Ga naar inhoud

'Hoe draag jij je sjaal - Topic

26 replies to this topic

#1 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 20:32

Heey,

Aangezien ik altijd in de weer ben met mn sjaal hoe ik m moet dragen, omdat op een of andere manier nooit zo zit zoals ik het wil, heb ik maar ns een topic aangemaakt om te kijken hoe jullie je sjaal dragen. Misschien steek ik er nog wat van op ook!

Dus vertel en laat eventueel zien hoe jij je sjaal draagt!

En jaa, ik verveel me dood op dit moment :P.

#2 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 20:53

Ligt eraan wat voor een sjaal :rolleyes:

#3 -

--

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:06

Ja..
als je zeg maar zon sjaal hebt die je in punt kan vouwen.. doe ik 'm zo *probeert uit te leggen*

Je vouwt hem dus in zo'n punt.
En dan doe je die punt voor, en sla je die overige 'kleine' puntjes achter je nek om weer naar voren, en die knoop je dan vast, en doe je die grote punt ervoor zegmaar *snapje??* even foto zoeken
hmm heb ik niet....
als ik heb plaats ik et wel

*hahahahah ik ga serieus ook echt serieus (A)*

en heb je zonlange sjaal..
dan doe ik het zo
Geposte afbeelding

#4 -

sprookjesprinses

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:15

Rian, ik begrijp geen snars van die uitleg van je :lol:

#5 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:19

Ik doe precies hetzelfde als Rian...of ik vouw mijn sjaal op met een vouw zeg maar, dat je twee uiteinden aan dezelfde kant hebt, en dan de twee uiteinden door het eind halen.
Vage uitleg.

#6 -

--

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:23

hahaha als ik t zelf nalees snap ik het (A) maar dat komt omdat ik dus weet wat in bedoel. hahahah

goedzo ellen! :D

#7 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:24

zo'n arafat ding ;)
Dat doe ik met me wietplantjes sjaal :P
Anders gewoon 1x om me nek. en dan zeg maar 2 sliertjes

#8 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:38

nou, ja, ik draag m altijd om me nek :D
haha:P

nu ff serieus...
meestl gewoon dubbelvouwen en dan uiteinden door die lus (was trouwens gisteravond bij Oprah hoe dat moest. hartstikke simpel maja.)
maar meesttal draag ik zo'n "arrafat" sjaal. zit veel lekkerder.

#9 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:41

Hahah gingen ze dat uitleggen bij Oprah???
Of was het kindermiddag?:P Is toch niet moeilijk om dat zo te vouwen?

#10 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:41

ik snap die uitleg van ellen niet, van rian wel. zo draag ik 'm ook vaak. :P

#11 -

--

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:44

wat is een affarat sjaal?

*edit,
ow ik weet het al.. danzij google.

Deze post is bewerkt door riann.: 09 september 2008 - 21:45

#12 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:57

Ik vouw (vouw? fauw? wtf, ik weet dat werkwoord niet meer:P) de sjaal dubbel. (Dus eind puntjes op elkaar)
Dan doe je dat om je nek, doe je de andere uiteinden door de lus die je hebt. Doorheen halen, trekken...

Snap je? :P

#13 -

Normale gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 21:59

Bekijk Postellenow87, op 09-09-2008: 22:41:15, zei:

Hahah gingen ze dat uitleggen bij Oprah???
Of was het kindermiddag?:P Is toch niet moeilijk om dat zo te vouwen?

nee, t was geen kindermiddag, gewoon voor van die vrouwen die niet weten wat mode is enzo,. en dan krijgen ze een make-over. en toen gingen ze dat uitleggen hoe dat moest met die sjaal.

in dit filmpje kan je kijken hoe die moet, 2e keer dat ze die sjaal omdoet zegmaar.

#14 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 09 september 2008 - 22:37

Wat een dozig filmpje! :blink: Scarf, scarf, scarf.. tja, dat had ik zelf ook kunnen bedenken.
Ik heb ook een Arafatsjaal, die vouw ik dubbel (in een driehoek dus) doe ik de middelste punt voor en de uiteinden via achterlangs weer naar voren en die knoop ik vast en doe de middelste punt ervoor zodat je het niet ziet. Wat Rianne en Ellen ook bedoelen, denk ik. Verder kun je een lange sjaal gewoon zoals Ellen ja. D'r zijn toch een aantal standaard manieren om een sjaal om te doen lijkt me..?

#15 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2008 - 06:45

Ik draag het meest een arafat sjaal. En die is niet op veel andere manieren te dragen dan in een driehoek gevouwen, en alle punten naar voren ;)

Voor als het echt koud wordt heb ik een hele lange wollen sjaal. Die doe wikkel ik 2 keer om mijn nek.

#16 -

Held

• Members

Gepost 10 september 2008 - 06:50

M'n arafatsjaal draag ik in een driehoek met de punten naar voren inderdaad, niet vastgeknoopt, en andere vierkante sjaals ook maar daarbij knoop ik dan de twee buitenste punten nog boven de andere punt vast (ja dat klinkt lekker duidelijk, maar 't staat gelukkig wel leuk xD)

#17 -

<3 Mark

• Members

Gepost 10 september 2008 - 08:08

KLIK

en dan op More Photos, dan zie je een heleboel manieren om m te dragen ;) ik heb die shawl! :P

edit: naja zo'n topje zou ik er niet snel van maken maar goed

oohja: als je beneden op die verschillende kleuren klikt komen er ook andere voorbeelden boven te staan, dus voordat je op More Photos hebt geklikt dat scherm.

Deze post is bewerkt door Ingss: 10 september 2008 - 08:10

#18 -

Myrthe

• Members

Gepost 10 september 2008 - 14:51

ik sla hem soms ook om me heen als een soort vestje, en dan leg ik er een knoop in zegmaar van voren. maar die is heel los. net als je je veter 1x strikt.. zegmaar(A)

#19 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2008 - 19:43

van internet ;

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

#20 -

Zware gebruiker

• Members

Gepost 10 september 2008 - 19:46

Arafatsjaals vind ik niks, die gebreiden hierboven allemaal vind ik wel erg leuk!

Nieuw op girlsonly?

Meld je vandaag nog aan en discussier mee over de laatste fashion events en de hipste trends, stel al je vragen en maak nieuwe vriendinnen op het forum!

Meld je aan!

Dagdeals

Nieuwe posts

Dagdeals