Ga naar inhoud

Boekentopic #02

509 replies to this topic

#441 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 21:13

ik ben nu 'duizend schitterende zonnen' aan het lezen en tot nu toe ben ik zeer onder de indruk. wist niet zeker of ik' m wel leuk zou vinden, maar ga 'm sowieso uitlezen :D

#442 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 21:20

Lees nu Merde Happens van Simon Clarke; leest lekker weg en is hilarisch.

#443 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 21:28

haha ik ben nu Oliva & Jai aan het lezen
niet een heel bekend boek, maar een collega is er helemaal lyrisch over.. die heeft hem al 4 keer gelezen en een klant in de winkel al 7 keer.. haha helemaal 'in de ban van dat boek' enzo
mja ik vind hem tot nu toe geen hol aan whaha :P

#444 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 21:56

Oke dan ga ik ze gewoon in volgorde lezen. Probleem is dat deel 1 steeds weg is bij de bieb en anderen er wel zijn :P maar dan ga ik em reserveren.

Ben nu Yakuzadochter van Shoko Tendo aan het lezen. Is een waargebeurd verhaal. Het voldoet niet aan mn verwachtingen. Hoopte echt een kijkje te krijgen in het leven van een dochter van een yakuza, maar dat idee heb ik niet echt. Het gaat naar mijn idee over een japans meisje (oke over een yakuzadochter, dat wel) die een yanki wordt en zichzelf steeds in de problemen werkt, maar verder niet zoveel. Hoopte op een spannend boek waarin ik me in kon leven, en waarvan ik een goed beeld zou krijgen van wat het nou precies inhoudt, maarja zo zit het bij mij in ieder geval nu nog niet. Het is ook beetje teveel 'en toen.. En toen..' wat ik best irritant vind af en toe :P
Ga hem wel uitlezen, misschien komt er nog een doorbraak ofzo, wie weet :P

#445 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 22:13

ben net begonnin in Alleen maar nette mensen van Robert Vuijsje.

Oh en @kim, nu ik jou post zie. ik heb Het begon met een blowtje nog wel uitgelezen, maar op het einde vond ik het nog steeds niks! haha

#446 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 22:19

ah oke. Zal nog eens overwegen dan of ik hem ga lezen. Kan natuurlijk dat ik het wel leuk vind, dat de meningen verschillen. Maar zal me eerst nog eens even verdiepen voordat ik eraan begin. Bedankt voor je reactie nog :P

#447 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 23:19

Zo, ik heb echt al een paar maanden niet meer gelezen :blink:
Niks voor mij om zolang niets te lezen, maar ik kan me om de 1 of andere reden niet meer concentreren.. terwijl boeken altijd echt een manier waren om juist te ontspannen enzo. Snap er weinig van, maar ik hoop dat t snel goed komt (A)

Bekijk PostKimmie_89, op 27 augustus 2010 - 18:31, zei:

Kan iemand mij vertellen of je de shopaholic boeken van Kinsella op volgorde moet lezen of dat je ze ook gewoon in een andere volgorde kan lezen.
Wel in de goede volgorde lezen haha.

#448 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 23:42

Mja soms heb je ook series maar dat je ze dan wel los van elkaar kan lezen zeg maar en bij mijn bieb zeiden ze dat dat met Shopaholic wel kon, maar twijfelde dus heb ze niet gepakt (ze hadden nu deel 3 en 5 geloof ik). Maar dan ga ik ze gewoon op volgorde lezen.

#449 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 23:45

Nee joh, het is wel een doorlopend verhaal hoor :D
Maar het is net als met een tvserie.. je zou t waarschijnlijk wel begrijpen ofzo, want zooo ingewikkeld is t allemaal niet.. maar het is natuurlijk wel veeeel leuker om vanaf het begin te kijken/lezen.

#450 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 23:49

Ah oke, in ieder geval bedankt voor de info :P Ben er wel benieuwd naar want heb alle andere boeken die ze schreef (onder de naam Kinsella dan) gelezen en die vond ik leuk. Moet dus nu maar eens aan de Shopaholic serie beginnen.

#451 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 27 augustus 2010 - 23:59

Haha jaa, haar andere boeken zijn idd ook leuk. Moet er echt gewoon echt hardop om lachen :lol:
Ik vond Samantha Who ook echt een leuke serie, vind het nog steeds jammer dat het gestopt is :(

#452 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 12:40

Bekijk PostKimmie_89, op 27 augustus 2010 - 23:49, zei:

Ah oke, in ieder geval bedankt voor de info :P Ben er wel benieuwd naar want heb alle andere boeken die ze schreef (onder de naam Kinsella dan) gelezen en die vond ik leuk. Moet dus nu maar eens aan de Shopaholic serie beginnen.

Heb je de andere boeken die ze onder haar pseudoniem heeft geschreven ook al gelezen? (Madeleine Wickham)
Dat zijn er geloof ik vier in totaal.. Maar die boeken zijn ook erg leuk!

#453 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 12:45

Geposte afbeelding
Ik ben deze aan het lezen, leest best goed weg.

#454 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 12:47

Bekijk PostLindy., op 27 augustus 2010 - 21:13, zei:

ik ben nu 'duizend schitterende zonnen' aan het lezen en tot nu toe ben ik zeer onder de indruk. wist niet zeker of ik' m wel leuk zou vinden, maar ga 'm sowieso uitlezen :D
heb m gister uitgelezen en vond 'm erg mooi!
nu wil ik zeker ook de vliegeraar lezen :)

#455 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 12:54

Heb de boeken die Kinsella onder haar andere (eigen?) naam geschreven heeft nog niet gelezen maar dat wil ik zeker wel ja.

Heb inmiddels Yakuzadochter uitgelezen en mn mening erover is niet echt anders geworden. Het is niet echt enorm slecht ofzo maar wel veeel minder dan ik verwacht had.

#456 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 12:58

Bekijk PostKimmie_89, op 29 augustus 2010 - 12:54, zei:

Heb de boeken die Kinsella onder haar andere (eigen?) naam geschreven heeft nog niet gelezen maar dat wil ik zeker wel ja.

Heb inmiddels Yakuzadochter uitgelezen en mn mening erover is niet echt anders geworden. Het is niet echt enorm slecht ofzo maar wel veeel minder dan ik verwacht had.

Ik kan ze je wel aanraden als je van chicklit houdt!
Ik wachtte al twee weken op Een lichte koude huivering van Karin Slaughter bij de bibliotheek, maar aangezien hij er nog steeds niet is heb ik hem maar tweedehands gekocht via bol.com, maar nu zit het weekend er tussen dus die heb ik ook nog niet binnen gekregen en ik wil zo graag verder lezen, haha. Dus nu ben ik voor nood maar Het veilige huis van Nicci French aan het lezen.

#457 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 15:05

Ik heb ook echt een berg bibliotheekboeken hier liggen. Die gingen een paar weken dicht dus ging van te voren nog wat boeken bestellen. Wist ik veel dat ze allemaal tegelijk kwamen :P

Heb er ook een aantal gereserveerd staan maar bij sommige zijn er gewoon 50 mensen voor me :blink: en dan zijn er in totaal 6 boeken ofzo. Maarja geduld he ;)
Heb voorlopig toch nog wel genoeg te lezen hoor. Heb nu ook voor het eerst een boek van Nicci French geleend (wist niet eens dat dat eigenlijk 2 mensen zijn :P) dus ben benieuwd.
Nu nog ff een boekje uitlezen en dan ga ik beginnen aan Simone van der Vlugt - Herfstlied. Vond haar andere boeken heel goed.

#458 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 15:07

Heb bij Bol.com Mini Shopaholic van Sophie Kinsella gereserveerd :D
Zo grappig die boeken!

#459 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 16:04

Ah is dat het nieuwe boek in de reeks, Marjan?

#460 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 29 augustus 2010 - 16:14

Yep :D Die komt ergens in september uit!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals