---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:14(Zware gebruiker)Posts: 1543
Hee; ik wil graag een nieuwe tas kopen voor school enzo; en nu vroeg ik me af hoe die van jullie er uit ziet..?? Ik wil denk ik een schoudertas; dat lijkt me namelijk het fijnst.
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:16(Beginner)Posts: 5
ik heb ook een schoudertas.. was een keer een hele leuke bij H&M volgens mij zijn ze dr nu ook nog wel.. die heb ik nu al dik een jaar.. en dit jaar gebruik ik hem weer
is een sterkte tas.. en gaat niet snel kapot
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:21(Held)Posts: 11863
Ik heb een legergroene schoudertas. Zo'n zachte (hoe leg je dat uit ).
Van Esprit (wist ik eerst niet eens, hehe, ik let echt niet op wat ik koop ofzo)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:23(Zware gebruiker)Posts: 1543
Ik ben denk ik van plan om er een te kopen die er totaal niet als een schooltas uit ziet; en ook niet zo gigantisch groot is aangezien ik toch niet meer veel boeken nodig ben komend schooljaar.. Maar heb nog niet echt een idee qua wat ik wil..
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:23(Zware gebruiker)Posts: 1791
ik heb een lichtblauwe kipling, ik wil eigenlijk een andere een eastpak ofzo die niet zo kolozaal zijn, maar ze zijn zo duur en i kmoet het zelf betalen dus laat maar zitten dan
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:29(Zware gebruiker)Posts: 5955
Ik heb er echt al veel gehad.
In de brugklas een roze O'Neill Daarna een zwarte Eastpak, en ik heb ook nog twee schoudertassen. Eentje van Converse en de andere is een VT tas (kledingwinkel ).
Dit jaar heeft mijn moeder er weer eentje gekocht, zo'n standaard zwarte Eastpak. Die zijn fijn
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:32(Zware gebruiker)Posts: 2606
Ik heb een bruine leren van Invito. Hij is heel handig, er past veel in en hij is best stevig. En er zit zo'n lange band aan en twee van die kleinere hengsels. Zodat je hem op twee manieren om je schouder kan hangen. En als sluiting is het gewoon een rits en daarover vallen nog 3 banden met van gespen eraan.
En verder heb ik nog een bordeaux rode Eastpak rugzak, plastice tas van Esprit, legergroene schoudertas van Bjorn Borg, grote zwarte tas van Bjorn Borg en nog een aantal. Maar deze gebruik ik eigenlijk niet meer.
---
Gepost 06 augustus 2006 - 17:32(Zware gebruiker)Posts: 5509
Een turkooise eastpak. Gewoon het rugzak-model.
En een kitsch-kitschen schoudertas voor als ik weinig lessen heb.
Maybe we have to start applying pessimism daily, like moisturizer. Otherwise; how do you bounce back when reality batters your believe-system and love, does not as promised, conquer all?