Ga naar inhoud

Het Algemene Mobieltjes topic

916 replies to this topic

#901 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 12 december 2011 - 10:31

Ik heb Windows Mobile gehad en vond dat echt een ramp. Echt nooit meer iets van Windows. Android is veel beter/stabieler, al weet ik niet of het in de tussentijd verbeterd is.

#902 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2011 - 10:55

Windows loopt vet achter en is helemaal niet populair. Ik zou echt voor android gaan, die groeien alleen maar en ik hoor er altijd positieve geluiden over.

Zelf blijf ik denk ik voor eeuwig bij Apple haha. Ik mag in augustus pas een nieuwe tel, maar dan is de iPhone weer goedkoper waarschijnlijk dus alleen naar beter :P

#903 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 december 2011 - 13:20

Ok ik ben echt een kneus met mobiele telefoons, en ik wil dus een nieuwe. Nu hoef ik echt niet het nieuwste van het nieuwste. Maar ik wil gewoon een telefoontje waar ik mee kan whatsap(?) mijn fb en twitter mee kan bekijken. Nu heb ik 3 samsung telefoontjes gevonden die ik qua prijs wel oké vind en die me wel aanspreken.

Samsung galaxy Y
Geposte afbeelding
Samsung Galaxy Mini
Geposte afbeelding
Samsung galaxy Gio
Geposte afbeelding

Iemand ervaring met 1 van deze 3 telefoons? Bevalt ie of juist niet?

(ik heb een simonly abonnement van hi)

Deze post is bewerkt door Big Tasty.: 13 december 2011 - 18:00

#904 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 13 december 2011 - 14:37

Mijn vriend heeft de mini en die bevalt m prima. Ik vind m ook wel fijn

#905 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 13 december 2011 - 14:41

Als tomtom lijkt me de mini erg klein :P voor de rest is ie denk ik net zo goed als de andere 3!

#906 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 13 december 2011 - 15:19

ik hoooop dat ik vrijdag mn iPhone 4s op kan halen! heb 'm 3 weken geleden besteld en volgende week ga ik op vakantie, dus hopelijk heb ik 'm nog voor die tijd.
mijn huidige telefoon is ook echt aan het afsterven.
het eerste jaar vond ik 'm nog superfijn, maar nu echt niet meer (nokia E72)

#907 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 december 2011 - 13:21

Ik heb de Samsung Galaxy Young genomen!
Geposte afbeelding
"t is wel wennen, maar ben er blij mee!

Deze post is bewerkt door Big Tasty.: 14 december 2011 - 13:29

#908 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 15 december 2011 - 21:33

Ik heb eindelijk mijn iPhone! Mocht wel na een maand. Nu alleen nog wachten tot mijn simkaart geactiveerd is. Ging maar een uurtje duren zeiden ze om 18u.

#909 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2011 - 21:33

Eventjes een vraag voor mensen met een iPhone. Ik wil een lied instellen als beltoon, klopt dat dit enkel aangeschaft kan worden of zijn er apps waardoor je een lied uit je eigen muziek als beltoon kan gebruiken?

#910 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2011 - 21:52

ja volgens mij wel (nou ja ik heb ook nog maar 2 weekjes een iphone..)

#911 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2011 - 21:56

Ik heb dit gevonden: (heb ook een iPhone maar wist niet dat het niet kon)

Ringtones van eigen nummers

1. Voeg je favoriete nummer toe aan iTunes

2. Waarschijnlijk is het een .mp3 bestand.

3. Klik met je rechtermuisknop op het nummer en ga naar “Info Tonen” en dan naar tabblad “Opties“.

4. Je ziet nu Begintijd en Eindtijd staan. Je kan nu bepalen welk deel van het nummer je graag als ringtone wil gebruiken.
Geposte afbeelding
5. Zodra je dit gedaan hebt, klik je weer met de rechermuisknop op het nummer. Kies nu voor“Selectie converteren naar AAC”.

6. Het bestand is nu te vinden in je iTunes map. Vaak is dat: /Mijn documenten/Mijn muziek/iTunes/iTunes Music/”Naam Artiest”/”Naam Album”/

7. Zoals je ziet is het nummer nu geconverteerd van .mp3 naar .m4a, maar dat is nog niet genoeg.

8. Verander de extensie van .m4a naar .m4r, dus nummer.m4a wordt nu nummer.m4r

9. Sleep het .m4r bestand nu naar iTunes toe (bijvoorbeeld naar je Bibliotheek) en je ziet hem nu verschijnen bij het tabblad Beltonen!

#912 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2011 - 22:10

Thx! Ga het morgen eens proberen!

#913 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 december 2011 - 23:05

Dat vroeg ik me ook al af ja, ga het na mijn vakantie ook even proberen

#914 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 december 2011 - 07:52

Ik had de laatste keer mijn ringtone voor de iPhone van deze site gedownload:
http://www.free-ringtones.cc/
Als het goed is komt hij dan automatisch in iTunes in de map Beltonen te staan. (Let op; volgens mij kan je maar 1 beltoon per keer op je iPhone?)

#915 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 december 2011 - 20:59

Hmm misschien weet iemand dat hier?
Ik heb nu zo'n smartphone, en thuis zit ik gewoon op wifi. Maar nu krijg ik Whatsapp berichten soms wat vertraagd binnen. de ene keer is het maar 2 minuten maar soms ook 10 minuten. Ligt dat gewoon eraan dat ik op wifi zit? of kan ik er zelf wat aan veranderen?

Deze post is bewerkt door Big Tasty.: 21 december 2011 - 21:01

#916 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 december 2011 - 21:14

Heb ik soms ook ja dat het via WiFi langzamer duurt. Is het een druk netwerk? Ander kan het daar aanliggen. Want thuis heb ik het nooit, maar hier op mn kamer zit ik met heel veel mensen en allemaal laptops ook op hetzelfde netwerk.

#917 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 december 2011 - 21:33

Oke! :) Nee dit netwerk is niet druk, 2 computers en een telefoon dus .. Hmm het is ook geen wereldramp maar dacht als er iets aan te doen is, dan doe ik dat graag :P

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals