Ga naar inhoud

Spaanse namen.

• Je kunt niet antwoorden op dit topic
83 replies to this topic

#81 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2009 - 16:42

het broertje van een vriend van me heet Guan, normaal schrijf je dan Juan, mja tis dus ook spaans.
ik ben vorige zomer 3 weken naar school geweest in Engeland en daar waren heel veel spanjaarden, mijn kamergenootje heette Isolda.

Ik vind Fernando, Iván, Roberto wel mooi...

Mijn naam: Linda schijnt ook mooi in het Spaans te betekenen.
Mijn kamergenootje noemde me ook nooit linda, maar altijd Pretty.. lachee;)

#82 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2009 - 17:35

QUOTE(Lucindaah @ 26-04-2009: 16:31:03) Bekijk Post
Mijn vader is spaans, dus ik ben halfspaans happy.gif ik ben alleen niet spaans opgevoed (wel gedoopt in spanje), dus ik beheers de taal niet echt goed.. maar daar begint wel verandering in te komen innocent.gif (en ik ga deze zomer naar een talenschool in Spanje biggrin.gif er zijn er alleen veel te veel, dus ik heb nog geeen idee welke..)
De familie van mijn vader woont dus gewoon in Spanje, en de mooiste namen uit mijn familie vind ik:
Yaiza, Beatriz, Maria-Jose, Maribel en Nathalia
& Juancho, Adrian, Fernando, Orlando en Jose-Manuel (:

en ik heb in de familie 3 Manolo's, 2 Manuel's, 2 Christina's en 3 Maria's rolleyes.gif

ongelofelijk mooie naam trouwens, Estrella Divera! smile.gif

In Salamanca schijnt een leuke taalcursus te zijn! Tenminste, dat zei mn leraar tegen me omdat ik iets met talen wilde doen was het zeker een aanrader volgens hem. Het is een cursus van 6 weken en valt in de zomervakantie!

Maribel vind ik opzich ook wel een leuek naam, maar toch vind ik Marisol mooier. tongue.gif en Manolo blijft echt de allerleukste jongensnaam!

#83 -

Heroine

• Members

Gepost 26 april 2009 - 17:46

Ik ken een Marta (zij komt uit Venezuela maar daar spreken ze ook Spaans)
En haar kind heeft Damián als tweede naam smile.gif

Ik vind Elena altijd wel mooi, en Ana.

#84 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 26 april 2009 - 19:00

QUOTE(-michellle @ 26-04-2009: 18:35:09) Bekijk Post
In Salamanca schijnt een leuke taalcursus te zijn! Tenminste, dat zei mn leraar tegen me omdat ik iets met talen wilde doen was het zeker een aanrader volgens hem. Het is een cursus van 6 weken en valt in de zomervakantie!

Maribel vind ik opzich ook wel een leuek naam, maar toch vind ik Marisol mooier. tongue.gif en Manolo blijft echt de allerleukste jongensnaam!

oh dankje! ik ga even rondzoeken smile.gif
ik vind Marisol ook een hele mooie naam inderdaad (: komt volgens mij ook een stuk vaker voor.. en Manolo al helemaal, ongelofelijk hoeveel mensen Manolo/Manuel heten in Spanje xD maar ik moet wel zeggen: Manolo is gewoon een leuke naam n__n

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals