Ga naar inhoud

Het Zomer Topic

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
728 replies to this topic

#621 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 december 2009 - 18:09

ooooh zomerrrrr
ik wil ook

lekker bedenken waar we heengaan op vakantie enzooo :D

#622 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 02 december 2009 - 21:07

Dit jaar hadden we wel echt een goede zomer:D
hoop dat dat komend jaar ook weer zo is!!

Ik vind het vooral irritand dat het zo vroeg donker is, dan kom ik thuis en heb ik echt geen zin meer om wat te gaan doen, terwijl je in de zomer als het licht is tot een uur of 10/11 nog veel meer energie hebt, ik tenminste!

#623 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 december 2009 - 10:54

ik denk dat ik komend jaar met een groep naar spanje ga (ergens aan de costa).
tenminste, dat zijn tot nu toe de plannen :P

#624 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 december 2009 - 15:17

Ik wil weer zomer!!
En ik wil op vakantie.
En ik mis de vakantie en al die mensen daar :(

#625 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 december 2009 - 15:17

Bekijk PostGalaxy, op 28 november 2009 - 15:08, zei:

ah wat leuk! ben benieuwd wat je precies kan doen maar ik verzeker je dat je het echt naar je zin zult hebben! het is wel warm maar daar wen je aan.
Oeh dat zal ik niet zeggen tegen mn vriendje dat het zo warm is want dan wilt ie niet meer :P
Ik heb een 8daagse rondreis gezien en daar gaan ze naar Amman en Jerash, Petra, Wadi Rum (+ een overnachting in de woestijn! Dat lijkt me zo leuk :D) dan naar Aqaba en de Dode Zee. En dan nog wat dingen tussendoor zeg maar.
Deze leek me opzich wel leuk, misschien dat we er nog 2 dagen aan vastplakken.

#626 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 december 2009 - 15:55

haha wat leuk :D Heb er echt zooo'n zin in. Ik wil nu al boeken! Maar ik wacht nog even..eerst nog even verder kijken :rolleyes:

#627 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2009 - 13:44

ik woon in spanje nu ivm studie, dan februari ga ik naar zuid afrika(kaapstad) ik ga daar stagelopen :D:D echt leuk, want zal ook het wk meemaken enzo.
daarna ga ik niet meer op vakantie denk ik, denk dat geld wel aardig op is dan :P

#628 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2009 - 14:01

ooooh in spanje wonen lijkt me echt super :o
woon je er al lang? is het daar nu lekker weer?

we gaan in mei naar portugal, en de zomer weten we nog niet.
& ik heb zin in zon zee en strand.

#629 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2009 - 18:03

Heb ik ook zin in! En ik wou dat ik mee kon naar Portugal :o maar helaas...

#630 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2009 - 19:17

Hmm.. ik hoopte mee te mogen naar Marokko op studiereis, maar ik ben bang dat het hem niet gaat worden. Sta op nummer 23 van de reservelijst. :(

Dan maar een andere reis verzinnen voor in de zomervakantie..

#631 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 december 2009 - 19:20

jaaa examenreis is geboekt!!! 7juni richting albufeira :lol: :lol: :lol:

#632 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 maart 2010 - 16:09

Die eerste is Thailand of niet?

Ik word er ook heel erg vrolijk van dat het zonnetje nu lekker schijnt. Er is nog een koude wind, maar dat maakt me nu echt niet uit. We gaan de goede kant op. :) De krokussen komen de grond al uit, dus dat is altijd een goed teken.

Oja, ik ben eruit met de jongerenvakantie. Mijn beste vriend wil wel met me mee, dus we gaan een paar dagen richting Lloret de Mar. We moeten nog wel gaan boeken, maar ik moet even uitzoeken wat het makkelijkste is. Er zijn veel opties voor tiendaagse reizen, maar dat is me veel te veel voor zo'n bestemming. Ik zat eerst te denken aan Kreta, maar ik wil toch graag dat mijn hoofdpersonages met de bus naar hun bestemming gaan. Dus dan is Lloret een betere optie.

#633 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 maart 2010 - 16:18

Moeten we even kijken of de bus mogelijk is voor een kort bezoekje, anders wordt het het vliegtuig (of misschien valt er iets te regelen als heen bus, terug met het vliegtuig. Heb me er nog niet in verdiept, maar als ik die jongereninstanties laat weten waar het voor bedoeld is, willen ze me vast wel helpen :))
We willen dan inderdaad ook naar Barcelona. Ik zie onszelf niet een paar dagen alleen maar bij het strand en uitgaansgelegenheden. Ik zou dan echt gek worden, ik wil dingen doen ;)

#634 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 07 maart 2010 - 16:43

als ik de zon zo zie schijnen word ik weer meteen vrolijk! gewoon uit mn winterdepressie haha.
jammer dat het nog koud is, maar vorig jaar (of het jaar daarvoor of dáár weer voor) was er in april een hittegolf, t lijkt me niet verkeerd als die er nu ook al vroeg is. ik wil zomer!

#635 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 07 maart 2010 - 16:50

Als het in juni maar lekker is als ik naar Ibiza ga, want dan wil ik zwemmen. B)

Mmh, ik heb wel veel zin in mijn vakanties. :) Volgende week in elk geval Zandvoort en de week daarna Denemarken!

#636 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 maart 2010 - 17:47

Bekijk PostMaresa, op 07 maart 2010 - 16:50, zei:

en de week daarna Denemarken!

Vet toevallig. Ik ook :D

#637 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 07 maart 2010 - 17:52

Hé, da's gek. Toevallig ook met een uitstapje naar Malmo? :P

#638 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 07 maart 2010 - 17:52

Jup, 19 maart. :)

#639 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 07 maart 2010 - 17:54

Haha wat toevallig :P Misschien komen jullie elkaar wel tegen :lol:

#640 -

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 07 maart 2010 - 17:57

Zoveel toeval bestaat natuurlijk niet he :rolleyes:

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals