Ga naar inhoud

Hoe veel boeken lees jij per jaar?

137 replies to this topic

#1 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 oktober 2007 - 14:50

Naar aanleiding van het topic over dat meisjes dus meer lezen... hoe veel lezen jullie eigenlijk?

Als je niet precies weet hoe je moet tellen: kijk naar de afgelopen twee maanden. Welke boeken heb je toen gelezen? Waar kom je dan op uit? Doe de hoeveelheid boeken van deze twee maanden keer zes en je weet ongeveer wat je per jaar leest!

Let op: alleen leesboeken tellen mee! Dus niet je studiegids of je wiskundeboek meetellen...

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 14:54

ik denk tussen de 10 en de 20.
kan het eerlijk gezegd moeilijk inschatten, want in de vakanties lees ik altijd veel meer! en als ik dan een periode druk met school ben weer heel weinig.

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 14:57

Ik denk minder dan 10. Ik lees meer mn schoolboeken, en dat telt niet mee :P Alleen ind e vakanties lees ik echt veel ;)

#4 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:00

Ik heb niet precies id hoeveel maar normaal lees ik nooit alleen op vakantei dan lees ik toch al snel 5 boeken per week aangezien ik tog 4 weken ofzo zo intensief lees heb ik denk ik wel rond 20 gelezen!

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:02

Ik heb gestemd op tussen de 80 en de 100, maar het zouden er gemakkelijk veel meer kunnen zijn. Ik denk dat het een beetje ligt aan de periode en hoe druk ik het heb. Laatst ben ik drie weken op vakantie gegaan en ook al wilde ik onwijs veel lezen, ik was zó druk met allerlei dingen bekijken, dat ik geen boek heb aangeraakt.

Dus het ligt bij mij heel erg aan de periode, maar dat ik veel lees, staat sowieso wel vast.

#6 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:10

Stuk of tien ongeveer, misschienw wel meer.
Ik vind lezen heel leuk, maar ik heb er gewoon geen tijd voor.

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:15

pff ik lees echt heel veel.. haal meestal 6-8 boeken bij de bieb en die heb ik vaak wel binnen 3 weken uit.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:19

Tussen 10 en 20

Ik zag laatst een boek van Maresa, niet dat ik haar persoonlijk ken maar ik riep zo: HEE DIE KEN IK.
:P

Deze post is bewerkt door x_Greece: 09 oktober 2007 - 15:19

#9 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 oktober 2007 - 15:20

Ik heb gestemd op meer dan honderd... Daar kom ik makkelijk aan. Dit jaar denk ik dat ik ook wel over de tweehonderd zit, doordat ik superveel manuscripten heb gelezen tijdens mijn werk bij Kluitman.

Bekijk Postx_Greece, op 09-10-2007: 16:19:24, zei:

Ik zag laatst een boek van Maresa, niet dat ik haar persoonlijk ken maar ik riep zo: HEE DIE KEN IK.
:P

Whaha, cool, welk boek was het? :P

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:29

Mjah maar Maresa

Dat telt dan natuurlijk niet. Je zegt zelf dat studieboeken voor school niet meetellen. Dus waarom zouden manuscripten voor je stage wel meetellen :P Dat moest je nou eenmaal doen, want dat hoorde bij je taken.

Ik heb met mijn stem niet de boeken meegerekend die ik voor uitgevers heb gelezen. Had ik dat wel gedaan, was ik ook wel over de 100 gekomen :P

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:36

Hmm ik lees echt veel :P ik denk dat iker wel meer dan 100 per jaar haal. Maar ik lees ook wel boeken dubbel maar nja tis dan wel weer een 'boek' zeg maar :P

#12 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 oktober 2007 - 15:37

Bekijk PostGoddess, op 09-10-2007: 16:29:02, zei:

Mjah maar Maresa

Dat telt dan natuurlijk niet. Je zegt zelf dat studieboeken voor school niet meetellen. Dus waarom zouden manuscripten voor je stage wel meetellen :P Dat moest je nou eenmaal doen, want dat hoorde bij je taken.

Ik heb met mijn stem niet de boeken meegerekend die ik voor uitgevers heb gelezen. Had ik dat wel gedaan, was ik ook wel over de 100 gekomen :P

Die heb ik toch ook niet meegerekend? Ik zei juist dat ik met die boeken ruim over de tweehonderd zou komen. ;)

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:38

Tussen de 81 en de 100 denk ik ongeveer :)

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:39

Bekijk PostMaresa, op 09-10-2007: 16:20:42, zei:

Ik heb gestemd op meer dan honderd... Daar kom ik makkelijk aan. Dit jaar denk ik dat ik ook wel over de tweehonderd zit, doordat ik superveel manuscripten heb gelezen tijdens mijn werk bij Kluitman.
Whaha, cool, welk boek was het? :P

Dat was: 'Wat je al niet moet doen voor een zoen'
Was best toevallig want het lag tussen een andere leeftijdscatogorie, voor de volwassenen.

Deze post is bewerkt door x_Greece: 09 oktober 2007 - 15:40

#15 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:40

Tussen de 41 en 60 ongeveer :)

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:42

ik heb tussen de 21 en 40, maar verschilt heel erg. Zou ook minder kunnen zijn, maar ik gok zoiets.

#17 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:43

Dan las ik het verkeerd :P

#18 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 09 oktober 2007 - 15:53

Maakt niet uit. ;) En je had dan in elk geval gelijk gehad.

Bekijk Postx_Greece, op 09-10-2007: 16:39:24, zei:

Dat was: 'Wat je al niet moet doen voor een zoen'
Was best toevallig want het lag tussen een andere leeftijdscatogorie, voor de volwassenen.

Whaha, kan ik zeggen dat mijn boeken bij de volwassen literatuur staan. :P Evengoed leuk. ^_^

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 oktober 2007 - 15:56

ergens tussen de 40 en 80 :P
geen idee... eigenlijk :P

#20 -

Swinging moderator

• Moderators

Gepost 09 oktober 2007 - 16:30

schandaling weinig. Ik hou echt heel erg van lezen maar ik heb/maak er gewoon geen tijd voor.

Tijdschriften lees ik wel bij het leven, dat kun je ook zo even tussendoor doen.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals