Ga naar inhoud

Welk boek heb je voor het laatst gelezen? #1

1593 replies to this topic

#1581 -

Beginner

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 20:54

Dante's peak

#1582 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 21:46

Ik vond millennium niet zo haha alleen de eerste vond ik echt tof, derde niet eens uitgelezen..!

Ja dan Brown vind ik fantastisch !!

#1583 -

Beginner

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 22:41

Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Echt het mooiste boek wat ik ooit gelezen heb.

#1584 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 22:46

Ik ben nu bezig in De Chirurg van Tess Gerritsen.

#1585 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 22:56

Bekijk Postxpientje, op 19 januari 2012 - 22:41, zei:

Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Echt het mooiste boek wat ik ooit gelezen heb.

Ah die wil ik ook nog lezen! Maar is wel de moeite waard dus? (ik leen nooit boeken uit de bieb haha maar koop ze altijd, dus vandaar ff checken :P)

#1586 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 23:06

jaa die is echt goed!
heel indrukwekkend, net als De Vliegeraar.

#1587 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 23:07

Jaa die is wel de moeite waard! Tenminste heb hem 3 jaar geleden ofzo gelezen, toen vond ik hem iig mooi en moest erbij huilen hahaha

#1588 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 19 januari 2012 - 23:09

De Vliegeraar vond ik echt prachtig ja! Mijn oma zei dat Duizend schitterende zonnen ook heel mooi was, maar nu ik het van meer mensen hoor ga ik hem denk ik maar kopen dan :D.

#1589 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2012 - 00:16

Vind Everything is Illuminated ook echt mooi, ook al moest ik het lezen voor studie.
En dit klinkt misschien raar, maar ik vond Die Leiden des Jungen Werthers supermooi.

Khaled Hosseini kom ik echt niet doorheen, dus heb pas 1 van die boeken op dvd gekocht, misschien dat ik het dan toch zo mooi vind dat ik het alsnog ga lezen.

Vind het trouwens wel grappig dat er zoveel Zweedse misdaadschrijvers zijn. Dat is echt hun exportproduct aan het worden ofzo. Je ziet zoveel boeken tegenwoordig van zweedse schrijvers.
Vind zweedse/duitse misdaadfilms ook de beste. Die engelse zijn altijd eng en freaky en brr krijg er meteen de rillingen van, Amerikaans zijn gewoon superonrealistisch enzo en nederlandse te knullig ofzo.
Maar zweedse/duitse zijn niet freaky, maar wel genoeg spanning ofzo. Miss beetje onduidelijke uitleg haha.

#1590 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 20 januari 2012 - 02:41

Hahaj nou dat valt mij dus ook op basilea! Ben t helemaal met je eens

#1591 -

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 21 januari 2012 - 00:07

Even over een pagina terug: Blauw water is van Simone van der Vlugt!

#1592 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 januari 2012 - 00:18

Ben t ook met je eens Sabine! Engelse detectiveseries vind ik wel heel goed!

#1593 -

Beginner

• Members

Gepost 21 januari 2012 - 14:40

Bekijk PostLelly__, op 19 januari 2012 - 17:28, zei:

Ja, je hebt gelijk! Was er even niet bij! Zat ondertussen aan een boek van Vermeer te denken!

Wat vond jij trouwens van Koorts?

Viel me eerlijk gezegd wel een beetje tegen..
Wel makkelijk leesbaar, maar vind hem niet zo realistisch.
Jij?

#1594 -

Beginner

• Members

Gepost 22 januari 2012 - 08:50

Vond hem ook tegenvallen vergeleken met andere boeken van haar.. Vond het allemaal een beetje too much en ook wel voorspelbaar, wat ik niet echt iets voor haar vind..

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals