GirlsOnly: Het Zomer Topic - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Het Zomer Topic

• (41 Pagina's)
  • +
  • « Eerste
  • 39
  • 40
  • 41
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic
  • ****-

#801  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:26 (Normale gebruiker) Posts: 153

aaah bleekmiddel :S hoe kom je daarbij? dat bleekt juist alle kleur eruit :P
Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen.
Yeah.

#802  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:28 (Philadelphia) Posts: 13064

Haha uhm ja dan niet dat maar iets wat er op lijkt? Glansspoeldinges ofzo? Ik heb het ooit ergens gelezen maar weet niet precies meer wat het was.
You spend your whole life stuck in the labyrinth, thinking about how you’ll escape it one day, and how awesome it will be, and imagining that future keeps you going, but you never do it. You just use the future to escape the present.

#803  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:30 (Zware gebruiker) Posts: 11524

Bekijk PostLilian*, op 08 maart 2010 - 08:50, zei:

Zoooo en toen gingen we ineens toch op vakantie. Eind april naar Turkije, Icmeler naar een superdeluxe hotel (Marti Resort) en schoonouders betalen... Yaaay

Kijk dat is altijd fijn natuurlijk :D
Veel plezier!!

#804  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:30 ((L) Patrick) Posts: 7103

ja maar als die kleuren vervaald zijn krijg je ze echt niet meer terug

#805  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:31 (Zware gebruiker) Posts: 11524

Bekijk PostGalaxy, op 10 maart 2010 - 15:20, zei:

Maar ik had een vraag. 2 jaar geleden had ik een super mooie VSbikini, oranje wit blauw gestreept. Hij past nog steeds, geen slijt plekken maar hij is wel best erg verkleurd (door zon en zwemmen in een meer denk ik). Kan ik dit oplossen door hem met bleekmiddel te wassen ofzo? Want mn tieten zijn gegroeid en nu staat hij echt super mooi haha

Met bleekmiddel krijg je de kleur niet terug hoor.
Dan maar een nieuwe kopen, ik zou die niet meer dragen, dan loop je er voor joker bij.

Ook al staat die zo mooi over je tieten, je moet het zelf weten natuurlijk.
Heeft veel geld gekost die bikini?

#806  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:33 (Beginner) Posts: 4

Bekijk PostNicky., op 08 maart 2010 - 12:36, zei:

@Galaxy
Ja hoor, reageer alleen bijna nooit. Ben er niet meer zoveel als eerst want als ik erop zou kunnen zijn, liggen jullie toch allemaal te pitten:P beetje saai dus

@Espanata oid
Cool! Waar ga je heen in Australie? :rolleyes:

Dankjewel! M'n naam zou espana moeten zijn maar die tekentjes doet ie dus niet :)

Ik ga eerst een week naar Singapore, daarna door 5dagen in Brisbane, 11 dagen noordelijker naar Redcliffe en dan nog 11 dagen naar Cairns, regenwouden en Great Barrier Reef enzo!! :D 't gaat nu zoo snel en moet nog zoveel dingen regelen :P

#807  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:34 (Zware gebruiker) Posts: 11524

Wat een vakantieplannen allemaal. Wij hebben nog helemaal geen idee wat we gaan doen.

#808  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:36 (Philadelphia) Posts: 13064

Hahaha nee ik wil niet voor joker lopen.. En helemaal opnieuw bestellen uit amerika heb ik ook geen zin in.

Mja ik dacht gewoon dat het waarschijnlijk ook heel erg verkleurd is omdat ik toen op vakantie was bij het idro meer in italie en de bikini waarschijnlijk door het vele zwemmen een beetje gelig is geworden en of dat dan niet makkelijk weg te krijgen was..
You spend your whole life stuck in the labyrinth, thinking about how you’ll escape it one day, and how awesome it will be, and imagining that future keeps you going, but you never do it. You just use the future to escape the present.

#809  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:37 (Zware gebruiker) Posts: 11524

Denk niet dat het te herstellen is.
Misschien verven?

#810  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:40 (Philadelphia) Posts: 13064

Haha ja dat is ook weer zo'n gedoe..
Jammer dan

#811  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 16:40 (Zware gebruiker) Posts: 11524

Ja het is het 1 of het ander :P

#812  Gebruiker is offline   --- Gepost 10 maart 2010 - 17:37 (Marlou) Posts: 4702

Afgelopen zomer! :wub:

http://i42.tinypic.com/149a269.jpg

http://i39.tinypic.com/30uzaxs.jpg

http://i40.tinypic.com/11hfk3l.jpg

http://i42.tinypic.com/et8nyx.jpg

Wil weer zomer en met vakantie! :D

Edit : Woeps beetje groot. Heb er maar een link van gemaakt.
Noenoe [L] Bruuntje.

• (41 Pagina's)
  • +
  • « Eerste
  • 39
  • 40
  • 41
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

Similar Topics Similar Topics