Ga naar inhoud

Bol.com levertijd 2e-hands boeken?

8 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 10:15

Hee meiden!

Ik heb nu bij bol.com boeken besteld voor geschiedenis, wiskunde en biologie. Nu staat er aangegeven dat als je je boeken voor 14:00u bestelt dat ze de volgende dag binnenkomen. Ik heb ze nu besteld dus in principe zou ik ze morgen binnen moeten krijgen.
Maaaar... Ik heb dus ook 2e-hands boeken besteld. En nu vraag ik me af, krijg ik die ook direct morgen binnen dan? Of duurt dat langer? Ik kan het namelijk nergens op de site vinden, ook niet bij de optie 'Klantenservice'. Want het lijkt mij wel zo normaal dat die boeken gewoon bij diverse mensen thuis liggen, en die zouden het dan vandaag meteen moeten opsturen... Ben benieuwd hoe ze dat dan willen regelen, of ze die mensen dan bellen enzo. Want stel dat iemand niet te bereiken is ofzo, of pas dagen later, dan kunnen ze niet die boeken morgen al bij mij leveren met derest.
Weet iemand dus misschien hoe dat zit?

Alvast bedankt!

Liefs, Orma.

#2 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 10:25

Volgens mij las ik ergens op de site dat het binnen 2-8 dagen wordt opgestuurd. Ik heb laatst ook 2dehands boeken besteld en ik kreeg ze echt al na 2 dagen en een andere na drie dagen, nog sneller dan die boeken van bol.com zelf (maar die duurde dan ook 2-4 werkdagen). Het ligt wel aan de verkopers, want die sturen het naar jou op.

Ik zou ze iig morgen nog niet verwachten, maar wel redelijk snel.

Deze post is bewerkt door "Marloes__: 03 september 2007 - 10:26

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 10:42

Hmm oké :). Maar had jij het op bol.com vóór 14:00u besteld? Of niet? Want dan kan het kloppen dat de boeken van bol.com zeker 2-4 werkdagen bij jou duurden.

Hmm ik ga er gewoon vanuit dat ik ze binnen nu en een week heb :).

Dankje! :D

#4 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 11:21

Niet alle boeken van bol.com komen de volgende dag binnen als je ze voor 14.00 besteld, het ligt aan het boek. Sommige duren wel een week, andere inderdaad de volgende dag.

Maar hopelijk krijg je je boeken snel :)

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 12:26

Nou, ik heb net ook een 2ehandsboek besteld en kreeg automatisch een bericht dat het 2 tot 8 werkdagen duurt.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 17:00

bij mij kwam er telkens te staan dat het 2 tot 8 werkdagen kon duren.. ze worden iig niet via bol.com verstuurd, maar van degene waarvan je de boeken koopt..

ik heb dat nu 2 keer gedaan, bij 2 verschillende mensen.. bij de ene had ik ze in 3 dagen, bij de ander 5

ohjah..

als het er bij staat, kijk dan ook naar reacties over degene die het verkoopt van andere mensen..
want die fout heb ik dus gemaakt, er stond bij dat het boek als nieuw was, dus ik dacht bij mezelf.. dat zit wel goed..

is het hele boek volgeschreven..
dus als er reacties staan, of dat de sterren niet erg hoog zijn, zou ik toch voor een andere gaan kijken

Deze post is bewerkt door Lincy.: 03 september 2007 - 17:03

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 17:39

5 tot 8 dagen.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 03 september 2007 - 21:56

Hmm, goede tip alleen iets te laat haha :P. Maar ik had het ook een beetje door, ik zag bij sommige sterren staan :).
Maar als een boek volgeschreven staat en ik heb de mailtjes bewaard waar een kopie van de aanbieding instaat (dus ook dat er aangegeven staat dat het net als nieuw is), kan ik dan niet contact opnemen met bol.com, de situatie voorleggen en dat hun dan bijvoorbeeld een deel van het geld voor mij terug kunnen eisen?

Nja, ik hoop dat mijn boeken snel binnenkomen :). Wil zo snel mogelijk aan de slag, want het hangt nu dus van de boeken af hoe snel ik weer in de schoolbanken kan zitten.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 september 2007 - 13:42

Nee tuurlijk kun je je geld dan niet terugeisen.

Je had het kunnen weten, dus je moet achteraf niet aankomen dat je geld terug wilt vangen.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals