Ga naar inhoud

Wat is jouw beste eigenschap?

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
86 replies to this topic

#81 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 19 augustus 2009 - 11:23

Ik ben positief, extravert, creatief, intelligent, nieuwsgierig, een doorzetter en empathisch. Ook kan ik tegenwoordig goed tijd voor mezelf nemen. smile.gif O ja, en ik houd vaak rekening met anderen! Vooral als het gaat om dingen waarvan ik baal dat anderen zich alleen op de wereld wanen... Zo bezet ik nooit een stoel naast me met een tas.

#82 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2009 - 11:26

Meeste mensen vinden me wel een lieve meid, verder kan ik goed luisteren naar mensen. Als ze wat kwijt willen. Zorgzaam ben ik ook wel..Voor de rest zou ik het zo niet echt weten, altijd maar lastig om zulke dingen te vertellen over mezelf. tongue.gif

Deze post is bewerkt door Mrs. Loveable: 19 augustus 2009 - 11:27

#83 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2009 - 11:31

Ik kan goed luisteren en ben betrouwbaar en ik wek die indruk ook heel erg bij mensen.
Op vakantie weer, was iets gebeurd met een 'vriend' vane me daar op de camping waar ik iets van opgevangen had van iemand anders. Maar ik ga dan dus niet heel nieuwschierig vragen wat er gebeurt is. En toen kwam de beste vriend van die jongen dus savond's naar me toe van. Ja, ik moet je wat vertellen, vertel niet aan de rest want is niet echt leuk verhaal, maar ik weet dat ik het jouw wel kan vertellen.
Nja en thuis heb ik ook gewoon mensen die naar mij toekomen met allemaal shit enzo.
En verder ben ik echt een nuchter persoon. smile.gif

#84 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2009 - 21:59

mensen zeggen altijd dat ik heel sociaal ben (:

#85 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2009 - 22:04

ik kan me goed inleven in andere personen, vind heel veel dingen leuk om te doen, om te leren en daardoor anderen te helpen. ik ben sociaal, grappig op mijn eigen manier en het maakt me niet zoveel uit wat anderen daarvan vinden. ik ben heel lief voor anderen (en ook voor mezelf hoor tongue.gif )

noh, goed voor mn ego ja biggrin.gif

#86 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2009 - 23:05

Ik denk dat mijn beste eigenschap is dat ik heel positief ben, altijd wel een lichtpuntje zie, hoe rottig een situatie ook ma zijn..

Ook kan ik goed luisteren, wanneer een vriendin of vriend een verhaal kwijt moet ben ik er altijd voor ze.

#87 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 augustus 2009 - 23:15

hmm, zo moeilijk om te bedenken wat je goede eigenschappen zijn.. ik weet veel beter de slechte wink.gif

Ik ben altijd bereid om andere mensen te helpen
zolang anderen er geen misbruik van maken vind ik dat wel een goede eigenschap van mezelf tongue.gif

Deze post is bewerkt door Noukjah: 19 augustus 2009 - 23:15

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals