---
Gepost 29 december 2007 - 21:48(Zware gebruiker)Posts: 2336
Ik zoek dus een leuke achtergrond voor op me Hyves, en ja je kan ook wel via google zoeken maar geen idee wat ik in moet typen, als ik Achtergrond in typ krijg je geen mooie achtergronden
Dus iemand site's waar leuke achtergronden staan, met bloemen erop of iets anders
Alvast bedankt
Ik zag namelijk een hele mooie achtergrond bij iemand z'n Hyves
---
Gepost 29 december 2007 - 22:24(Zware gebruiker)Posts: 1729
ik heb zelf achtergronden gemaakt, maar die zetten ik dan alleen rechts neer en dan
krijg je een mooi effect vind ik. kijk maar even op mijn hyves. mariek-jj.hyves.nl
Je kunt ze gewoon heel makkelyk van plaatjes maken! kwestie van passen en meten
---
Gepost 29 december 2007 - 23:39(Zware gebruiker)Posts: 2336
Mariek-jj, op 29-12-2007: 21:24:56, zei:
ik heb zelf achtergronden gemaakt, maar die zetten ik dan alleen rechts neer en dan
krijg je een mooi effect vind ik. kijk maar even op mijn hyves. mariek-jj.hyves.nl
Je kunt ze gewoon heel makkelyk van plaatjes maken! kwestie van passen en meten
---
Gepost 30 december 2007 - 15:30(Beginner)Posts: 44
Wow... eigenlijk was het nog nooit in me opgekomen dat er een mogelijkheid bestond om een eigen achtergrond in te stellen (hoewel ik het natuurlijk wel had gezien, maar ik had er nog niet aan gedacht voor mezelf...). Bij deze... een inspiratie om zelf een vervanging te zoeken voor het eeuwige standaard bloemenachtergrondje
You spend your whole life stuck in the labyrinth, thinking about how you’ll escape it one day, and how awesome it will be, and imagining that future keeps you going, but you never do it. You just use the future to escape the present.
---
Gepost 19 april 2009 - 09:37(Beginner)Posts: 4
Weten jullie waar ik zulke achtergronden kan vinden als op deze site maar dan roze ofsoo.. want ik vind ze echt geweldig 'k hoop dat er iemand reageert
---
Gepost 19 april 2009 - 15:59(Zware gebruiker)Posts: 3138
Ik maak altijd in paint een achtergrond van allerlei mooie plaatjes die ik op m'n computer heb staan Het is wel even passen en meten, maar het resultaat is wel...leuk