Ga naar inhoud

Het Algemene Mobieltjes topic

mobiel gsm telefoon

1147 replies to this topic

#1141 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 14:51

Pff ik heb er nu 1 uit Luik, dus ik dacht superleuk maar hij wil meteen FBen haha. Hij is helemaal trots dat hij zo vaak in Maastrich komt. Ik wilde ook vertellen dat ikv aak in Antwerpen kom maar ik denk dattie dat niet zo leuk vnid haha

En ik heb serieus net 10x koreanen af moeten wijzen, er rouleerden er steeds 3..

#1142 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 14:58

Hoe krijgen jullie het voor elkaar zoveel guides te krijgen? Ik krijg er maar 1 per dag en kan er ook maar 1 afwijzen

#1143 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 15:04

Ik krijg er maar 1 per week geloof ik? Iig, door fot's via twitter te delen en dan meteen weer te verwijderen. En normaal kan ik er ook maar 1 afwijzen maar heb een bug geloof ik. Jammer dat ik vastzit tussen de koreanen

#1144 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 15:05

Ja ik krijg dus ook iedere keer opnieuw een Koreaan. Maar zo vind ik het maar een klote app

#1145 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 18:49

Wie weet er nog leuke apps? Verveel me :P

Die koreanen elke x zijn stom idd

#1146 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 20:07

Nee ik hb hem nu ingesteld op dat je eerst kan keuren en beslissen of je die wel wil en nu kan ik ook veel vaker nieuwe guides aanvragen. Ik heb echt een hele toffe uit pakistan! Bijna geen Koreanen meer nu!

#1147 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 april 2012 - 20:21

Ja ik heb dat ook ingesteld birdy, maar ik krijg maar 1x per dag een nieuwe. Als ik die afwijs moet ik weer een dag wachten op een nieuwe

#1148 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 mei 2012 - 11:03

Even snel een vraagje, ik kan mijn abonnement verlengen en dan zou ik er een Samsung Galaxy S+ bij kunnen leasen.
Heeft iemand ervaring met deze telefoon (en/of leasen)? Wat vind je ervan?

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals