Ga naar inhoud

Voetbaltalk #19

280 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 11:48

Ik heb gezocht of nummer 19 er al was maar ik kon hem niet vinden dus bij deze een nieuw topic!

Ik ga 20 september naar AZ-PSV! :D Alleen wel vermomd als AZ supporter in het sfeervak dus moet ik me heel erg inhouden bij PSV's doelpunten die natuurlijk onvoorkomelijk zijn (A). Maar ik heb er wel super veel zin in :D

#2 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 09 september 2008 - 12:29

Aaah ik was het voetbaltopic al kwijt :)

Maar ik heb gisteren kaartjes gehaald voor de UEFA-cup wedstrijd van NEC, eerste ronde tegen Dinamo Boekarest. Ik zit achter de goal, tweede rij, echt prachtplaatsen :D

#3 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 september 2008 - 13:17

Leuk spook :D

Ik was gisteren voor 't eeeerst bij een voetbalwedstrijd! PSV - Atletico en t was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuukkk
En wat is die Aguero lekker :|

#4 -

Held

• Members

Gepost 17 september 2008 - 13:20

Haha tof Agnes!
En Josee!

#5 -

Ninja

• Members

Gepost 17 september 2008 - 14:14

Bekijk PostAgnes*, op 17-09-2008: 14:17:18, zei:

En wat is die Aguero lekker :|

Viel mij ook al op :boef: Waar komt ie vandaan? Argentinië? Volgens mij zei de commentator dat ie verloofd was met iemand uit de familie van die dikke argentijn die vroeger heel goed kon voetballen. (en waar ik nu de naam van kwijt ben XD)

#6 -

Held

• Members

Gepost 17 september 2008 - 14:16

Omg, dikke Argentijn die goed kon voetballen, MARADONA, barbaar! :P

#7 -

Ninja

• Members

Gepost 17 september 2008 - 14:27

Ik dacht al maradona maar ik wist het niet zeker :P naja iig, gelukkige vrouw is zijn kleindochter dan. (ik geloof dan de commentator zei dat ie opa ging worden ofzo. Ja Frank Snoeks was weer de commentator :P)

Psv was wel echt 10 maten te klein voor Atletico :') Tis echt jammer dat de meeste spelers na een jaar alweer weggaan, bij alle NLse clubs. Zo raak je nooit goed op elkaar ingespeeld.

#8 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 17 september 2008 - 15:36

Ja idd t niveauverschil viel heel erg op!

Maar desondanks vond ik het toch wel een leuke wedstrijd (ik moest voor psv zijn want atletico zijn de verkeerde madrilenen en ik zat in het psv vak, maar stiekem waren de spaanse supporters veel leuker!)

Ohja en weet je wat ik nou juist miste in het stadion.. Een commentator (en de close-ups xD)

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 15:32

Nohhhh Az heeft gewonnen van PSV :o hoezo onverwachts. Het was wel heel leuk in het stadion, ondanks dat ik als az-supporter vermomd moest :P Ik moest natuurlijk mee juichen met het doelpunt dat voelde niet goed :P Maar wel heel leuk om eens echt zo'n wedstrijd te zien.

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 15:35

Haha was niet onverwacht hoor, iedereen dacht er veel te makkelijk over met als gevolg: AZ liep over PSV heen.

- Rodriguez : wat een ramp die gast
- Afellay: Echt onzichtbaar deze wedstrijd
- Zonneveld: Niet eens waardig om bij een club als PSV te mogen voetballen..

de enige lichtpuntjes waren Mendez, Marcellis en Isaksson.

Maar goed feyenoord en ajax gelijk gespeeld dus dat maakt het een beetje goed ;)

Deze post is bewerkt door Marielle*: 21 september 2008 - 15:36

#11 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 16:18

Ben ik niet helemaal met je eens. Afelay speelde de eerste helft wel goed, de rest misschien minder maar aan bal vond ik hem wel goed. Rodriguez heb ik niet echt fouten zien maken ofzo hoor jij wel? Hij speelde niet heel goed maar verkloot het toch ook niet.

Was jij eigenlijk ook in het stadion?

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:16

Ik hoop dat mn depressie snel over is :P
wat een hel dit

en wat een kutonterechte kutpenalty
kutzooi

#13 -

Held

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:19

Lul niet met je depressie, Bayern verloor met 2-5 van Werder, dát is een depressie :boef:

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:22

2-1 voorstaan tegen feyenoord, terwijl je uitspeelt in de kuip, en het dan weg geeft (terwijl t niet verdiend is)
dat is een depressie waard :P

#15 -

Held

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:24

Ajax was tenminste nog uit, Bayern speelde vrdomme thuis :(

#16 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:28

okay
dan is het idd een hel

#17 -

Held

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:31

Bedankt voor de erkenning :P
Maar jij ook gecondoleerd -_-

#18 -

Beginner

• Members

Gepost 21 september 2008 - 19:42

Ik hou van voetbal, sirieus <3
Ik kan er geen fuck van en ik heb ook geen zin om bij een club ofzo te gaan.
Maar in de vakantie's ofzo of gewoon buiten in de tuin voetballen,
Gosh I LOVE that .
Maar om naar zo'n hele wedstrijd te gaan zitten loeren..
Dat haat ik.
Ik kijk de uitslagen wel ofzo :P
Als et Nederlands elftal speelt wil ik nog wel is kijken.
Maar dat Ajax of Vitesse of weetikhet...
Dat doe ik eigenlijk nooit ;$

Deze post is bewerkt door vjonnne: 21 september 2008 - 19:44

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 21 september 2008 - 20:12

Ja ik was ook in het stadion, en afellay maakte gewoon het verschil niet er kwam niets uit die jongen, 2 wedstrijden in de week tijdens de ramadan is duidelijk te zwaar.

Rodriguez heeft geen wedstrijdritme en hij was gewoon zwak in de verdediging en daarom in mijn en in vele andere ogen een ramp.

maar goed op naar Jong PSV - PSV haha ik ben benieuwd hoeveel mensen ik in het stadion zie die er normaal ook zijn :P is wel een raar idee.. uit spelen in het "eigen stadion" en oke die scheidsrechter bij Feyenoord-ajax was ook niet best vandaag.

#20 -

<3 Music.

• Members

Gepost 22 september 2008 - 12:46

Ik vind nederlands voetbal echt saai :P
Ik kijk wel altijd studio sport enzo maar ik vind engels voetbal veeel leuker veel meer actie!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals