Ga naar inhoud

Boeken Suzanne

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
236 replies to this topic

#221 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 14 april 2009 - 11:58

De eerste recensie is binnen, van Biblion:

http://mom.biblion.nl/olifant/olifant.dll?...n=9789086600861

En ik sta weer in een krant, maar moet nog even exemplaar zien te bemachtigen, wat nog niet mee valt. Dus dat kan ik nog niet inscannen helaas.

#222 -

Close to you

• Members

Gepost 15 april 2009 - 18:36

Hm, niet zo'n hele positieve recensie. Denk je dat het invloed zal hebben op de inkoop van bibliotheken?

#223 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 15 april 2009 - 19:37

Mwah op zich geen hele negatieve recensie. Ook wel wat positieve punten, dus netjes. Had veel erger verwacht. Geen idee wat de verkoop gaat zijn, afwachten.

Nieuw artikel in lokale krant Brummens weekblad (beetje jammer van de spelfout in de titel):

Suzanne Peeters schrijft 'Geheime liefde'

BRUMMEN - Karen heeft een leuke baan, lieve vrienden en een familie die haar dolgraag aan een man helpt. Als ze dan eindelijk iemand op haar werk ontmoet, durft ze er niemand iets over te vertellen. Haar vriend is namelijk niet bepaald Mister Perfect, maar iemand met overgewicht. Als Karen gekoppeld wordt aan een andere man, beginnen de leugens zich toch teveel op te stapelen en moet ze een keuze maken. Dit is de zeer verkorte inhoud van het boek 'Geheime liefde' van de bijna 24-jarige Suzanne Peters uit Brummen. 'Ik wilde het liefdesverhaal eens van een geheel andere kant benaderen.'

'Vrouwen met overgewicht, dat weten we nu onderhand wel, maar een man met overgewicht in een liefdesverhaal is toch wel een beetje nieuw.' Peters is al sinds ze kan lezen met taal en schrijven bezig. Ze zette voorzicthig, maar weloverwogen, haar eerste stappen in het schrijversvak. 'Als een soort proef heb ik een aantal jaren geleden 'De draak van Katibal', een sprookjesverhaal voor kinderen, in eigen beheer uitgegeven. Dat beviel me zo goed dat ik na een e-mailtje aan een uitgever het verzoek kreeg eens een proeftekst op te sturen. Dat heb ik gedaan en het resultaat daarvan was dat ik inmiddels 22 doktersromannetjes heb geschreven'.
Maar oo kerg veel informatieve teksten voor verschillende websites rolden uit haar computer en ze schreef voor uitgeverij Ellesy verschillende deeltjes voor de educatieve jeugdboekenserie WWW. In samenspraak met die uitgeverij is 'Geheime liefde' ontstaan.
'Het idee zat in mijn hoofd en uiteindelijk is het na een jaartje schrijven toch iets moois geworden,' vertelt Suzanne. De tijd van doktersromannetjes ligt achter haar en haar baan in een fabriek heeft ze opgegeven om zich volledig te richten op het schrijverschap te richten. 'Het volgende boek zit als het ware al in mijn hoofd en voorzichtig heb ik de eerste aanzet al gemaakt,' vertlet Suzanne, 'en wat ook fijn is, dat de uitgever achter me staat.' Aan het opdoen van inspiratie heeft ze geen gebrek. 'Nee, zeker niet. Overal zie ik wel een verhaal in. Zit ik in de trein en zie ik daar een koffer bij iemand staan, dan gaat de fantasie met me op de loop. Wat zou er in die koffer zitten? Ook het kijken naar mensen of dat nu in de trein is of op een terras inspireert me.'
'Geheime liefde' met ISBN-nummer 978-90-8660-086-1 is te koop voor €16,25 bij Primera Bosman op het Marktplein in Brummen, bij boekhandel Hendriks in Eerbeek, bij verschillende boekhandels in Zutphen en via Bol.com.

Deze post is bewerkt door Goddess: 15 april 2009 - 19:38

#224 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 15 april 2009 - 20:50

Wat een leuk artikel biggrin.gif Vind deze leuker dan die vorige die je hier geplaatst had tongue.gif
Alleen wel een beetje een standaard-foto

#225 -

Close to you

• Members

Gepost 15 april 2009 - 21:15

Leuk artikel! smile.gif
Al wist ik al behoorlijk wat haha tongue.gif

#226 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 25 april 2009 - 12:30

Stiekem had ik het al gelezen vlak na je het gepost had, maar ik had nog niet gereageerd. sleep.gif

Echt een leuk artikel!

Biblion is altijd wat streng met recensies vind ik... zelfs bekende auteurs worden vaak door het slijk gehaald, terwijl die boeken dan heel goed zijn.

#227 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 mei 2009 - 13:32

Ik denk dat ik jouw boek ga bestellen als mijn loon weer binnen is! Het lijkt me wel een leuk boek!

#228 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 mei 2009 - 20:01

En kijk eens wat Josee en ik in de bieb zagen vandaag smile.gif

#229 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 mei 2009 - 20:10

Aaahw hoe vet zoals hij daar staat biggrin.gif
Lekker opvallend biggrin.gif

Had het trouwens nog niet in dit topic gemeld, alleen in het shut: er zijn ruim 700 exemplaren van me besteld bij de bibliotheken. Dat is echt een héél erg mooi aantal biggrin.gif

#230 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 mei 2009 - 20:30

Ik ga binnenkort even hier bij de bieb kijken, en huren als ze hem hebben! smile.gif ben benieuwd!

#231 -

Close to you

• Members

Gepost 29 mei 2009 - 23:49

Ik wil hem ook lezen!
Helaas is ie bij onze bieb iig uitgeleend tot 26 juni sad.gif

#232 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2010 - 14:56

Omslag van mijn nieuwste WWW boekje. Binnenkort gaat het naar de drukker.

Geposte afbeelding

Van Geheime Liefde zijn er trouwens ruim 800 exemplaren aan de Nederlandse bibliotheken verkocht en ik krijg nog steeds te horen dat het boek telkens uitgeleend is.

#233 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 05 februari 2010 - 15:58

Hier ook nog even dan: ziet er goed uit! :D

#234 -

Ellen

• Members

Gepost 05 februari 2010 - 16:14

Wauw Suzanne, echt super!!!
Ben je niet ontzettend trots op jezelf!! Echt gaaf

#235 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 05 februari 2010 - 17:32

Ja trots, maar het blijft ook onwerkelijk. Ik kan me amper voorstellen dat dit allemaal echt gebeurd en dat mensen mijn boeken ook écht lezen.

Bizar is dat.

In het najaar komt trouwens mijn tweede liefdesroman uit.

#236 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 februari 2010 - 22:24

In de boekenweek ga ik een lezing houden in de bibliotheek hier in het dorp. Het thema van de boekenweek is 'Lekker jong' en ik pas daar volgens de bibliotheek dus heel goed bij.

Spannend! Mijn eerste lezing...

Help! ;)

#237 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 11 februari 2010 - 22:32

ik zou zeggen: blijven ademen :P komt wel goed joh :D

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals