ik heb het ook!
bij mij zijn ze er pas achter gekomen toen ik in de eerste klas zat. Op de basischool had 1 juf het wel eens gezegd, maar alle andere juffen zaten zo van: nee ze kan het gewoon niet, meer niet.
ik ben slecht in links en rechts, wiskunde, economie, scheikunde en natuurkunde (daar moet je vaak bij rekenen)
dus het is best wel lastig!
wiskunde vooral, gelukkig heb ik een heel aardige leraar. Ik mag als ik een heel slecht cijfer heb de reps en so's overnieuw maken. En van mijn scheikundeleraar/die ook mijn natuurkunde leraar is, krijg ik de sommen die ik moet maken op de repetities
bij mij op school houden ze er niet zo heel erg rekening mee, alleen de leraren waar ik het tegen zeg. Maar dit jaar had ik een nieuwe mentor, en die wist het helemaal niet! hij had het niet doorgekregen. Dat vind ik echt slecht, want door dyscalculie is mijn gemiddelde ook niet echt goed (er zijn namelijk 4 vakken waar rekenen in voorkomt.) Maar heel veel kennen het niet
verder bots ik vaak bijna tegen iemand aan op de fiets als die zegt: hier naar links, dan fiets ik naar rechts
en vroeger werd mijn zus wel eens boos op mij: dan zei ze: hee moet je naar daar eens kijken (links), dan keek ik naar rechts
xx
girlsonly.nl