Ga naar inhoud

Boeken Suzanne

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
236 replies to this topic

#41 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 08 februari 2008 - 19:53

Wauw Suus, dat gaat lekker bij de uitgeverij! :D Zou echt cool zijn als "de draak van Katibal" een breder publiek zou krijgen! ^_^

#42 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 02 maart 2008 - 14:54

De boekjes 'werken in de dierentuin' en 'werken in de horeca', stonden al aangekondigd op de website van mijn uitgeverij. Maar nu staat ook het boekje over gothic aangekondigd:
http://www.ellessy.nl/

Bij 'verschijnt binnenkort'. Het staat bijna helemaal onderaan.

Mijn uitgever heeft de achterstand van de WWW boekjes bijna ingehaald, dus de kans is groot dat mijn eerste twee boeken binnenkort verschijnen.

En aankomende dinsdag ga ik naar het Dolfinarium, om alles te weten te komen over 'werken in het Dolfinarium'.

#43 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 02 maart 2008 - 15:12

Veel plezier dinsdag! ^_^

#44 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 02 maart 2008 - 17:04

Hopen dat de eerste twee snel verschijnen! En inderdaad veel plezier dinsdag, het lijkt me echt cool, zo'n dagje achter de schermen daar :D

#45 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 04 maart 2008 - 19:21

Vandaag dus bij het Dolfinarium geweest. Was vreselijk leerzaam en heb heel veel te horen en te zien gekregen. Heb achter de schermen gekeken en even gezien hoe de dolfijnentherapie in z'n werk gaat.

Als ik nog meer informatie nodig heb, kan ik nog een keer langskomen en dan een halve dag meelopen met een trainer, zodat ik precies zie wat er allemaal gebeurd. Maar ik ga eerst een begin maken van het boekje en kijken hoever ik kom.

#46 -

fysiomoderator

• Moderators

Gepost 04 maart 2008 - 19:23

leuk zeg!! :) Dat is wel echt ook leuk dat je dan voor je werk naar het dolfinarium kunt :P

De baas van het dolfinarium sport bij ons :P en een vriendin van mij werkt bij t dolfinarium ;)

#47 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 04 maart 2008 - 19:35

Wauw echt leuk allemaal! En echt top dat je boek al snel uitgegeven gaat worden :)

#48 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 06 maart 2008 - 19:27

Gewoon doen joh, kijken bij die training! Nu heb je mooi de kans. :) En je weet maar nooit waar je het bij kunt gebruiken in dat boek.

#49 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 maart 2008 - 20:25

Zag een boekje van Wij Willen Weten bij ons op school in de mediatheek!
Redelijk nutteloze toevoeging aan dit topic, maar ik dacht hee! ^_^
Ff ingekeken enzo, maar was geen onderwerp wat me interesseerde ofzo, dus heb 'm weer weggezet.

Maar het dolfinarium lijkt me wel een leuk onderwerp. Ook om te onderzoeken enzo.

#50 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 06 maart 2008 - 21:41

@Maresa: Ik wil het ook wel doen, maar eerst zoveel mogelijk schrijven, zodat ik weet waar ik nog op moet letten als ik een dag meeloop. De dingen in de gaten houden die nog onduidelijk voor me zijn.
Want als ik een dag mee mag lopen, moet ik rekening houden met het feit dat de trainers echt aan het werk zijn en dus niet constant tijd hebben om vragen te beantwoorden.
Plus dat ik met mijn werk zit, dus moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan combineren met elkaar. Wellicht een keer in het weekend, want het park is iedere dag geopend.

@Princes: Weet je ook welk boekje dat was? Ben ik wel benieuwd naar :)

#51 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2008 - 18:47

Heb vandaag eindelijk contract gekregen voor mijn eerste twee WWW-boekjes :) En nu gaan ze toch écht binnenkort verschijnen :D

#52 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 25 april 2008 - 19:00

Wauw, mooi :D Ik ben erg benieuwd ^_^

#53 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 april 2008 - 21:55

Ooh wat leuk!!!
Gefeliciteerd!

#54 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2008 - 10:12

Bekijk PostGoddess, op 06-03-2008: 22:41:03, zei:

@Princes: Weet je ook welk boekje dat was? Ben ik wel benieuwd naar :)

Oeh, lees dit nu pas en ben bang dat ik het alweer vergeten ben.
Wel tof dat je boekjes nu ook echt gaan verschijnen!
Je mag wel trots op jezelf zijn, denk ik zo. ^_^

#55 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 07 mei 2008 - 22:16

Wanneer kunnen we de boekjes echt gaan kopen? :) Als het binnen anderhalve week kan, kun je me dan via de mail waarschuwen? Misschien even een foto ervan sturen of zo? ^_^

#56 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 mei 2008 - 10:21

Wanneer is nog steeds onbekend, maar sowieso niet binnen anderhalve week. Mijn redacteur gaat namelijk maandag twee weken op vakantie (en dan gaat hij mijn roman lezen, dus dat is wel spannend :D)

#57 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 12 mei 2008 - 15:17

Ah, dan ben ik op tijd thuis voor de première. ;)

#58 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 12 mei 2008 - 20:53

Van je eerste boek, dat weet ik ook nog dat je dat hebt geschreven.
Zou dat dan misschien eventueel opnieuw kunnen worden uitgebracht? Toen had je dat toch op eigen kosten uitgebracht toch?

Maar dat zou dan ook wel cool zijn als het weer uitgebracht zou worden! En ook dat je redacteur je nieuwe boek wil lezen, kan natuurlijk ook geen kwaad. Beetje netwerken op deze manier is altijd goed toch?

Maar in ieder geval veel succes met de boeken!

#59 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 25 mei 2008 - 08:35

Ja, dat boek dat ik toen zelf had uitgebracht wil hij opnieuw bekijken.

Afgelopen weken is mijn redacteur op vakantie geweest en heeft mijn eerste liefdesroman gelezen. Ik ga er dus vanuit dat ik aankomende, of de week daarop (aangezien hij na twee weken weg véél werk in te halen heeft) reactie krijg.

En mijn eerste WWW boekjes staan op bol.com! Nog niet te koop, maar wel al te bestellen. Bol.com heeft alleen een verkeerde naam erbij gezet :angry: Dus dat moet even rechtgezet worden.

Anyway, hier staan ze:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...mp;Section=BOOK

En dat is dus voor het eerst dat ik op bol.com sta. Voelt toch wel speciaal. Jammer alleen dat ik er dus nog steeds niet echt opsta, vanwege die andere naam :P

Deze post is bewerkt door Goddess: 25 mei 2008 - 08:38

#60 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 25 mei 2008 - 10:51

Wooow hoe vet dat je op bol.com staat :D Snap dat je er hyper van wordt, want het is echt cool :D Maar dat de verkeerde naam er staat, kunnen ze zo veranderen, lijkt mij ;)

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals