Ga naar inhoud

GirlsOnly maakt gebruik van cookies. Zie ook onze Privacy Policy & Cookie Statement. Om dit bericht te sluiten klik je op de knop hiernaast.    Ik accepteer het gebruik van cookies
  • girlsonly.nl

PC Game Harry Potter en de steen der wijzen..

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 -

-

Beginner

• Members

Gepost 11 november 2007 - 14:41

Hey allemaall..

Ik moet morgen oppassen op mijn nichtje en zij is helemaal gek van Harry Potter. Nou vond ik het allereerste spel vanmiddag ergens in de kast..Toen ging ik hem installeren en dat ging allemaall prima, maar toen ik hem wou opstarten gaf hij aan dat ik de goede cd moest plaatsen, op okee moest drukken en weer opnieuw moest opstarten, maar dit gaat allemaall niet.. De cd is wel gekopieerd dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.. Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit kan verhelpen, want anders kan mijn nichtje morgen niet spelen..:(

Groetjes Sabrina_

#2 -

-

Zware gebruiker

• Addicts

Gepost 11 november 2007 - 14:44

dan moet je de crack hebben geloof ik..

#3 -

-

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 11 november 2007 - 14:44

ik denk dat het wel kan schelen dat ie gekopieerd is want bij ons doet ie het wel gewoon goed..

#4 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2007 - 14:47

http://www.megagames...POTTER.NOCD.ZIP

No CD dingetje erover heen gooien. (bovenstaande link) Succes :)

#5 -

-

Beginner

• Members

Gepost 11 november 2007 - 14:56

hey..

Ten eerste echt bedankt dat jullie me willen helpen..
Ben nu aan het kijken of die link het doet..ik hoop het echt..

Groetjes sabrina..

#6 -

-

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 11 november 2007 - 14:57

@ kawaii Chicko: jij bent echt relaxt, als t over computer dingen gaat weet jij t altijd :P

#7 -

-

Beginner

• Members

Gepost 11 november 2007 - 15:02

fack dat doet tie dus niet..krijg heel de tijd allemaall rare dingen..

#8 -

-

Beginner

• Members

Gepost 11 november 2007 - 15:15

@ kawaii Chicko:  Zou je misschien voor mij helemaall willen uitleggen wat ik dan precies moet doen..Ik klink nu echt als een knusje maar kwil heel graag dat dat k*t spel het gewoon doet :blush:

Ik had het gedownload en toen in winrar geopend..toen had ik een paar dingen geprobeerd maar dat blijkt dus niet te werken.. Weet jij misschien wat ik precies nadat hij in winrar is geopend wat ik dan moet doen..

Ik ben je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dankbaar als je dat voor me zou willen doen..

Groetjes Sabrina_

#9 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2007 - 15:33

Mm, mijn broertje had ook een kopie, maar die werkte dus ook voor geen meter :P Dus ik denk niet dat 't 'm gaat worden.

#10 -

-

Beginner

• Members

Gepost 11 november 2007 - 15:35

Nou..ik heb die cd al heel lang en heb hem vroeger zelf ook gespeeld en toen deed hij well..dus ik denk niet dat het hem niet gaan worden..

#11 -

-

Normale gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2007 - 21:52

niet dat dit rrelevant is maar
ik heb harry potter en de orde van de feniks op de wii gekocht gister
ma wan zever is da!

#12 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 november 2007 - 22:05

Download um gewoon van internet! Ik heb 3 van de 5 sims-spellen die ik heb gedownload.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals