GirlsOnly: Zomerrecept: WonderSmoothies (ook als ijsjes!) - GirlsOnly

Ga naar inhoud

Zomerrecept: WonderSmoothies (ook als ijsjes!)

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic

#21  Gebruiker is offline   --- Gepost 24 mei 2008 - 17:53 (Zware gebruiker) Posts: 7182

Bij de blokker! Met konijnenhoofdjes :P 4 voor 1,50 :)

#22  Gebruiker is offline   --- Gepost 24 mei 2008 - 18:03 (Zware gebruiker) Posts: 4076

Bij de Xenos ofzo vast wel?

In de libelle stond laatst een leuk recept; perziken (blik) en citroenijs, dat was ook errug lekker.

Dit ziet er ook goed uit!

#23  Gebruiker is offline   --- Gepost 27 mei 2008 - 19:22 (Normale gebruiker) Posts: 252

Klinkt lekker! :) Nu nog mooi weer...

#24  Gebruiker is offline   --- Gepost 27 mei 2008 - 20:47 (Colorguardje) Posts: 5534

Oehh dat ziet er zeker lekker uit....en niet moeilijk om te maken. Ga ik zeker eens maken.
Annemiek is de naam...

#25  Gebruiker is offline   --- Gepost 27 mei 2008 - 21:46 (Normale gebruiker) Posts: 1164

mmmm, ziet er echt goed uit!

Mijn favo drankje is vers geperst sinaasappelsap met banaan :wub:

#26  Gebruiker is offline   --- Gepost 07 juni 2008 - 21:39 (Normale gebruiker) Posts: 283

mmm.. dat maak ik de laatste weken bijna iedere dag :wub:

ik gebruik gwn een banaan, aardbeien, fruitsap , ev iets anders zoals kiwi ofzo en dan mixen!
heerlijk!

#27  Gebruiker is offline   --- Gepost 07 juni 2008 - 21:41 (Hyper moderator) Posts: 15581

Dat fruitsap erdoor lijkt me zonde, met alleen fruit heb je gewoon echt geen conserveermiddelen erdoor zitten. Smaakt het dan ook niet te zoet?

Mmh, ik ga misschien ook eens sinaasappels met banaan proberen. Klinkt lekker! ^_^
Nieuwste blogs op maresajacobse.hyves.nl: Levensgevaarlijke muziekdieven, dat zijn het! Hoppa, in het water! - Simpele wiskunde & reclames - Geen ode aan Jan Smit - Ongelooflijk, ze zijn het echt! - Carglass - Modern? Maggi? Afwisseling? Aardappels? - Ode aan Nuon - Analyse UPC-nummer - Tuintje in me hart - Eindelijk gerechtigheid! - Just not that into subtitling

www.creatiefschrijven.net

#28  Gebruiker is offline   --- Gepost 07 juni 2008 - 21:45 (Normale gebruiker) Posts: 283

Bekijk PostGoddess, op 24-05-2008: 14:32:28, zei:

Als ik dit soort dingen zie, baal ik altijd enorm dat ik geen blender heb :( Misschien toch maar gaan aanschaffen.

ik heb ook geen blender hoor,
ik mix het dan gwn

Bekijk PostMaresa, op 07-06-2008: 21:41:13, zei:

Dat fruitsap erdoor lijkt me zonde, met alleen fruit heb je gewoon echt geen conserveermiddelen erdoor zitten. Smaakt het dan ook niet te zoet?

Mmh, ik ga misschien ook eens sinaasappels met banaan proberen. Klinkt lekker! ^_^

nee hoor, dat is gewoon om het wat minder dik te maken..

• (2 Pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt niet antwoorden op dit topic