Ga naar inhoud

The Weatherman

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
5 replies to this topic

#1 -

• Guests

Gepost 29 mei 2006 - 23:07

Film: The Weatherman
Genre: Drama
Regisseur: Gore Verbinski
Acteurs: Nicolas Cage, Michael Caine, Hope Davis, Gil Bellows, Michael Rispoli
Hoe lang duurt de film: 102 minuten
Vanaf wanneer in de bios: 11 mei 2006

Waar gaat deze film over: Eigenlijk gaat het hartstikke goed met Dave Spritzel. Hij is succesvol weerman, populair bij de televisiekijkers. En hij is nog jong, heeft een beroemde vader, een mooie vrouw en twee bijzondere kinderen. Kortom, wat kan er nu aan de hand zijn?

Nou, behoorlijk veel. Om te beginnen hebben sommigen van zijn geliefde kijkertjes de neiging om dingen naar hem te gooien als ze hem op straat herkennen. Zijn beroemde vader is ziek en elke keer als Dave hem uit de goedheid van zijn hart naar het ziekenhuis brengt, laat die pa hem voelen dat het natuurlijk niks voorstelt, dat weerbericht voorlezen op een lokaal televisiestation. Nee, beroemd schrijver zijn, zoals hij, dat is pas wat. Dave’s dochter heeft ernstig overgewicht, zijn zoon is in aanraking gekomen met Justitie, en zijn vrouw, tja, hoe zeg je dat netjes? Zijn vrouw neukt met iemand anders. En nooit meer met hem.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 juli 2006 - 22:49

Wat zielig :blink: volgens mij is dit geen goede film voor mij... hier wordt je toch niet vrolijk van? pfffff

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 juli 2006 - 22:59

Dit lijkt me ook best een zielige film. Ik ben wel nieuwschierig met hoe het me hem gaat aflopen en alles. :P

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 juli 2006 - 23:01

Het is ook een best zielige film! Vond hem niet zo heel leuk, ik hou meer van luchtige grappige films.

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 augustus 2006 - 00:56

Wow, wat een pech heeft die kerel in die film! Maar het lijkt me wel een goede film dus die ga ik kijken. Tenminste, als ie nu nog draait. Zoniet, dan wordt het downloaden... :rolleyes:

Edit: Klopt het dat deze film in een ander land al in 2005 te zien was? Want ik wil 'm downloaden maar er staat 2005 bij dat downloadprogramma, dus ik hoop dat het de goede is...

Deze post is bewerkt door Ireth-Mariposa: 08 augustus 2006 - 00:58

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 08 augustus 2006 - 01:04

kan zijn dat hy in 2005 gemaakt is ja

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals