Ga naar inhoud

Geert Wilders

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
340 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 18:58

Bekijk PostMakake, op 20-06-2007: 19:55:44, zei:

Omdat je nieuw ben mag je dat niet? Yeah right!

Nee niet als je eerst doet alsof je weet hoe alles werkt en is etc. en dan weer zegt dat je maar nieuw bent en niet alles snapt. ;)

Dus yeah right.

En verder is de vraag naar onze mening over Geert en dus mag iedereen hier haar mening geven over Geert.
En dus ook over zijn uiterlijk.

#42 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:01

ihw,,, hij is zooooo lelijk, grrr, bah,, wa tdie juh me aan....

#43 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:02

Bekijk PostMiertjuhlove_, op 20-06-2007: 20:01:10, zei:

ihw,,, hij is zooooo lelijk, grrr, bah,, wa tdie juh me aan....
Hmm

#44 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:02

^^ Zozo mensen. Niemand die hier lang kort, nieuw of oud is. Hoe bitchy/bijdehand te gaan doen.

En ik ben het met Iedoed eens. Geert sucks like big time. Tuurlijk iedereen mag zijn mening geven, maar men moet wel realistisch blijven. Je kan wel willen dat alle allochtonen het land uitgaan, maar dat kan nou eenmaal niet, om administratieve redenen. :P

#45 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:03

Bekijk PostRoda.Aa, op 20-06-2007: 20:02:17, zei:

^^ Zozo mensen. Niemand die hier lang kort, nieuw of oud is. Hoe bitchy/bijdehand te gaan doen.

En ik ben het met Iedoed eens. Geert sucks like big time. Tuurlijk iedereen mag zijn mening geven, maar men moet wel realistisch blijven. Je kan wel willen dat alle allochtonen het land uitgaan, maar dat kan nou eenmaal niet, om administratieve redenen. :P
Uhm, sorry maar ik vind Geert juist realistisch, k ben geen racist ofzo.. maar het kan wel ff op een laag pitje worden gezet hier in Nederland..

#46 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:03

Maar waarom zou je willen dat alle allochtonen het land uitgaan? Bedoel niet elke allochtoon is crimineel -_-

#47 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:05

Waarom dan Saar?
Kom is met argumenten

#48 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:05

Bekijk PostscattererdStars, op 20-06-2007: 20:03:51, zei:

Maar waarom zou je willen dat alle allochtonen het land uitgaan? Bedoel niet elke allochtoon is crimineel -_-
Nee, ok niet alle, maar de meeste wel..

#49 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:07

Bekijk PostIedoed, op 20-06-2007: 20:05:25, zei:

Waarom dan Saar?
Kom is met argumenten
Omdat ik me persoonlijk onveiliger voel nu in Nederland, omdat de criminaliteit toeneemt, en in de meeste gevallen zijn de daders daarvan Buitenlanders.. kzeg niet dat t allemaal buitenlanders zijn.. en sommige mensen zijn ook goed en werken ook goed en die vind ik dat die recht hebben om in Nederland te blijven.. maar sommigen komen hier gewoon de maatschappij verzieken, daar irriteer ik me gewoon mateloos aan. Hier bestaan natuurlijk heel veel andere menigen over.. maar ik denk er gwoon zo over..

Neem dit voorbeeld..
je gaat naar een of andere kermis..
je kijkt naar ze.. en gelijk vragen ze wat moet je? en dan moet je oppassen anders heb je nog een klap hangen ook..

Deze post is bewerkt door Saaar.: 20 juni 2007 - 19:08

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:09

WTF
Sorry hoor, maar dit duidt meer op ontwetendheid en dus vooroordelen.
Jakkiebah

Tja sorry hoor.
Maar mij is ook miljoen keer gevraagd of ik wat van ze aanhad en dat door Nederlanders.
Dat ligt gewoon aan de persoon zelf en niet aan zijn/haar afkomst. ;)

Deze post is bewerkt door Iedoed: 20 juni 2007 - 19:10

#51 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:10

Bekijk PostIedoed, op 20-06-2007: 20:09:02, zei:

WTF
Sorry hoor, maar dit duidt meer op ontwetendheid en dus vooroordelen.
Jakkiebah
Nee, dit is gewoon hoe IK erover denk.. en heb er duidelijk bij gezegd dat heel veel mensen daar anders over denken.. en dat mag ook! want iedereen heeft het recht om zijn eigen mening te vormen, niet dan?

#52 -

Dagdromer

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:10

Ze kunnen niet eens alle allochtonen het land uitzetten. Omdat daar wetten en verdragen over zijn.

Maar jij denkt dus dat dat jouw onveilige gevoel veroorzaakt wordt door het aantal allochtonen dat hier in Nederland rondloopt.
Nou naar mijn mening zou jij het niet eens meer merken als der 10 allochtonen meer of minder rondlopen. Het is de media die het allemaal opblaast en die de criminaliteit zo groots maakt. Dat is een grote oorzaak vaak het onveilige gevoel wat mensen hier in Nederland hebben.

Deze post is bewerkt door Janiek.: 20 juni 2007 - 19:17

#53 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:11

Bekijk Post.ROELIECKE, op 20-06-2007: 20:11:20, zei:

hahaha
je krijgt echt niet zomaar een klap hoor.
Haha let jij maar s op

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:14

Bekijk PostSaaar., op 20-06-2007: 20:10:04, zei:

Nee, dit is gewoon hoe IK erover denk.. en heb er duidelijk bij gezegd dat heel veel mensen daar anders over denken.. en dat mag ook! want iedereen heeft het recht om zijn eigen mening te vormen, niet dan?

Ja dat mag zeker. Maar ik zeg alleen dat jouw mening voornamelijk is gevormd door ontwetendheid en vooroordelen.
;)

En ik heb verder nooit klappen gehad.

#55 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:15

Haha lol

Bekijk PostIedoed, op 20-06-2007: 20:14:10, zei:

Ja dat mag zeker. Maar ik zeg alleen dat jouw mening voornamelijk is gevormd door ontwetendheid en vooroordelen.
;)

En ik heb verder nooit klappen gehad.
Nee, ik ook niet maar ik heb t wel al vaker zien gebeuren.. maarja misschien heb ik ook wel vooroordelen, maar zo ervaar ik het gewoon..
en die ontwetendheid weet ik eigelijk niet zo goed waar dat op slaat, leg s uit?

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:15

Bekijk PostSaaar., op 20-06-2007: 20:07:43, zei:

Omdat ik me persoonlijk onveiliger voel nu in Nederland, omdat de criminaliteit toeneemt, en in de meeste gevallen zijn de daders daarvan Buitenlanders.. kzeg niet dat t allemaal buitenlanders zijn.. en sommige mensen zijn ook goed en werken ook goed en die vind ik dat die recht hebben om in Nederland te blijven.. maar sommigen komen hier gewoon de maatschappij verzieken, daar irriteer ik me gewoon mateloos aan. Hier bestaan natuurlijk heel veel andere menigen over.. maar ik denk er gwoon zo over..

Neem dit voorbeeld..
je gaat naar een of andere kermis..
je kijkt naar ze.. en gelijk vragen ze wat moet je? en dan moet je oppassen anders heb je nog een klap hangen ook..

whahhahhah juist ja <_<
Dat is dus zo niet waar he. Nederlands zijn echt niet braver of beter. daar zitten net zulke mensen tussen.
Netals of geen 1 nederlander de maatschappij verziekt etc.

En dat voorbeeld slaat nergens op. Dat hoeft echt niet perse een buitenlander te zijn hoor :S

#57 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:17

Bekijk Post.ROELIECKE, op 20-06-2007: 20:15:51, zei:

nee ik ook nog noooit.
en ik let nogsteeds op saar.
Blijf volhoude :rolleyes:

Bekijk PostscattererdStars, op 20-06-2007: 20:15:31, zei:

whahhahhah juist ja <_<
Dat is dus zo niet waar he. Nederlands zijn echt niet braver of beter. daar zitten net zulke mensen tussen.
Netals of geen 1 nederlander de maatschappij verziekt etc.

En dat voorbeeld slaat nergens op. Dat hoeft echt niet perse een buitenlander te zijn hoor :S
Dat zeg ik tog ook niet!! lees het eerst eens goed door! en oordeel daarna pas..

#58 -

Beginner

• Members

Gepost 20 juni 2007 - 19:18

Bekijk Post.ROELIECKE, op 20-06-2007: 20:17:30, zei:

Hoellang nog?
tot ik 100 jaar ben?
Laten we hopen dat je 100 mag worden :)

#59 -

Zware gebruiker

• Members

nee dat is zonde van je leven :P

#60 -

Normale gebruiker

• Members

Um, pssssssst, meisje. Meisje met vooroordelen. Als jij een discussie wilde over allochtonen, moet je niet dom gaan lopen schuilen achter Geert Wilders. Dan moet je net als Geert Wilders, zoals op de vorige pagina's al gezegd werd, je bek opendoen en zeggen wat je wilt.

Allochtonen zijn er nou eenmaal, als het je niet bevalt moet je maar op een onbewoond eiland gaan wonen, waar je alleen bent. En op dat eiland ben je dan zelf een allochtoon.

Hahahaha, je voorbeeld is zeer grappig. Weet je wat nog grappiger is dat je zegt dat je geen racist bent, maar je discrimineert wel. Je maakt onderscheid tussen allochtonen die wel werken en die niet werken. Waarom maak je dan geen onderscheid tussen Hollanders die wel en niet werken, en stuur die dan ook maar weg. Maar o nee dit is HUN land dus zij mogen wel niks, en de maatschappij zieken. Dat is pas ziek.

Ziek, laf, niet realistisch, verveeld. Karaktertrekjes van Saaar.

Offtopic: Ik hou van discussies.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals