Ga naar inhoud

Baby te huur

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
106 replies to this topic

#101 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 17:04

Nou best vriendelijk dat ze dat doet tongue.gif

Deze post is bewerkt door Ingrid.: 21 augustus 2009 - 17:23

#102 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 17:32

Hahaha, oh god, dat je dan ook echt een krabbel gaat sturen.. innocent.gif

Ik vond het wel een leuke aflevering, ik vind Deniz & Daphne echt een heel leuk stel, en Mathijs en Charlotte ook trouwens! Ik vond Proshat echt een beetje te lief voor d'r puber, wat een vervelend kind ook haha..

#103 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 18:25

@ Jara; Ja waarom zou ze geen krabbel sturen? Okey, ik vind dat het wat slimmer was geweest als ze een prive bericht had gestuurd, maar ik vind het absoluut niet raar dat ze even terug komt op bepaalde voorgevallen situaties. Ik vind het eerder een teken van volwassenheid dat ze daarin ziet dat ze wat grenzen over is gegaan, die dat meisje zou kunnen "beschadigen" als ze de aflevering ziet.

Ik vind Chantal zich echt belachelijk gedragen af en toe, maar ik vind haar berichtje naar dat 12-jarige meisje niet raar of gek hoor.

#104 -

nooooooooooooooh

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 18:59

Nee, maar dan hoeft niet zo publiekelijk, een PB was dan gepaster geweest. Nu lijkt het meer of ze haar eigen eer wil redden ofzo.

#105 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 19:13

Ja precies, dat vind ik ook. wink.gif

#106 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 augustus 2009 - 19:57

Ik vind daphne wel heel goed reageren op dingen! Alleen haar vriend is wel beetje apart haha tongue.gif

En chantal omg wat stelt die zich weer gruwlijk aan zeg..

#107 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 augustus 2009 - 03:23

Ja ik vind Daphne de leukste chick! En Charlotte daarna haha!

Enn van de jongens vind ik t Matthijs heel goed doen haha, en Denniz opzich ook nog wel! vooral met de babys enzo toen.

het is zoo´n leuk programma!! vooral daphne en denniz vind ik echt een goed stel.

en die proshat is wel een prinsesje soms hoor haha.

en die chantal, ach daar hoef je geen woorden meer aan vuil te maken. wat een dom debiel gestoord kansloos kind

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals