GirlsOnly: Loverboys - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Loverboys

• (5 Pagina's)
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

#81  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 augustus 2007 - 17:29 (Normale gebruiker) Posts: 146

Bekijk PostBlack Kitty, op 26-07-2007: 18:56:26, zei:

Dat artikel heb ik ook gelezen.. of misschien in de Fancy. Iig een waargebeurd verhaal over een meisje die in contact was gekomen met een lovergirl. Tricky shit.

ja dat heb ik ook gelezen!
ik bedoel, als het een jongen is dan zou je daar nog over nakunnen denken,
weet je wel, omdat dat vaker voor komt! maar dat verwacht je toch niet van een 'vriendin'
:blink: !

#82  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 augustus 2007 - 17:44 (Zware gebruiker) Posts: 3674

- Weten jullie hoe je een loverboy kan herkennen?
- Hebben jullie wel eens met een loverboy te maken gehad?
- Hebben jullie de film loverboy gezien?
- Heeft iemand in jullie omgeving weleens met een loverboy te maken gehad?
- Zijn jullie bang om 1 tegen te komen of juist niet.

- Ja
- Toch niet voor zover ik weet
- Neen, wel 't boek gelezen (als het dat boek is dat verfilmd is)
- Neen (toch niet dat ik weet)
- Neen eigenlijk niet

#83  Gebruiker is offline   --- Gepost 02 augustus 2007 - 18:15 (Normale gebruiker) Posts: 570

Bekijk PostWalkOnWater, op 02-08-2007: 17:25:35, zei:

^^ loverboy of geen loverboy, t is zowiezo niet goed als je bang bent van je eigen vriend.

nee en dat vinden wij dus ook maar wat kunnen we eraan doen?

#84  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 09:29 (Beginner) Posts: 4

- Weten jullie hoe je een loverboy kan herkennen? Ja ik heb de film loverboy gezien ik heb er verhalen over gelezen en heb het boek van maria mosterd gelezen
- Hebben jullie wel eens met een loverboy te maken gehad?Nee en dat wil ik zo houden ook
- Hebben jullie de film loverboy gezien?Ja
- Heeft iemand in jullie omgeving weleens met een loverboy te maken gehad? Niet dat ik weet ik hoop het niet in ieder geval
- Zijn jullie bang om 1 tegen te komen of juist niet. Ja heel erg ze zijn er tegenwoordig overal

Deze post is bewerkt door Privé: 19 april 2009 - 09:30

#85  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 09:34 (Beginner) Posts: 4

Mensen ik raad jullie zeer aan het boek van Maria Mosterd te lezen voor degen die hem nog niet gelezen hebben hij heet: Echte Mannen Eten geen kaas.

ik heb het boek zelf gelezen en hij is erg interessant.
op laatst denk je wel zovan heb ik daarvoor het hele boek
gelezen omdat ze op het laatst pas uitlegt wrm
het boek zo heet .

Als je meer info. wil moet je maar zoekn op Google.

#86  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 11:11 (Zware gebruiker) Posts: 2268

QUOTE(Privé @ 19-04-2009: 09:34:49) Bekijk Post
Mensen ik raad jullie zeer aan het boek van Maria Mosterd te lezen voor degen die hem nog niet gelezen hebben hij heet: Echte Mannen Eten geen kaas.

ik heb het boek zelf gelezen en hij is erg interessant.
op laatst denk je wel zovan heb ik daarvoor het hele boek
gelezen omdat ze op het laatst pas uitlegt wrm
het boek zo heet .

Als je meer info. wil moet je maar zoekn op Google.

Persoonlijk vind ik dit boek echt verrot geschreven, na bladzijde één had ik al zoiets van neem een schrijfcursus. Het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd met haar, maar het voegt niet meer toe aan wat je al weet of aan de film loverboy.

#87  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 11:29 (Zware gebruiker) Posts: 5225

Ja, de schrijfstijl is niet zo geweldig. Maar ze is ook nog erg jong, en ze schrijft dat boek niet omdat ze een of ander groot literatuur schrijver wilt worden, maar om mensen te waarschuwen.
Er is nu ook een vervolg op het eerste boek, en haar moeder heeft ook een boek geschreven over hoe ze haar dochter kwijtraakte.

#88  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 11:30 (Zware gebruiker) Posts: 2167

of het boek van Lucia Mosterd.
da is het boek van de moeder, en hoe zijn het allemaal beleefd heeft, en wat het met haar deed
Monique

#89  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 12:18 (Normale gebruiker) Posts: 259

QUOTE(Princess___ @ 19-04-2009: 11:11:39) Bekijk Post
Persoonlijk vind ik dit boek echt verrot geschreven, na bladzijde één had ik al zoiets van neem een schrijfcursus. Het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd met haar, maar het voegt niet meer toe aan wat je al weet of aan de film loverboy.

Ik moet zeggen ik kwam er ook niet doorheen..
Hoeft ook geen hoogstaande literatuur te zijn maar ik vond t echt vervelend lezen..

#90  Gebruiker is offline   --- Gepost 19 april 2009 - 13:11 (Normale gebruiker) Posts: 952

Ik heb 'm voor m'n verjaardag gekregen, maar ik ben er nog niet in begonnen. Ik moet eerst een paar andere boeken lezen (die ik vorig jaar heb gekregen tongue.gif )
Let me go
Let me fall to the ground

#91  Gebruiker is offline   --- Gepost 26 februari 2010 - 18:02 (Beginner) Posts: 26

- Weten jullie hoe je een loverboy kan herkennen? Jup.
- Hebben jullie wel eens met een loverboy te maken gehad? Nope
- Hebben jullie de film loverboy gezien? Jup
- Heeft iemand in jullie omgeving weleens met een loverboy te maken gehad? Nope
- Zijn jullie bang om 1 tegen te komen of juist niet. Nope
I'm safe up high..
Nothing can touch me..
But why do it feels like this part is over?

#92  Gebruiker is offline   --- Gepost 26 februari 2010 - 18:52 (Normale gebruiker) Posts: 276

Haha dit is een beetje oud topic volgens mij :lol:
Als de tijd stil kon staan, zou ik voor eeuwig bij je zijn.
<33

• (5 Pagina's)
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics