In april heb ik 700 euro moeten uitlenen van mijn spaarrekening. Dit was voor de vakantie omdat de vriend van mn moeder daar ff geen geld voor had. Mijn moeder kon niet de hele vakantie betalen in 1 keer (hij doet altijd de helft)dus ik moest geld lenen om mijn moeder weer te helpen.
Maarja ondertussen zijn we allang op vakantie gegaan enz maar dat geld heb ik nog steeds niet terug!!
En het begin met wel een beetje behoorlijk te irriteren!
Kijk als hij het nou echt niet heeft oke.. maar ondertussen koopt hij wel een motor helm van zown 400 euro, nog andere dingen van zown 200 euro erbij.
En ik kan maar blijven fluiten naar mn geld!!! Ik had het dan allang terug gehad als hij dat niet had gekocht
Als ik geld zou lenen zou ik het beetje bij beetje bv aflossen en dan ff nix voor mezelf kopen maar nee hoor hij koopt maar door en ondertussen heb ik mijn geld nog niet terug!!!
Dus ik heb mijn moeder verteld hoe ik erover denk, dat hij het nou wel lang genoeg heeft gehad en dat ik het wel eens terug wil hebben.
Tuurlijk heb ik het niet meteen nodig maar ja wat als hij nu opeens een ongeluk krijgt en dood is?? Jahaaa dan heb ik geen 700 euro meer!!! Want er staat nergens dat ik dat heb uitgeleend!!!
Maargoed nu is mn moeder pissig op mij omdat ik erover door zeur en wil ze mij 700 euro gaan geven, terwijl ze dat niet eens kan missen!!! Mijn boekengeld is ook net afgehouden was ook al super duur... En dan nog mijn verzekering die ze moest betalen. Dus dat vind ik dan ook weer lullig..
Als hij nou gewoon elke keer een bedrag had gegeven, maar na al die maanden heb ik nogsteeds nix!!
En hij zegt wel van jaah ze krijgt het nog wel enz maar hij stelt het maar uit en geeft wel geld uit aan zijn dure hobby's enz.
Maarja ik heb toch wel gelijk? Ik heb vet lang gewacht maar het begin me nu gewoon een beetje te irriteren, als ik nix zeg krijg ik dat geld volgensmij helemaal niet meer terug!!
Ik heb al een giga hekel aan iets uitlenen, maarja ik moest wel om mn moeder te helpen...
Ondertussen baal ik er flink van, mn moeder ook wel... Maarja ze wil niet weer tegen hem lopen zeuren enz
Vooral omdat hij nog geld heeft gekregen van zn moeder die was overleden en hij me gewoon terug kan betalen!
Deze post is bewerkt door Sweet-princess: 19 augustus 2008 - 17:18
girlsonly.nl 

Dit topic is gesloten