Ga naar inhoud

Engelse boeken

44 replies to this topic

#41 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 26 november 2008 - 22:28

Bekijk PostAlways Summer, op 03-09-2008: 19:55:32, zei:

1984 van George Orwell, maar die is wel pittig.

Heel makkelijk, leuk en literair is The Curious Incident Of The Dog In The Nighttime van Mark Haddon.
Die tweede wou ik ook zeggen, heb m in t Nederlands gelezen maar toch, echt leuk :D

Voor Engels gelezen:

- Lord of the Flies: ik vond het op een gegeven moment langdradig en nog best lastig, maar wel een goed boek
- Life and Loves of the She-devil o.i.d. van Fay Weldon: die was wel grappig :lol: ook niet zo moeilijk
- Catcher in the Rye: echt een klassieker, maar ik denk dat ik nog iets te jong was toen ik hem las, ik snapte het allemaal niet zo :P
- en nog eentje van Jane Austen, weet even niet meer welke? Hij was wel makkelijk te lezen in ieder geval!

Verder is Bridget Jones natuurlijk leuk als het zou mogen :P

#42 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 november 2008 - 09:33

Wij moesten voor onze laatste SE-week Rebuilding Coventry lezen.

Niet echt bekend maar wel echt een leuk boek!
Gaat over een standaard type huisvrouw die iemand vermoord met een actionman-pop en dan zwerfster wordt in Londen. Best wel aanrader.

#43 -

Ninja

• Members

Gepost 11 januari 2009 - 22:51

Bekijk PostFASCINATION*, op 27-11-2008: 09:33:52, zei:

Wij moesten voor onze laatste SE-week Rebuilding Coventry lezen.

Niet echt bekend maar wel echt een leuk boek!
Gaat over een standaard type huisvrouw die iemand vermoord met een actionman-pop en dan zwerfster wordt in Londen. Best wel aanrader.

Jaaa die heb ik ook gelezen! Die was echt heel grappig :P
The Romance Reader is ook een leuk boek, gaat over een meisje die (in de vs) opgroeit in een orthodox joods gezin en dingen doet die haar ouders niet goed vinden (zoals zwemles nemen en doorgaan met werken/leren als ze getrouwd is). Af en toe is het wel saai, maar verder vond ik dat een mooi boek. Vond het vooral fascinerend om te lezen wat een rare gewoontes die stroming er op na hield.

#44 -

Beginner

• Members

Gepost 14 maart 2010 - 14:53

TWILIGHT SAGA!

#45 -

Beginner

• Members

Gepost 14 maart 2010 - 14:53

TWILIGHT SAGA!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals