Ga naar inhoud

Favoriete acteur/actrice

53 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 maart 2007 - 21:26

Ooit was er een topic over favoriete acteurs, maar die kan ik niet meer vinden. Als 'ie nog wel bestaat, sorry^^
Nou mijn vraag dus: wat is je favoriete acteur/actrice en waarom? (uit welke films enzo)

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 maart 2007 - 22:14

Johnny depp! uit the pirates.. Hij is sexy, heldhaftig, geil, lekker, Yummie.
De mensen uit de film Lost.... Vooral Jack... Oelaala. dat hij oopenstaat voor iedereen is heel sexy. En hij wil altijd iedereen helpen, ook al vind hij diegene niet tof.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 maart 2007 - 22:39

Mijn favoriete acteur is Hugh Grant en mijn favoriete actrice is Julia Roberts :).

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 maart 2007 - 22:40

Ja whahahahah mijne ook Orma :P

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 maart 2007 - 22:42

Oee ja :P, Hugh Grant heeft ook zoon lekker koppie!!. wel een beetje oud! Maar hij speelt zoo leuk! in al zn films ook gewoon!! TOppie!

#6 -

Beginner

• Members

Gepost 26 maart 2007 - 22:47

dat blijft toch leonardo dicrapio, puur om de titanic

verder jesse metcalfe, omdat ie zo lekker is

en nog brad pitt of course

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 13:37

Acteurs:
Ewan McGregor, ik vond hem super in Moulin Rouge en daarna heb ik nog zo'n 4 andere films van hem gezien en ik vond hem heel leuk!
Jude Law, vond ik al voor The Holiday, echt cool in die film, maar ook Alfie, The Aviator, The Talented mr Ripley enzo.

Actrices:
Nicole Kidman, ik vind haar het coolst, ik heb al heel veel films van haar gezien en ze komt steeds weer geloofwaardig over! En in interviews komt ze altijd heel spontaan & slim over. Ze wil niet alleen maar bezig zijn met acteren, maar wil ook nog Italiaans leren, een boek schrijven enzo, dat bewoner ik heel erg aan haar.
Cate Blanchett, ze is echt cool in films, ze speelt het heel grappig en goed.
Kate Winslet, nja zelfde verhaal eigenlijk, ik heb al ongeveer 6 films van haar gezien en elke keer vond ik haar weer goed.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 13:55

Mn eigen ook nog even natuurlijk :P
Acteurs:
De allerbeste acteur vind ik Tom Cruise. Hoewel hij niet aardig schijnt te zijn, maar ja :P ik heb al best veel films met hem gezien en hij speelt niet alleen goed, hij heeft de scripts gemaakt, geproduceerd en zo, dus het is echt zijn film. En hij is ook schattig :D
Ewan McGregor vind ik ook een leuke acteur, vooral in Moulin Rouge want hij kan goed zingen, haha. Maar verder speelt hij grappig en overtuigend en lacht hij leuk :P
Jude Law is ook cool. Hij kan én grappig én serieus spelen en goed Italiaans, haha.

Actrices
Net zoals Bertine, Nicole Kidman. Ik heb echt al heel veel films van haar gezien en steds is ze weer anders en steeds is het weer overtuigend, echt heel leuk.
Kate Winslet is ook wel een goede actrice. Vooral in The Holiday, daar is ze soms echt wanhopig, haha :P

#9 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 14:00

Acteurs:

Leonardo DiCaprio, omdat ik hem eerst heel slecht vond (nadat ik Titanic gezien had, voor de eerste keer). Toen heb ik nog een paar films van hem gezien en hij heeft me weten overtuigen dat hij toch een van de beste acteurs is die er rondloopt. Toen ging ik Titanic weer kijken (twee jaar na de eerste keer) en toen vond ik juist hem wel goed spelen en Kate Winslet in de eerste helft echt slecht.
En Jake Gyllenhaal + Heath Legder. Jake vond ik al geweldig vanaf de eerste scene in Donnie Darko (de eerste film die ik met hem zag) en Heath is zo -hoe noem je dat- gevarieerd(?) in zijn spel. Die man kan alles geloof ik (van brommerige, homoseksuele cowboy tot vrouwenverleider Casanova tot highschool badboy).
Matt Damon en Tom Cruise vind ik allebei wel goed, als ze tenminste in een actiefilm spelen. Eerste ergerde ik me altijd dood aan Cruise, maar dat is nu wel een beetje veranderd. En Matt Damon vond ik geweldig sinds in The Bourne Identity zag, goede rol die hij daar speelt.
Laurence Fishburne. Ik heb nu vier films van hem gezien, en in allemaal speelt hij een supergoede rol.

Actrices:
Reese Witherspoon vind ik wel leuk. Ze komt ook heel spontaan en normaal over, niet zo'n Hollywood type.
Julia Stiles vind ik ook heel goed. En Carrie-Ann Moss natuurlijk, echt een kick ass babe. Ik vind haar echt goed als Trinity in The Matrix troligie en ook in andere film waarin ik haar gezien heb. En dan zijn er nog wat gevalletjes die ik af en toe leuk vind (Cameron Diaz, Drew Barrymoore enz enz).

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 14:09

Acteurs:
Tom Hanks. Ik vind hem zo'n goede acteur. Hij speelt de meeste rollen echt heel goed. Vooral in The Green Mile en Forrest Gump. Maar ik vind bijvoorbeeld You've Got Mail ook erg leuk!
Jake Gyllenhaal. Ik vind hem zo leuk in the Day After Tomorrow, dat doet ie ook goed. En ook in Brokeback Mountain.
Heath Ledger. Zelfde als wat degene hierboven zegt. Hij is heel gevarieerd, ik vind hem bijvoorbeeld erg leuk in 10 Things I Hate About You als een soort bad boy, maar in Brokeback Mountain zet ie zijn rol ook heel overtuigend neer.
Chad Michael Murray. Die vind ik meer leuk om zijn uiterlijk, maar in One Tree Hill doet ie het ook erg goed!
Bruce Willis. Zelfde verhaal als bij Tom Hanks. Hij is gewoon goed.

Actrices:
Reese Witherspoon. Mijn topfavorite. Zij is zo leuk in Legally Blonde, die rol zet ze echt leuk neer, maar vooral in een van mijn favoriete films Sweet Home Alabama dat is zo'n leuke film. En nou ja, zij is gewoon tof!
Hilarie Burton. Zij is leuk in One Tree Hill, ze kan ook echt goed haar personage neerzetten, dat vind ik zo knap! Heb verder niet echt films met haar gezien ofzo, maar in die serie vind ik haar echt super!

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 14:36

Acteur: Hugh Grant

Vind' m gewoon echt goed! en hij heeft (bijna) alleen maar leuke films, waarin hij dus ook leuke rollen speelt.

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 14:36

Actrices: Jennifer Aniston, Hilary Duff, Emmy Rossum, Olsen Twins, Reese Witherspoon

Acteurs: Johnny Depp :D

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 14:44

Acteurs: Tom Hanks (in Forrest Gump en die op het vliegveld) en Hugh Grant (in Bridget Jones en About a boy) en Johnny Depp (in Edwart Siscorhands en finding neverland).

Actrices: Sarah Jessica Parker (in sex and the city)

#14 -

Held

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 15:10

Acteurs:

Johnny Depp. Daar kan ik vrij kort (ook heel lang, maar dat wil je niet :P ) over zijn: Die man kan álles. Ik heb nu op een paar films na al zijn films gezien en er zijn er misschien twee of drie waarin ik hem niet goed vond (natuurlijk vind ik niet al z'n films goed, maar hem zélf dus meestal wel), nog niet eens echt slecht eigenlijk, en dat waren films van helemaal in het begin zoals Private Resort en Nightmare on Elm Street. Zijn beste rol vond ik The Libertine, en ik heb nu even gigantisch genoeg van Pirates of the Caribbean, die komt me echt m'n neus uit, deel 1 was leuk maar aan 2 en 3 hadden ze gewoon nooit moeten beginnen.

Morgan Freeman. Tsjah die heeft nooit hele spectaculaire, bijzonder rare rollen ofzo, maar hij speelt gewoon heel echt, ik geloof 'm meteen. Geweldig in The Shawshank Redemption en Seven.

Christian Bale. Nouja daar geil ik alleen maar op, dat geeft ik ook meteen toe. Maar hij is wel een van mijn favoriete acteurs, alleen niet met de goede reden :P Niet dat hij slecht speelt trouwens hoor, hij is héérlijk koud in American Psycho en Equilibrium, maar dat kunnen er natuurlijk wel meer.

Sean Bean. Ah, die is gewoon zo lekker vals. Patriot Games, Don't Say a Word, The Lord of the Rings (okee een beetje vals, niet zo :P ), Goldeneye. Die man is geweldig als villain. Oh en hij heeft een geweldige stem.

Actrices:

Euuh, ja da's moeilijk. Ik heb niet zoveel met actrices. Vaak zijn ze alleen maar beroemd omdat ze er mooi uitzien, dat heb je bij mannen toch iets (niet veel, iets) minder. Nu wil ik niet zeggen dat er geen goede actrices zijn, maar ik heb bij niemand echt zoiets van "Goh, haar hele oevre moet ik nou echt bekijken". Charlize Theron vond ik geweldig in Monster, Vanessa Paradis in La fille sur le pont, Cate Blanchett in The Aviator, Judi Dench in Chocolat.. Vast nog wel meer, maar een favoriet kan ik niet echt bedenken.

#15 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 18:06

Angelina Jolie en Uma Thurman ik vindt ze echte powerbabes :)

#16 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 18:12

Actrices: Jennifer Aniston, Hilary Duff, Emmy Rossum, Olsen Twins, Reese Witherspoon

Acteurs: Johnny Depp
Ik ook!

#17 -

Beginner

• Members

Gepost 27 maart 2007 - 19:00

actrice: Cameron Diaz, zij heeft gewoon zó'n blije lach! moet ik ook altijd door lachen, ook julia roberts!

acteurs: aaaaal die lekkere dingen!:wub:

#18 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 april 2007 - 19:12

m'n favo acteur is Johnny Depp (Guy Van Sande en Kurt Rogiers zijn ook goede nationale acteurs dan :P)
& m'n favo actrice is Alyssa Milano (ze speelt Phoebe in Charmed xP)

#19 -

Beginner

• Members

Gepost 31 juli 2009 - 12:16

Johnny Depp l.gif
als Jack Sparrow vind k m helemaalvgeweldig tongue.gif

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 31 juli 2009 - 13:13

actrices:
- Sarah Jessica Parker
omdat ze gewoon super leuk is en ze acteert goed.
- Jennifer Aniston
omdat ze echt grappig is

acteurs:
- Matthew McConaughey
handsome
- Jim Carey
hij is de meest leuke acteur!

En nog zo veel meer, haha.

Deze post is bewerkt door Spiralling: 31 juli 2009 - 13:13

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals