Ga naar inhoud

Playbackshow

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
5 replies to this topic

#1 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2007 - 17:07

Ik ben trainster van een korfbalteam van meisjes van 8-9-10 jaar oud. Nou gaan ze in mei op jeugdkamp en moeten we dus een liedje instuderen voor de playbackshow voor alle ouders, leden enz.
Weet er iemand een heel leuk liedje die je leuk kunt aankleden en die ook voor ze geschikt is? Er is geen thema.

Deze post is bewerkt door petite'femme: 12 april 2007 - 17:07

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2007 - 17:13

wij hebben een keer dat liedje van sharktale gedaan, car wash, van missy elliot en christina aguilera weetjewel ;)
kun je allemaal visjes en schildpadjes maken

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2007 - 17:17

- de smurfen :P

of je moet ze zelf eens vragen welke liedjes ze graag horen..

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 april 2007 - 17:20

haha, ja we zullen het er eens over gaan hebben op een training. Denk alleen dat ze dan allemaal gaan van nee die is saai, dan doe ik niet mee blabla ;) Car wash is wel een leuk idee!

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 24 juli 2011 - 21:51

Ik trap ff een heel oud topic naar boven, maar ik ben op zoek naar een leuke act om met de 2 andere dames in het recreatieteam te gaan doen op de camping hier... Ze verwachten veel van ons, hebben echt een grote playbackshow hier.

Ben inspiratieloos, dus iemand een tip?

#6 -

Ellen

• Members

Gepost 25 juli 2011 - 08:13

In groep 8 (jaja) heb ik Waterloo gedaan van Abba en toen zijn de meiden als jongens gegaan en andersom.
Was echt geweldig! We zijn wel eerste geworden.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals