch een hele andere verhaal lijn.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 18:18

toen ik het op de bioscoop site las en hier moest ik wel gelijk aan de titanic denken. Maar hij lijkt me opzich wel leuk :)

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 18:20

volgens mij is hij best eng en als ik hem ga kijken durf ik nooit mee op een boot (A) maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd.. de recensies (?) zijn wel goed..

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 18:21

Ohja, dat hoorde ik vanochtend op de radio dat die film kwam :)

#10 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 31 mei 2006 - 18:27

Het lijkt me wel een leuke film, maar is het niet zo'n wannabe titanic? of vergis ik me nu :P ?

nja ga hem denk ik wel downloaden ofzo of gewoon in de bios kijken :)

#11 -

Beginner

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 13:58

Die film lijkt me zooo eng :o

#12 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 14:08

Is het geen wannabe titanic? :)

#13 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 14:12

Het is geen wannabe Titanic, wel natuurlijk hetzelfde idee.
Ook vind ik de film veel 'spannender' dan Titanic, want Titanic is meer zo'n drama-liefdesverhaal. Dit is vooral veel bloed en een thriller. Ik ben er naar toe geweest in de bioscoop en vond hem zeker de moeite waard. Ook leuk dat er een zogenaamde ex-burgemeester van New York in speelt. Goed geacteerd en vooral erg goed grafisch en 3d, sommige delen van de film, -bijvoorbeeld in het begin met het openingsshot van de hele boot- zijn helemaal met de computer gemaakt!

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 16:19

Ik heb hem nog niet gezien, ik ga er binnenkort heen. Het lijkt me een gave film maar ik heb toen ik de trailer zag al meteen zo'n idee gekregen dat het volgens mij gedeeltelijk een typische Titanic film is...

Edit: Had de post boven me nog niet gelezen. Maar toch, ik heb er echt een Titanic gevoel bij :P

Deze post is bewerkt door Immortal-Scars: 09 juni 2006 - 16:23

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 16:32

heeyy daar ga ik bvanaovnd heen hahah :P

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 16:34

Daar ga ik zondag heen. Ik wou er al een topic over openen :P

Iedereen zegt dat hij op Titanic lijkt maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Het is alleen dat het over een zinkend schip gaat maar voor de rest is het anders.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 16:40

ik heb hem gezien, al twee keer :P vorige week in de bios en eergister thuis oo dvd :) hij is helemaal niet eng maar wel heel mooi :)

#18 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 juni 2006 - 16:43

Ja hij is totaal niet Titanic-achtig.
En trouwens, dit is een remake. De oude Poseidon-film was er vóór de Titanicfilm.

Anyway, hij was vet spannend! Je ziet echt vieze dingen, zoals iemand stikken.. Mja. Ik zat vaak echt zo met mijn mond open en de popcorn in die richting, maar dan vond ik het zo spannend dat ik zo bleef zitten :P

Magoed, aanrader hoor!

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 18 juni 2006 - 16:02

Ik moet deze film ook ff zien! Hij lijkt me zooo vet! <3

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 juli 2006 - 22:44

wooow thriller??? B) goed onthouden. maar voorderest het idee is zooo hetzelfde als de titanic :wacko: wat een verwarring. Maar I love thrillers

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals