Ga naar inhoud

GirlsOnly maakt gebruik van cookies. Zie ook onze Privacy Policy & Cookie Statement. Om dit bericht te sluiten klik je op de knop hiernaast.    Ik accepteer het gebruik van cookies
  • girlsonly.nl

Wat doe je aan met je diplomauitreiking?

• Please log in to reply
54 replies to this topic

#1 -

-

Beginner

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 19:43

hoii iedereen,

de titel zegt het eigenlijk al maar wat doe je eigenlijk dan aan als je diplomauitreiking hebt op school?
ik neem aan dat je dan niet met galakleding ofzo gaat mr gewoon met normale alledaagse kleding of is dat niet zo?
hebben jullie tips?

#2 -

-

Beginner

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 19:44

Ik doe een zomerse jurk aan. Maar dat is gebruikelijk bij ons op school. Jongens in een nette blouse/overhemd, meisjes in een jurkje/rokje.

#3 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 19:46

Wij hadden dresscode zwart wit
Dus ik ben in een zwart col jurkje met een witte riem, ketting en een zwarte legging met zwarte pumps gegaan.

Ik zou niet in gala gaan maar wel mooi/netjes.

#4 -

-

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 19:48

bij mijn diplomauitreiking had iedereen gewoon de daagse kleding aan..

#5 -

-

Zware gebruiker

• Addicts

Gepost 22 juni 2008 - 19:51

bij ons is het geen gala
maar wel dat je ff wat moois aandoet, watje normaal niet aandoet zegmaar :P

#6 -

-

Beginner

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 19:54

kan je zeg mr ook gewoon in skinny jeans en ballerina's/pumps gaan met een leuk truitje?

#7 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 19:57

jaa waarom niet??

Ik had wel nieuwe kleren gekocht maar niet zo heel apart netjes, iig dat zou ik doordeweeks ook gewoon aan doen.

#8 -

-

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 20:04

Bij ons was het vorig jaar niet zo bijzonder. Ik had een donkere spijkerbroek aan met een net shirtje. Niks bijzonders eigenlijk.

#9 -

-

Zware gebruiker

• Addicts

Gepost 22 juni 2008 - 20:16

Ik had gewoon een simpel zwart jurkje aan, wel netjes dus, maar geen gala ofzo  :)

#10 -

-

Zware gebruiker

• Addicts

Gepost 22 juni 2008 - 20:27

Ik doe waarschijnlijk een donkergrijs jurkje aan met zwartwitte pumps en een zwarte bolero denk ik. :)
Wel beetje netjes dus.

#11 -

-

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 20:27

Oohh ik vind dat ook zo´n ramp, ik vind het wel heel erg leuk, maar ik kan niks leuks vinden.. Het liefst doe ik gewoon een kort jurkje aan, die je opzich ook wel in de zomer aan kan doen. Maar ik weet niet meer waar ik moet zoeken... Ik zag een hele leuke in de v&d maar die hadden ze natuurlijk weer niet in mijn maat :P

Pfff morgen nog maar ff naar Amsterdam ofzo hah

#12 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 20:28

Bij de diploma uitreiking van de HAVO was iedereen in het oranje (was 4 jaar geleden tijdens het EK) maar normaal gesproken gewoon in normale kleding.

Bij mijn diploma uitreiking van het HBO ga ik in net pak, dus zwarte broek, wit bloesje, zwart colbertje.

#13 -

-

Zware gebruiker

• Addicts

Gepost 22 juni 2008 - 20:31

ik ga morgen kleding kopen.
wss wordt het gewoon nette kleding, die ik dus ook nog wel 'gewoon' aan kan. :)

#14 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 20:34

oh god wat verschrikkelijk diploma uitreiking in het oranje...
Ik zou dan de neiging hebben om niet te komen.

#15 -

-

Zware gebruiker

• Moderators

Gepost 22 juni 2008 - 20:42

Gewoon netjes, ik had een donkere spijkerbroek aan, pumps, en een blousje met een trui er over heen..
Meeste meisjes en jongens hadden wel zoiets aan.
En er waren er 3 ofzo echt in pak.

#16 -

-

Zware gebruiker

• Addicts

Gepost 22 juni 2008 - 20:44

Bekijk PostMariel., op 22-06-2008: 21:34:02, zei:

haha ja hoor, wat maakt dat nou uit. had me juist wel leuk geleken. :P
hadden wij miss ook wel gehad, als Nederland er gister niet uitgevlogen was haha.

#17 -

-

Hyper moderator

• Moderators

Gepost 22 juni 2008 - 20:52

Ik droeg ook wat ik normaal aan had... net als iedereen. Alhoewel sommige mensen extra netjes gingen.

#18 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 21:26

k doe gewoon iets normaals aan.. gewoon wat bij mij past en niet ineens een jurk of soo :P

#19 -

-

Normale gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 21:27

Ik moet morgen eerst mijn afstudeerpresentatie zien te halen. Daarna bedenk ik nog wel wat ik dan aan ga trekken naar mijn diplomauitreiking :P

#20 -

-

Zware gebruiker

• Members

Gepost 22 juni 2008 - 22:13

Bekijk PostMariel., op 22-06-2008: 20:34:02, zei:

Wat is daar nou weer verschrikkelijk aan? Nederland moest die avond voetballen en bij ons op de HAVO was de diploma uitreiking altijd informeel. Eerst altijd een soort toneelstuk van de leraren en andere domme dingen waarmee ze leerlingen voor lul zetten en daarna moesten we ons diploma ophalen bij de mentor. Dus het is niet eens zo'n heel officieel gebeuren bij ons hoor.

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals