Ga naar inhoud

Waar ga jij uit?

294 replies to this topic

#281 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 16 mei 2010 - 16:56

Blue Lagoon
Time-Out
Hollywood :]

En zo nog gewoon stad @ Rotterdam

#282 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 16:43

`Wat is leuk op woensdag avond in Den Haag? Iemand tips? heb echt zin om te dansen :P

#283 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 16:49

pff niets man
ik zou het serieus niet weten op woensdag..

ik ga zondag naar de woosah als eht goed is
hoop dat het beetje leuk is en normaal publiek

#284 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 16:54

Ik ken een gast die daar altijd heen gaat echt een drugshoofd...beetje vooroordeel erdoor :P Ja facking saaie woensdagavond wordt dat dan!

#285 -

Beginner

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 17:33

Utrecht: De Derrick (kutmuziek, maar de sfeer is altijd de beste van utrecht), soms de beurs ofzo, soms tivoli (eigenlijk alleen als er echt een toffe band optreedt, pop-o-matic vind ik nooit zo boeiend). Maar vooral de derrick <3

#286 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 17:48

Bekijk PostAnniemal, op 19 maart 2010 - 13:46, zei:

hhaahah kom jij in SPETTERS????
waar woon je dan?

Zo ik lees dit nu pas eigenlijk. Maar ik woon in 's-Gravenzande dus dat is redelijk dichtbij ;) maar ben al heel lang niet in Spetters gweest. Vind Hipp (?) trouwens ook wel leuk in Z'meer.

#287 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 18:00

God ik ben 2x in Spetters geweest, beide keren om te janken.

Hipp ja, echt zo het ons kent ons van Zmeer. Hou ik niet zo van. Schijnt wel dat ze er superveel schuur muziek draaien haha das dan wel weer leuk.

Ik ga nu ff googlen waar s-gravenzande ligt haha :P

#288 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 19:01

Als je Den Haag hebt, ken je dan Monster? Je moet zegmaar vanaf den haag langs de kust naar beneden, dus Den haag, Monster, 'sGravenzande, hoek van holland. Is van Zoetermeer met de auto zo'n 20 minuten als je door rijdt.

#289 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 19:30

- Uden
- Time out (nu niet meer eigenlijk.. "vroeger" wel eens
- Eindhoven
- Nijmegen
- Den Bosch
- Tilburg staat nog op mijn lijstje waar ik nog heen moet!

#290 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 19:32

Net als hierboven eigenlijk wel, maar ben al lang niet meer uit geweest helaas ;p
Time out ging ik eerst echt heel vaak heen, ben er een tijdje terug nog eens heen geweest was opzich best leuk terwijl ik er niet veel van verwachtte..

#291 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 28 juli 2010 - 21:00

- Bills Bar
- Radstake
- Zomerfeesten, septemberfeesten, andere feesten in de buurt :)
- Café in dorp dichtbij :D

#292 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juli 2010 - 12:04

Eindhoven --> Stratum.. of heel soms Amsterdam.
Maar ik ga de laatste tijd eigenlijk niet zo vaak meer op stap. Wat ergens wel jammer is, maar tijden veranderen. Vriendinnen (en ik zelf ook) hebben allemaal een vriend die ver weg wonen. Het komt dus nog maar weinig voor dat we met zn alle kunnen plannen om eens echt op stap te gaan.

Gek eigenlijk, ik woon zo'n 10 km van Time Out af maar ik ben er echt nog nooit geweest :P en met mn 21 jaar zie ik het ook niet snel meer gebeuren dat ik er kom. Heb altijd toch een beetje het idee dat daar veel 16 jarige komen en dat het publiek voor mijn gevoel dus wat aan de jonge kant is.

#293 -

Musicmadeaddict

• Members

Gepost 29 juli 2010 - 12:10

Jaa het publiek is daar ook wel jong hoor, ook veel van die popiejopies die denken dat ze heel wat zijn met hun 16 jaar. Van die mocro's weetjewel hahahaha ;p maar verder is het er best leuk hoor.

#294 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juli 2010 - 12:16

Ja precies wat ik dus dacht ;) Niet dat alles en iedereen daar zo is, maar heb wel het idee dat het grootste gedeelte van het publiek in die categorie valt.

Op stratum heb (of meer had eigenlijk, want die kroegen zijn grotendeels weg volgens mij) je ook wel van die kroegen waar het publiek rond de 16 is, maar ook veel waar je pas vanaf 18 of 21 naar binnen mag en daar is dat dus een stuk minder. Dat vind ik wel fijn aan Stratum. Als je het ergens niet naar je zin hebt ga je gewoon naar de volgende kroeg om te kijken of het daar beter is. Er is eigenlijk voor iedereen wel wat wils.

#295 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 juli 2010 - 12:42

^^ Blue Parrot en Sante vind ik nog steeds kroegen voor 16-jarigen.
Daar voel ik me altijd "oud", dus daar ga ik zeker niet heen

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals